[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Verveling Onderweg! Brand Los!


Gast JohnStudentTUE

Recommended Posts

Als je je schoenen niet uittrekt gaat het toch beter? Ik wist het wel! :angel:

klopt maar op het moment dat ik die klompen uit bed schop, verongelukt er beneden weer iemand:D

ik ga er ook vanuit dat niemand hier voor kanarie gestudeert heeft, dus op stokjes kunnen wij niet staan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 102
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

Wat voor mij een handige verbetering cq aanvulling zou zijn is een geintegreed watertankje voor drinkwater.... bv ergens achteronder de cabine (naast de werklamp bij de XF).

Dit moet wel uitneembaar zijn, om te vullen en te reinigen, maar wel weggewerkt, zodat je niet een jerry can met spanbandjes o.i.d. moet vastzetten of in je cabine moet proppen....

Wat ook een ideaal iets zou zijn is een muggenhor in je dakluik, zodat je nog wel frisse lucht krijgt, maar niet dat irritante gejank de hele nacht.

Of wat dacht je van een sigarettenaansteker bij de lichtbediening bij je bed, om bv 'snacht je telefoon op te laden. (in de standaard zit de hele dag al je navi en ik heb graag 'snachts mijn telefoon in de buurt, als ie verder weg ligt, moet ik eerst mijn bril opdoen om het ding te vinden....:stom:

Wat verder mijn rijplezier enorm zou verbeteren zijn kentekenplaten die automatisch wegklappen als een flitspaal is.....:banaan:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat dacht je van een opvouwbaar toilet (want aan de snelweg naar de wc gaan is vaak niet gezond) of iets dergelijk; stel dat je zoals ik vaak je vrouw meeneemt op een meerdaagse rit en ze moet 'smorgens plassen en wil niet naast de auto in het wild :rolleyes:. Dan moet je wat en lopen naar de volgende tankstelle is vaak een eind voor mij dus geen optie :zegtniets:. als je nou zo'n opvouwbaar toilet zou hebben, doe je je behoefte :rolleyes:, je maakt het schoon met water uit de jerrycan die je altijd bij je hebt en klaar is je meisje :D of jij; vooral in de winter:p.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schakelaar indrukken, gewenste snelheid instellen met de hendel van je cruise-control, en je komt niet boven die snelheid uit.

Makkelijk zat.

Zit zoiets niet op ieder merk vrachtwagen dan??

[ATTACH]26019[/ATTACH]

en bij de nieuwe types van de MAN zit het op het stuur

kunne je switschen tussen de qruisecontrol of die snelheids begrenzer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Opvouwbaar toilet,watertank,tv,video.

Is het niet beter om allemaal over te stappen naar zo'n Amerikaanse truck:D Daar heb je dat allemaal en je kunt er zelfs nog een douche inbouwen.Enn zelfs dan heb je nog zoveel ruimte dat je niet weet wat je ermee moet.

Nu de werkgevers nog even overhalen.Het zou wel een mooi gezicht zijn op de Nederlandse wegen en de rest van Europa.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

missende delen in de cabine:

een variabele nachtverlichting,

dim en kleurkeuze,dit helpt in mijn ogen zeer goed om je oogjes goed op de weg te houden,in verband met je slaperige oogjes.

zoals eerder gelezen, een 27mc met bediening op het stuur,en geintegreerd schermpje in het dashboard..

een watertank geintegreerd in 1 van de opbergvakjes(achter de deur L+R) met een kraan die tot +30 cm buiten de auto rijkt.

bij Daf CF een beter vulpunt voor de ruitensproeier..(wat een ...ding is dat)

als 'goody' zou een multimediasysteem niet misstaan in een truck, en daar kun je dan ook weer veel dingen inbouwen zoals hierboven vermeldt, zoals 27mc/radio/pc achtig iets/boordcomputer/en een soort verbinding creeren tussen Daf trucks en internet in europa zonder 1000 euro af te staan voor 1 foto uploaden..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen idee, maar ik denk dat het echt iets is voor de creatieve knutselaars.

Ik weer wel dat er kraanmachinisten zijn die de knop van het bakkie op een vernuftige manier geplaatst hebben op de servo-handels hebben geplaatst. Kunnen ze tijdens het laden toch nog met de chauffeurs en of overige machinisten communiceren zonder dat ze stil staan.

ja dat is zeker mogelijk

voor dat ik in het transport kwam heb ik ook op de kraan gezeten

en had de mike via een pendaal

als ik het pendaal intrapte gooide die de bak open

is makkelijk maar niet altijd;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast JohnStudentTUE
vreemd al meer dan een week niks meer vernomen van de topicstarter :confused::confused::confused::zegtniets:

Klopt, ik ben de afgelopen weken niet in staat geweest om te posten, maar dit betekend niet dat ik ze posts niet doorgelezen heb.

Ik heb verschillende wensen van mensen genoteerd en ben blij dat ook zonder mijn posts, dit topic goed bezocht wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Klopt, ik ben de afgelopen weken niet in staat geweest om te posten, maar dit betekend niet dat ik ze posts niet doorgelezen heb.

Ik heb verschillende wensen van mensen genoteerd en ben blij dat ook zonder mijn posts, dit topic goed bezocht wordt.

En welke wensen heb je genoteerd als ik vragen mag?:D

mischien nog een tip die je bij sommige nieuwe auto's ziet: protectie op de vooruit van snelheid o.i.d. en mischien ook iets maken waardoor je de afstand van je voorganger in meters kunt zien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast JohnStudentTUE
En welke wensen heb je genoteerd als ik vragen mag?:D

mischien nog een tip die je bij sommige nieuwe auto's ziet: protectie op de vooruit van snelheid o.i.d. en mischien ook iets maken waardoor je de afstand van je voorganger in meters kunt zien?

Eigenlijk elk idee, van toilet tot multimediasysteem, en van koffie apparaat tot (nog net geen) fapmachine! zie topic reply#13 tattooman

even op jou reply:

DAF zelf heeft ACC Adaptive Cruise Control,

bedoel je zoiets maar dan in meters uitgedrukt?

En de protectie op de vooruit begrijp ik niet helemaal. geeft het snelheid aan? of betere bescherming ivm hogesnelheid?

John

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden