[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

tabelkaart ADR


stefan2810

Recommended Posts

  • Forumlid

Dacht ik wel dat je die bedoelde ... heb ik nog niet kunnen vinden op het internet.

Ik denk dan ook dat je hem het beste kunt bestellen bij diegene die ook het boek verkoopt.

Tot nu toe heb ik dat soort kaartjes altijd bij mijn ADR cursus gehad.

Of en WAAR ze los verkrijgbaar zijn ... ??? Ik denk dat je ff moet gaan rondbellen bij opleidingsinstituten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ik heb een vraag voor de chauffeurs die zelf adr hebben

ik zoek zoon kaart waar alle tabel en gevaren klassen in staat voor adr weet zo alleen niet de naam er van en kan zo niks vinden weet 1 van jullie mis wat ik bedoel

Bedoel je zo iets??

http://www.unece.org/trans/danger/publi/adr/Instructions/Dutch%20Netherlands_Rev1.pdf

Je krijgt eerst de schriftelijke instructies en dan verder scrollen.

Groeten Peter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Bedoel je zo iets??

http://www.unece.org/trans/danger/publi/adr/Instructions/Dutch%20Netherlands_Rev1.pdf

Je krijgt eerst de schriftelijke instructies en dan verder scrollen.

Groeten Peter.

nee die niet want die zitten standaart bij de voertuig ik be doel een ander

staat bij 1 van me eerdere posten waar een link naar rijschool staat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
nee die niet want die zitten standaart bij de voertuig ik be doel een ander

staat bij 1 van me eerdere posten waar een link naar rijschool staat

Als je de site bekijkt die ik je beschreef ,begint die met de schriftelijke instructies en als je dan naar beneden scrollt,of met de schuifbalk,rechts van je windows venster,naar beneden rolt kom je vanzelf op een kaart met alle ADR klasses met de bijbehorende etiketten.

Overigens zit die kaart met schriftelijke instructies niet standaard bij je voertuig,je moet zelf zorgen dat je er een hebt en kunt hem t beste bij je houden,zoals ook je rijbewijs b.v. dan heb je er altijd een als je m nodig hebt.

Groeten Peter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Als je de site bekijkt die ik je beschreef ,begint die met de schriftelijke instructies en als je dan naar beneden scrollt,of met de schuifbalk,rechts van je windows venster,naar beneden rolt kom je vanzelf op een kaart met alle ADR klasses met de bijbehorende etiketten.

Overigens zit die kaart met schriftelijke instructies niet standaard bij je voertuig,je moet zelf zorgen dat je er een hebt en kunt hem t beste bij je houden,zoals ook je rijbewijs b.v. dan heb je er altijd een als je m nodig hebt.

Groeten Peter.

deze bedoel ik http://www.rijschoolservice.nl/categ...e-stoffen.html

en die schriftelijke instructie's zitten bij ons standaart op de voertuig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb er net een paar "vers" in de auto gelegd.

ik kan je er volgend weekend 1 opsturen, als je dat wil. (auto staat niet echt in de buurt).

ik heb trouwens ook gehoord dat er eerdaags weer een nieuwe versie uitkomt.........

frank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ik heb er net een paar "vers" in de auto gelegd.

ik kan je er volgend weekend 1 opsturen, als je dat wil. (auto staat niet echt in de buurt).

ik heb trouwens ook gehoord dat er eerdaags weer een nieuwe versie uitkomt.........

frank

oke als je er 1 over hebt dan mag je er wel 1 op sturen

dan alvast bedankt:ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oke als je er 1 over hebt dan mag je er wel 1 op sturen

dan alvast bedankt:ok:

als je even een pb stuurt met een naam en adres,

dan zorg ik dat ik een enveloppe meeneem naar de auto.

dan moet ik maar even zien of ik een brievenbus tegenkom van de week.

frank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Brievenbus gevonden, kaartje is onderweg. Als er nog iemand werkt bij tnt.....

Het bewijs daarvan wil niet echt plakken met een mobieltje.

Kom ik nog wel uit,ooit.............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Rode boekje 2011

(16 februari 2011)

Vervoerders van gevaarlijke stoffen kennen ongetwijfeld het boekje ‘Wegvervoer gevaarlijke stoffen; ADR Tankvervoer', ook wel bekend als het Rode boekje. Het Rode boekje geeft informatie over het identificatiesysteem van het ADR in de vorm van zowel een numerieke en alfabetische lijst van stoffen. Daarnaast bevat het Rode boekje praktische informatie voor chauffeurs die ADR-goederen vervoeren en verder informatie over onder meer de oranje borden, gevaarsidentificatienummers en vervoer door tunnels.

Kortom: een onmisbaar naslagwerk voor iedere (tank)vervoerder die te maken heeft met gevaarlijke stoffen!

Wegvervoer gevaarlijke stoffen; ADR Tankvervoer 2011 is aangepast op basis van de meest recente wetgeving. Leden van TLN kunnen de uitgave bestellen voor een prijs van € 5,06 per stuk. De prijs voor niet leden bedraagt € 22,00 per stuk. Verzendkosten bedragen 5,95 per bestelling.

Bestellen kan via http://www.tlnledenwinkel.nl/ of telefonisch: 030 6595275

gr Erik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Leuk boekje, voor op kantoor.

Van de meeste producten die ik vervoer weet ik de un nummers en de cijfers voor de bovenkant van het bord.

Als ik een product moet laden wat ik niet ken lees ik de laadpapieren door en daar staan alle gegevens in.

De afzender is verantwoordelijk voor de juiste documenten en gegevens.

Als mij bij een controle wordt gezegd dat het un nummer niet klopt of de bovenkant van het bord niet met de stof die ik vervoer dan heeft de afzender een probleem, ik niet.

Zoiets kost me hooguit tijd maar zeker geen geld.

En dan ook de prijs nog voor dat boekje.

Gr.

Marco

bewerkt door marco555
aanvulling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Leuk boekje, voor op kantoor.

Van de meeste producten die ik vervoer weet ik de un nummers en de cijfers voor de bovenkant van het bord.

Als ik een product moet laden wat ik niet ken lees ik de laadpapieren door en daar staan alle gegevens in.

De afzender is verantwoordelijk voor de juiste documenten en gegevens.

Als mij bij een controle wordt gezegd dat het un nummer niet klopt of de bovenkant van het bord niet met de stof die ik vervoer dan heeft de afzender een probleem, ik niet.

Zoiets kost me hooguit tijd maar zeker geen geld.

En dan ook de prijs nog voor dat boekje.

Gr.

Marco

prijs is iets meer als 5 euro als je baas het voor je besteld ,

ik vond het boekje toch reuze handig met tankcontainers

gr Erik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden