[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Digitenne van KPN


Gast Henk 68

Vraag

7 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
Heeft iemand misschien ervaring met Digitenne in zijn auto, en kan je in het buitenland ook een beetje zenders ontvangen.

ja ik heb het nu een jaar ongeveer en ik moet zeggen het werkt perfect maar nog niet in heel nederland in de buurt van de meeste grote steden goeie ontvangst en in het buitenland pak je probleemloos alle vrije netten

ik ben er in ieder geval heel content mee

op een ding na dan de service heb momenteel een probleem met de zenderindeling als ik automatisch instaleer maar handmatig doet ie het wel goed dus eigenlijk klein probleem maar die kpn valt niet mee om daar een afspraak mee te maken hun denkeen dat je thuis zit maar een lkw is always on the move en dat snappen ze niet zo erg:confused:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Puh, mijn zus heeft het geprobeerd, niets geen signaal in huis.

Ik denk, ik zit hoger, maar eens proberen, ook nul ontvangst.

Ding mee naar m'n ouders huis (andere hoek van Apeldoorn).

Nou, wederom niets... waardeloze prut m.i.

Frank dat spulletje van jou daar mankeert vlgns mij wat aan hoor

het toeval wil dat ik woensdagavond in vaassen terecht kwam nog geen 10 km van die metropool van jou en ik kon daar met een uitstekende ontvangst zonder problemen zo,n 25 zenders zien :tu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden