[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

douchen onderweg


Gast

Recommended Posts

Vandeweek las ik een stukje over een truckparking in Heusden-Zolder. En er stond bij dat het douchen 3,50 euro kostte. OK, als je ging eten kreeg je een euro korting ofzo. Maar stel ik wil alleen effe douchen, dan vind ik 3,50 toch veel geld! Vorig jaar in Hongarije, bij die Turk in Kistelek, kostte het douchen ook 3,00 euro. En dat in Hongarije.

Voor de euro, was het in Duitsland vaak 2 of 2,50 D-mark. Maar de prijzen voor het douchen tegenwoordig vind ik echt grof. En dan klagen we dat Oosteuropeanen niet gaan douchen. Maar da's toch te begrijpen met die prijzen?

Ben benieuwd wat de mening hier op het forum is over douchen onderweg en doucheprijzen.

Ik probeer meestal bij de klant te douchen. Tijdens het laden of lossen. Maar helaas hebben niet alle klanten een douche (of je mag er geen gebruik van maken).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Dennis410

ik douche ook zoveel mogelijk bij de klanten of bij ons op de zaak als ik daar doordeweeks toevallig eens langskom.

Anders bij de routier of langs de snelweg bij een tankstation maar dan kijk ik meestal wel dat ik bij een Totalpomp kan stoppen want die hebben meestal de beste douches (Frankrijk)

ik heb er geen moeite mee als ik 2 euro moet betalen MAAR dan eis ik wel een schone douche! heb al regelmatig iemand vh tankstation erbij geroepen om eerst de douche te poetsen, z maken daar ook nooit een probleem van en geven je zelfs gelijk.

gr.Den

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, maar nu schrijf je het zelf: ik heb er geen moeite mee om 2 euro te betalen. Maar 3 euro, of in dit geval 3,50 euro. Vind dat gewoon grof veel geld voor effe douchen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast sindaco

soms bij klanten en zeker in italie kun je bij de meeste grotere autogrills langs de snelweg vaak gratis douchen.

het is dan misschien niet altijd net zo schoon als thuis, maar bij veel restaurants is niet altijd een douche en dan is het bij de autogrill nog beter dan niet.

in hongarije laatst kreeg ik bij het parkeerticket een munt voor de douche en een munt voor een pilsje:ok:

dat is een truckstop net voor budapest.

maar 3,50 euro vindt ik ook veel geld voor te douchen.

2 euro heb ik ook geen moeite mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Dennis410
Ja, maar nu schrijf je het zelf: ik heb er geen moeite mee om 2 euro te betalen. Maar 3 euro, of in dit geval 3,50 euro. Vind dat gewoon grof veel geld voor effe douchen...

ja dat vind ik ook veel geld, dan eis ik een ligbad!:D

gr.Den

Link naar opmerking
Deel via andere websites

soms bij klanten en zeker in italie kun je bij de meeste grotere autogrills langs de snelweg vaak gratis douchen.

het is dan misschien niet altijd net zo schoon als thuis, maar bij veel restaurants is niet altijd een douche en dan is het bij de autogrill nog beter dan niet.

in hongarije laatst kreeg ik bij het parkeerticket een munt voor de douche en een munt voor een pilsje:ok:

dat is een truckstop net voor budapest.

maar 3,50 euro vindt ik ook veel geld voor te douchen.

2 euro heb ik ook geen moeite mee.

Klopt in Italie, da's het goeie daar :D. Vaak pakte ik daarna dan een broodje en een koffie, dan hebben ze toch wat verdient. Alleen maar douchen en niks verteren schiet ook niet op. De douches bij klanten in Italie lieten vaak ook te wensen over.

Die truckstop net voor Budapest, dat zal Bicske zijn. Da's een Lomo Autohof. Heb daar nooit wat gratis gekregen :-). Eten was er niet duur: 6-7 euro. Douchemunt was 1,50 euro voor ik dacht 10 minuten. Stonden altijd wel meer Nederlanders daar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast routier

3,50 euries is best wel veel geld! Maxi rekent het tegenwoordig ook al, meen ik.

Maar daar heb je dan wel zeep bij.

Aan de andere kant, thuis kost het ook geld. En misschien nog wel meer, want dan douche je al snel wat langer dan onderweg.

Toch heb ik met die 3,50 niet te veel moeite, en al helemaal niet in de zomer, na dat ik een vracht hout of iets anders heb staan vastsjorren.

Dan is een goede douche een 1e levensbehoefte, waar ik dan zeker niet op bezuinig.

Alleen moet het dan wel een beetje schoon zijn.

Een douche met meer haar in het putje, dan een kapsalon op 1 dag bij elkaar knipt, vind ik nu niet echt fijn!;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3,50 euries is best wel veel geld! Maxi rekent het tegenwoordig ook al, meen ik.

Maar daar heb je dan wel zeep bij.

Aan de andere kant, thuis kost het ook geld. En misschien nog wel meer, want dan douche je al snel wat langer dan onderweg.

Toch heb ik met die 3,50 niet te veel moeite, en al helemaal niet in de zomer, na dat ik een vracht hout of iets anders heb staan vastsjorren.

Dan is een goede douche een 1e levensbehoefte, waar ik dan zeker niet op bezuinig.

Alleen moet het dan wel een beetje schoon zijn.

Een douche met meer haar in het putje, dan een kapsalon op 1 dag bij elkaar knipt, vind ik nu niet echt fijn!;)

Ja, hout laden in de zomer. 2 zijkanten open, 12 spanbanden erom, ja dat zijn de adressen :D. Die houtboeren zouden uit respect voor de chauffeur best wel een douche mogen regelen. Veel verder als een gore wc kom je bij die adressen vaak niet. Staalbedrijven hebben wel vaker douches. Dat mag ook wel want in de zomer met de overall aan en soms nog helm op ook 12 spanbanden trekken, ga je ook van transpireren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik vind 3,50 ook wel erg aan de hoge kant.

Maar wat begon met 1,00 tot 1,50 is nu al 2,00 tot 2,50 geworden.

En net zoals alles zal het alleen nog maar oplopen.

En dan is het nog maar hopen dat het een fatsoenlijke en schone douche is.

Ik douche ook bij voorkeur bij de klant.

Vaak zijn de douches daar ook wat ruimer opgezet en kan je je spullen fatsoenlijk kwijt en droog houden.

Ik ben niet groot en zeker niet dik maar sta regelmatig met de ellebogen tegen de muur.

En moet me in de meest vreemde bochten wringen om me fatsoenlijk aan te kleden zonder dat je broek alweer tot de knieën zeiknat is van het water wat werkelijk overal heen stroomt.

Ik vraag me soms ook serieus af hoe somige wat forsere collega's zich kunnen douchen in de meest toch vrij claustrofobische hokken.

Heb ooit één keer meegemaakt dat de douche niet alleen ruim was maar ook na iedere bezoeker door een schoonmaakster werd droog gemaakt en ontsmet.

Was bij een Autohof ergens tussen Bremen en Hamburg, weet niet precies meer waar.

Maar meestal word er maar één keer per dag schoongemaakt en betaal je grof geld voor een douche waar gemiddeld tientallen mensen je voor zijn geweest.

De een wat minder sociaal dan de ander.:zegtniets:

En dan vind ik alles boven de 2,00 veel geld, zoveel water gebruik ik niet.

En ik zou niet weten waarvoor ik dan nog meer moet betalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ook ik vind douchen een van de belangrijkste dingen die er zijn. De prijs daar schrik ik ook wel eens van maar betaal het dan wel gewoon. Ik MOET elke morgen douchen en hou daar ook rekening mee met een routier kiezen. Hebben ze geen douche dan ga ik er als het ff kan niet heen. Ik weet het het is een afwijking of een tik net hoe je het noemen wilt maar het is niet anders.

Jaren geleden betaalde je in Zwitserland ook gewoon grof CF voor een douche en toen hoorde je ook niemand klagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
soms bij klanten en zeker in italie kun je bij de meeste grotere autogrills langs de snelweg vaak gratis douchen.

het is dan misschien niet altijd net zo schoon als thuis, maar bij veel restaurants is niet altijd een douche en dan is het bij de autogrill nog beter dan niet.

in hongarije laatst kreeg ik bij het parkeerticket een munt voor de douche en een munt voor een pilsje:ok:

dat is een truckstop net voor budapest.

maar 3,50 euro vindt ik ook veel geld voor te douchen.

2 euro heb ik ook geen moeite mee.

Truckstop Biscke? Wel gratis douchen maar ik vond het de laatste keer echt enorm smerig daar. Eten kun je er daar en tegen wel weer goed. En met dat mannetje in het houten hokje bij de parking kun je ook wel lachen;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

douchen onderweg. Hou op ,schei uit.

Of het is duur, of er groeit een harig beest in het putje, of er groeien dingetjes tussen de voegen. 2 euro voor een schone douche, prima, maar schijnbaar is mijn definitie van schoon iets anders als van de gemiddelde douche eigenaar. Ben echt niet kleinzerig uitgevallen, maar soms zou ik het liefste met de schoen aan douchen.

Om nog maar te zwijgen over de plaatsen waar je tussen de collega's mag gaan staan douchen, gescheiden door een 1.60 schotje. Vind ik ook niet echt leuk eigenlijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Vind een douche iedere dag ook wel zo plezierig en schoon voor je.

Hier krijg je een gratis douche bij iedere 50 of 100 gallon die je tankt, douches zijn vooral bij de Flying J zeer ruim ongeveer 2 bij 6 meter. Ook worden ze hier bij bijna alle truckstops na ieder gebruik schoon gemaakt. Als je niet tankt kost het tussen 5 en 8 dollar. Heb dat nog nooit betaald, en vaak is er iemand die er genoeg op zijn plastic kaart heeft staan en er 1 weg geeft. Heb dat zelf ook vaak zat gedaan als ik iemand zag betalen voor een douche.

@ miss Kitty, ik doe wel altijd sandalen aan onder de douche, en heb m'n eigen hand doeken. Om nu mijn gezicht te drogen met iets wat in iemand zijn bilspleet zat twee uur daarvoor.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Vind een douche iedere dag ook wel zo plezierig en schoon voor je.

Hier krijg je een gratis douche bij iedere 50 of 100 gallon die je tankt, douches zijn vooral bij de Flying J zeer ruim ongeveer 2 bij 6 meter. .

2 bij 6 meter is voor de gemiddelde amerikaan vrij krap lijkt me:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
2 bij 6 meter is voor de gemiddelde amerikaan vrij krap lijkt me:D

Hee nou.....

Zal eens een foto nemen. er zit dus een douche in, toilet wastafel en een stoel of een soort plat formpke om je tas weg te zetten.

En voor Dennis, in Holbrook Arizona is een truckstop met ligbad. Heeft de waterjets en bubbles er in. Wel een beetje uit de buurt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast bart3fm

Nou, nou er zijn plaatsen waar het goed is en dan wil ik best 2 Euro betalen.

Maar zo heb ik ook een keer een gratis doushe gehad bij de BP le Transley langs A28 ri Abbeville. Nou, das gewoon een vies hok, waar alle tegels loszitten,en helemaal geen ventilatie dus van die vieze schimmel vlekjes.. Bah, bah, ik moest iets(stondt er s'avonds aan de uren en wou ff fris mn nest in..) dus maar hopen dat het water nog wel schoon was en verders niks aanraken en goed afdrogen ,achteraf bleek de doushe gratis, ik zeg ja het is ook helemaal niks.. Dus daar doushe ik dus nooit meer..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ miss Kitty, ik doe wel altijd sandalen aan onder de douche, en heb m'n eigen hand doeken. Om nu mijn gezicht te drogen met iets wat in iemand zijn bilspleet zat twee uur daarvoor.....

wie had het nu over handdoeken, en bilspleten, en de combinatie?ikke nietLOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Beste Harrie, laat eens een foto zien van jezelf... :D:D;)

Dat wil ik je niet aan doen, maar ik ben 1,76 lang en 74kilo zwaar.

Dat valt wel mee dus.

en toch krijg ik wel eens last van claustrofobie in de douches hier in EU.

Hoe sommige `grotere`collega's het voor elkaar krijgen weet ik niet, misschien dat ze zich inzepen voordat ze het hok ingaan of in persen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Bij alle tankstations met sanifair in Duitsland kan je goed douchen. kost meestal tussen 2 en 2,50 euro en word na gebruik meestal gelijk weer schoongemaakt voor de volgende klant. Zijn ook ruime douche's met eigen toilet op de badkamer.

Bij Shellstations in Frankrijk vaak mee gemaakt dat als je je shelltankkaart laat zien dat je dan gratis mag douchen.

Probeer ook meestal zoveel mogelijk bij de klant badderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij alle tankstations met sanifair in Duitsland kan je goed douchen. kost meestal tussen 2 en 2,50 euro en word na gebruik meestal gelijk weer schoongemaakt voor de volgende klant. Zijn ook ruime douche's met eigen toilet op de badkamer.

Bij Shellstations in Frankrijk vaak mee gemaakt dat als je je shelltankkaart laat zien dat je dan gratis mag douchen.

Probeer ook meestal zoveel mogelijk bij de klant badderen.

hee daar moet ik eens op letten, goeie tip. Als de douches zijn zoals de plees van sanifair, dan mag je niet klagen lijkt me zo:ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden