[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

douchen onderweg


Gast

Recommended Posts

Pierre:hamer::hamer::hamer: geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetverdemme, gruwelijke viezerik, rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, baaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh dat is een volwassen putjesbeest. En bedankt he. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

jaren gelden moest ik lossen in italie te santa croce sul arno

zijkant open van de huifoplegger handel er uit dicht maken

kortom zweten als n pakjesdrager dus vraag in mn boernkool itacs

of er n mogelijkheid was om te douchen ja hoor zij de beste man

loop maar mee, over n gat in wat n toilet was werd n houten vlonder gelegd

douche aan en adriaantje er onder begint het me toch te borrelen

en voor ik het wist stond ik tot aan mn enkels in de menselijke uitwerpselen

bah maar ja van kruin tot knie,en wel weer n schoon gevoel dat wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast routier
Bij alle tankstations met sanifair in Duitsland kan je goed douchen. kost meestal tussen 2 en 2,50 euro en word na gebruik meestal gelijk weer schoongemaakt voor de volgende klant. Zijn ook ruime douche's met eigen toilet op de badkamer.

Klopt! Hier heb ik tot nu toe ook goede ervaringen mee.

En het is gelijk een goede manier om je 3 kwartier rust mee te vullen!:ja:

Overigens vond ik de meeste smerige douche in NL. in Wouw!

Daar groeit meer groen in de douche, dan buiten.

Totaal niet bijgehouden! En als je dat voor je klanten over hebt?:confused:

En de meeste smerige douche die ik ooit gezien heb, was die in het inmiddels gesloten routiertje in Omiecourt.

Daar heb ik echt getwijfelt of ik daar durfde te douchen.

Zelfs met slippers aan, was het een avontuur, en heb ik mij geen cm. verplaatst onder de douche!

Ik ben echt niet iemand met smetvrees, maar dit sloeg echt alles!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de tijd van de italie ritten heb ik echt gegruweld.

Kom je op de grens, wil je naar de plee en kijk je gelijk hoe de douche is. Ergens is het daar fout gegaan, want de douche was de wc of andersom........of om het beeldend te maken (Nee Pierre ik leg het wel met woorden uit:Dlaat maar hoeft niet dat plaatje) een dikke drol past niet door een doucheputje, en de wc pot was bekleed met bruine smurrie dus niet geschikt voor je voeten. Beide niet gebruikt daar:angel:

De "doe een poging te mikken putjes" in Frankrijk zijn ook niet mijn ding. Aangezien sommigen bar slecht mikken.

wat dat betreft alle lof voor de sanifair voorzieningen in Duitsland:ok:

Overigens heb ik in Nederland al meegemaakt dat ik doorspoelde en er dingen naar boven kwamen die echt niet van mij waren. Je hoopt nog dat het aan het randje van de pot stopt, terwijl je weet dat het er echt wel overheen gaat..............en dat ging het ook. En royaal.

maar goed het ging over douchen:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Heb ooit eens in Engeland (langs ik meen de M1) bij een services gedoucht. Min of meer noodzaak, was er aan toe (ik accepteer slechts 1 dag zonder douchen) en ik moest pauze maken.

De douches daar hadden héééél lang geleden überhaupt onderhoud gehad. Heb ik het niet over schoonmaken hè, maar onderhoud. Het waren een aantal hokken met daarvoor een gordijn. Ik herhaal: een gordijn. Deuren deden ze niet aan. En gordijnen eigenlijk ook niet, want.......dat ontbrak. (Gejat??)

Als je stond te douchen konden de anderen toiletgangers je zo zien staan. Nu ben gelukkig niet preuts - en al zeg ik zelf - redelijk recht van lijf en leden en niet harig op ongemakkelijk plekken dus iedereen mag me zien.

Pas toen ik onder de douche zelf stond ontdekte ik dat de toegangsdeur naar de toiletruimte toe zo was gesitueerd dat bij in- en uitgaan van bezoekers je rechtstreeks het aanpalende restaurant in keek.

Dat zat lekker vol...

-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Heb ooit eens in Engeland (langs ik meen de M1) bij een services gedoucht. Min of meer noodzaak, was er aan toe (ik accepteer slechts 1 dag zonder douchen) en ik moest pauze maken.

De douches daar hadden héééél lang geleden überhaupt onderhoud gehad. Heb ik het niet over schoonmaken hè, maar onderhoud. Het waren een aantal hokken met daarvoor een gordijn. Ik herhaal: een gordijn. Deuren deden ze niet aan. En gordijnen eigenlijk ook niet, want.......dat ontbrak. (Gejat??)

Als je stond te douchen konden de anderen toiletgangers je zo zien staan. Nu ben gelukkig niet preuts - en al zeg ik zelf - redelijk recht van lijf en leden en niet harig op ongemakkelijk plekken dus iedereen mag me zien.

Pas toen ik onder de douche zelf stond ontdekte ik dat de toegangsdeur naar de toiletruimte toe zo was gesitueerd dat bij in- en uitgaan van bezoekers je rechtstreeks het aanpalende restaurant in keek.

Dat zat lekker vol...

-

Hahaha, mooi verhaal.

En, had je na het douchen zeker alle ruimte in het restaurant ;):zegtniets:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik heb in Frankrijk een keer bij een tentje gestaan vlak bij Parijs(ik weet niet meer hoe het heet)................................Dennis heeft me toen het adres gegeven, op een industrieterrein.

Daar was de douche echt al jaren onbewoonbaar :ja::ja: maar er werd nog druk gebruik van gemaakt :stom:en het kostte ( ik meen) nog 2 euro.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

haha, dat snap je toch niet he dat mensen zo ranzig zijn.

maar ja je ziet het he, lang genoeg sparen dan heb je wat. En met 3 euro per douchebeurt spaar je net wat sneller:p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast schrootmalloot

Een oud collega van me heeft ooit eens gedouched ergens midden frankrijk,werd s'morgens grieperig wakker en werd steeds beroerder...Is op een gegeven moment gewoon een stad ingereden en naar een ziekenhuis...Heeft daar een week op de intensive care gelegen,gevalletje hetzelfde als die mensen toen op die veiling in noord holland...Waar toen behoorlijk wat mensen gesneuveld zijn door verontreinigd water..(kan ff niet op de naam van het virus komen)

Mn ex baas heeft dat toen heel goed opgevangen...not... De man kon met de trein terugkomen vanuit frankrijk,zwaar onder de valium...Ja daar was mn baas effe niet voor verzekerd..Mn collega zou eerst opgehaald worden door andere collega,maar ja kwam niet uit met de planning...

Ambulance ja echt niet, wat kost dat wel..! Later werd ook nog gevraagd of zn vrouw het via haar ziekenfonds kon roggelen want dat kwam de firma beter uit.. Nou vraag ik je...!?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

In Frankrijk is het inderdaad jaren lang een groot drama geweest. Maar je ziet steeds vaker dat routiers toch hun sanitaire voorzieningen op aan het knappen zijn. Dan zou het Duitse Systeem van sanitaire voorzieningen toch een hele verbetering zijn. Daar betaal ik graag een euro meer voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast schrootmalloot

trouwens op sittensen heb je ook ook zo'n gezamelijke douche,sta je gewoon met elkaar te douchen...Ja not dus...Ben niet preuts maar hier begin ik niet aan...Had ik vroeger al op school en de sportschool,beetje privacy vind ik toch wel lekker....

Of het moet daar nu verandert zijn :confused:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
trouwens op sittensen heb je ook ook zo'n gezamelijke douche,sta je gewoon met elkaar te douchen...Ja not dus...Ben niet preuts maar hier begin ik niet aan...Had ik vroeger al op school en de sportschool,beetje privacy vind ik toch wel lekker....

Of het moet daar nu verandert zijn :confused:

Da's idd nogal persoonlijk.

De een vindt het no problem, de ander is er niet mee op z'n gemak.

mijzelf maakt het niks uit. Douchen is douchen. Overigens ben ik privé geen blootlopert ofzo. Aan mijn lijf geen nudisten toestanden;)

-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
trouwens op sittensen heb je ook ook zo'n gezamelijke douche,sta je gewoon met elkaar te douchen...Ja not dus...Ben niet preuts maar hier begin ik niet aan...Had ik vroeger al op school en de sportschool,beetje privacy vind ik toch wel lekker....

Of het moet daar nu verandert zijn :confused:

haha bij de bayer in leverkussen was ook zo'n douche, mij maakt het persoonlijk niks uit. Na de voetbal sta ik ook in een open douche. Maar dat is ieder z'n ding!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
trouwens op sittensen heb je ook ook zo'n gezamelijke douche,sta je gewoon met elkaar te douchen...Ja not dus...Ben niet preuts maar hier begin ik niet aan...Had ik vroeger al op school en de sportschool,beetje privacy vind ik toch wel lekker....

Of het moet daar nu verandert zijn :confused:

Als je de shell autohof in Sittensen bedoelt?? daar heb je gewoon aparte douche's/badkamer met eigen toilet op de badkamer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden