[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

douchen onderweg


Gast

Recommended Posts

  • Forumlid
Als je de shell autohof in Sittensen bedoelt?? daar heb je gewoon aparte douche's/badkamer met eigen toilet op de badkamer.

Klopt. Ben er in november nog geweest. Keurig geregeld daar.

Was daar vroeger een 'voetbal/sportschool douche"?

Je kan er trouwens nu ook weer s avonds later aankomen - is nu een slagboom en betaald parkeren. Staat dus niet stampvol met Oostblokkers om half vijf s middags.

-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Noem me gek, maar ik heb dit http://www.obelink.nl/ws/assortiment_overzichtpagina3.asp?cat=4&id=34&arid=539 'szomers bij me... zwembroek aan en na 2 minuten weer schoon.... is in ieder geval beter dan na het trekken van spanbanden stinkend in je auto zitten.... ('k ga wel even uit de kijkert staan natuurlijk)

Had ik nog nooit van gehoord.

Zou best kunnen werken. Moet je denk ik wel op het zuiden rijden met oog op klimaat.

Je kan idd niet in je blote tetter, maar okay.

Maarrehh: hoe doe je dat precies? Leg je die zak op het dak van de trailer om op te warmen?? En dan?

-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

ik hang 'm aan de zijspoiler van de trekker (in de zon!!!).... ook in Duitsland werkt het in de zomer goed, het water is na een kwartier/20minuten warm genoeg om schoon te worden.... Je moet er niet op rekenen dat je heerlijk ontspannen uitgebreid kunt douchen, er zit natuurlijk maar een paar liter in... dus inzepen met koud water voor je eronder gaat staan....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ik hang 'm aan de zijspoiler van de trekker (in de zon!!!).... ook in Duitsland werkt het in de zomer goed, het water is na een kwartier/20minuten warm genoeg om schoon te worden.... Je moet er niet op rekenen dat je heerlijk ontspannen uitgebreid kunt douchen, er zit natuurlijk maar een paar liter in... dus inzepen met koud water voor je eronder gaat staan....

Aha!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 years later...
  • Forumlid

Ik heb een ijzeren jerrycan met water en zet die uurtje op uitlaatdemper tijdens het rijden en bij aankomst klein 24 volt dompelpompje er in met stukje slang en douchekopje kabeltje met schakelaar en stekker voor in sigaretten aansteker en klaar. Kan ong 3 minuten douchen en daar mee kan ik ong. 3 keer douchen als je zuinig doet. Dit gebruik ik alleen in geval dat het niet anders gaat en ik graag beetje fris mijn bed in ga.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Precies, net als bij de tankstations en het laad/losadres. Maar waarom zou je het jezelf makkelijk en comfortabel maken..toch?..niet dan?

Als we allemaal zo gaan doen worden de douches vanzelf afgeschaft net als al gebeurd met de wegresto's

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Precies, net als bij de tankstations en het laad/losadres. Maar waarom zou je het jezelf makkelijk en comfortabel maken..toch?..niet dan?

Als we allemaal zo gaan doen worden de douches vanzelf afgeschaft net als al gebeurd met de wegresto's

 

Daar heb je zeker wel een punt ja. 

 

Toen ik nog regelmatig internationaal reed nam ik mijn standaard kampeeruitrusting mee. Deels omdat ik te lui was om het benodigde materiaal uit te pakken, deels omdat ik altijd een back-up achter de hand wil hebben en deels ook omdat ik graag even een stuk als pakezel loop tijdens mijn verplichte rust.

 

Maar ben wel eens in de situatie terecht gekomen dat ik 24 uur moest wachten op een lokatie waar geen mogelijkheid tot douche was. Aangezien het voertuig daar veilig achter de bewaking stond kon ik doen wat ik het liefste doe, kamperen. Kwam die extra uitrusting mij bijzonder goed uit.

 

Maar in de brede zin van het woord is een douche bij de autohof altijd wel lekker ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
  • Forumlid

Daar heb je zeker wel een punt ja.

Toen ik nog regelmatig internationaal reed nam ik mijn standaard kampeeruitrusting mee. Deels omdat ik te lui was om het benodigde materiaal uit te pakken, deels omdat ik altijd een back-up achter de hand wil hebben en deels ook omdat ik graag even een stuk als pakezel loop tijdens mijn verplichte rust.

Maar ben wel eens in de situatie terecht gekomen dat ik 24 uur moest wachten op een lokatie waar geen mogelijkheid tot douche was. Aangezien het voertuig daar veilig achter de bewaking stond kon ik doen wat ik het liefste doe, kamperen. Kwam die extra uitrusting mij bijzonder goed uit.

Maar in de brede zin van het woord is een douche bij de autohof altijd wel lekker ja.

die Polen enda ander spul doe nie anders dan camperen stond er laatst een bij Venlo liep ook mee z'n strakke plasser over terein .😎😎😎 man man ach ja
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden