Spring naar bijdragen

Dashcam........


Recommended Posts

Frans, ik heb er 180 Euro voor betaald, wel met de gezamelijke inkoop dus,

Als je BommelDing op flitsservice een berichtje stuurt, kan die je misschien verder helpen.

Gr. Koos.

OK Koos, ga ik doen! Wil zo'n ding zeker wel hebben. Een investering van 180 euro betaald zich snel terug, in gevallen waar je anders in het buitenland als chauffeur automatisch de schuld krijgt. Dat ding gaat er komen bij me.

Kan ik ook meteen geen bekeuring meer krijgen voor filmen met de I-phone nu tijdens het rijden :D. En zo'n bekeuring is dan bijna net zo duur als de dashcam!

Ga me meteen aanmelden daar en bommelding een mail sturen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

kan je die dingen niet terug eisen van de belastingdienst? :D

het valt volgens mij onder beroepskosten om de veiligheid te garanderen :D:D:D:D

ik heb vaak van die momenten gehad van... dat had ik moeten filmen!!!

rechtstreeks verbonden met 1 of andere meldkamer :p

een soort big brother watching you :D:D:D:D

misschien dat het aso gedrag dan eens verdwijnt onder de automobilisten als men weet dat iedere vrachtauto voorzien is van zo een camera :ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Cortrans
kan je die dingen niet terug eisen van de belastingdienst? :D

het valt volgens mij onder beroepskosten om de veiligheid te garanderen :D:D:D:D

ik heb vaak van die momenten gehad van... dat had ik moeten filmen!!!

rechtstreeks verbonden met 1 of andere meldkamer :p

een soort big brother watching you :D:D:D:D

misschien dat het aso gedrag dan eens verdwijnt onder de automobilisten als men weet dat iedere vrachtauto voorzien is van zo een camera :ja:

Daar zeg je wel wat Jacq, eigenlijk is dit niet eens zo slecht idee. Zo bedoelde ik het ook met de traject controle's door heel Nederland, als je weet dat je nergens meer ongestraft kan hard rijden, dan ga je, je vanzelf je aanpassen aan die situatie. Wees eerlijk, wie doet er "iets" wat niet mag, als je weet dat er een politie auto achter je rijd???

Ik zeg: :ok::ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast BommelDing

Goeiendag heren en dames,

Op het andere forum heb ik de link inmiddels geplaatst voor bestellingen.

Kunnen weer bestellen; Betalen hoeft niet meteen.

http://www.visiondrive.nl/online/

(Accessoires kunnen daar ook besteld worden!)

Voor de duidelijkheid, ik maak hier bijna geen winst op. De winst bij 25 producten is misschien net 3 gehaktballetjes uit de jus.

Ik doe dit overigens ook vanuit het oogpunt dat kennissen erbij genaaid zijn en wil ik dus anderen voor hiervoor kunnen behoeden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dit maak de investering de moeite waard

Bizar filmpje. Zoiets hoop je niet mee te maken.

Eigenlijk zou zo'n dashcam gewoon standaard verplicht moeten worden op alle auto's.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Mooi beeld, waar te koop? zit er ook al even aan te denken zoiets te instaleren

Ik heb zelf ook een Dashcam gekocht die van mij bevestig je achter de achteruitkijk spiegel. Heb hem zelf gekocht op<<<<RECLAME VERWIJDERD>>>ben er erg tevreden mee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na een tijdje te hebben nagedacht heb ik toch maar een Dashcam gekocht, het is natuurlijk niet goedkoop zo'n camera.. Heb de CarCam nu al een half jaar en ben er heel blij mee, is zeker mijn geld waard! Het kwaliteit van het beeld is goed en hij is ook nog eens handig geweest in een ongeluk, heb toen aan kunnen tonen dat ik niet fout zat.. Een Dashcam is echt iedereen aan te raden.. <<<<<<<<RECLAME VERWIJDERD>>>>>>>

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
Gast BommelDing

Altijd jammer als mensen zo misbruik maken.

Overigens heb ik er nog 5 die in de batch meekomen.

Binnen 2 weken heb ik ze, normaliter, binnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast BommelDing

Het verschil zit 'm daarin dat er geen GPS inzit en je de snelheid later niet kan (af)lezen. En dus ook een rittenadministratie bij kan houden.

En ik mis het zogenaamde Fish-eye, wat zorgt voor een brede zicht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • Forumlid

Hallo ,

Ik wil een beetje hulp, ik ben al meer dan een week op zoek waar ikkan een dashcam kopen hier in canada en vindmaar geen adres , ik zou graag het model "Roadhawk RH-1" aanschaffen maar weet niet waar . Wie kan mij helpen met het vinden van een adres ?

bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8 months later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden