*Ger*

50 Jaar Harry Vos

168 berichten in deze discussie

Ziet er gelikt uit hoor..  :ok:

Komend jaar wel even werken aan de CO2 emissie reductie.. (misschien wat minder wagens bijkopen? ;) ).. het ziekteverzuim terug dringen.. én dat de klanttevredenheid weer stijgt.. (dalen kan natuurlijk niet.. :D ).

Begrijp ik goed dat, gemiddeld, een vrachtauto (combinatie) 5,3 kilometer op een liter brandstof rijdt?

Best knap, volgens mij.

bewerkt door Durashift

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoeveel krijg je hiervoor betaald Arie. Volgens al die buitenstaanders is Vos maar een slecht bedrijf........ : LOL:

Je moet je goed in het Vos systeem aan kunnen passen Lukt dat niet Dan kun je beter vertrekken

En goed van jou af kunnen blaffen Chauffeurs die niks zeggen Die worden ook de meeste uren af genomen

Ik heb er goed gewerkt Maar ik moest mij wel aan de regels houden

Daarbij kwam nog Vos maakte nooit geen fouten. Daar moet je leren mee om te gaan  

Huub

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

En Ger groot aandeel houder is zo blij

Dat die 3 weken op vakantie gaat

Huub

Lekker laten zwammen Huub die Ger, hij is jaloers dat sommige afdelingen niet naar hem seinen :D  :p  

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@durashift

Begrijp ik goed dat, gemiddeld, een vrachtauto (combinatie) 5,3 kilometer op een liter brandstof rijdt?

Best knap, volgens mij.

Die kattenmepper had net zo goed een Zeeuw kunnen zijn. :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je moet je goed in het Vos systeem aan kunnen passen Lukt dat niet Dan kun je beter vertrekken

En goed van jou af kunnen blaffen Chauffeurs die niks zeggen Die worden ook de meeste uren af genomen

Ik heb er goed gewerkt Maar ik moest mij wel aan de regels houden

Daarbij kwam nog Vos maakte nooit geen fouten. Daar moet je leren mee om te gaan

Huub

zinds jij daar weg bent is er een hoop (ten goede) veranderd😊

steenhaas1 en Leeuw vinden dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ziet er gelikt uit hoor..  :ok:

Komend jaar wel even werken aan de CO2 emissie reductie.. (misschien wat minder wagens bijkopen? ;) ).. het ziekteverzuim terug dringen.. én dat de klanttevredenheid weer stijgt.. (dalen kan natuurlijk niet.. :D ).

Best knap, volgens mij.

Dat er vinkjes bij staan wil zeggen dat we de doelstelling gehaald hebben, een uitroepteken wil niet zeggen dat we het slecht doen maar dat we de doelstelling niet gehaald hebben.

Pak het ziekteverzuim, landelijk gemiddelde in de transportwereld ligt ruim boven de 4% ( klik ) Vos zit net onder de 3% dus ik weet niet waar je het over hebt.

Klanttevredenheid is erg goed, maar wij willen meer. In het rapport staat het dan ook zo omschreven:

CUSTOMER SATISFACTION ABOVE THE BENCHMARK Our customers awarded our services a score of 7.8 in 2015. This high score is built on the quality and dedication.

Overigens heb ik cijfers gezien van andere bedrijven, nou het is vaak knap bedroevend wat je daar tegen komt, als je bijvoorbeeld naar de energie sector kijkt ( klik ) (cijfers uit de transportwereld kom ik niet tegen, die durven ze schijnbaar niet openbaar te maken :D ) dan komen we met een kleine 8 toch goed uit de bus  ;)

CO2 reductie krijg je juist door meer nieuwe auto's te kopen en niet door minder auto's te kopen, een nieuwe auto heeft een lagere uitstoot, we moeten dus sneller alles vervangen door euro 6 om lager uit te komen, maar ik wil de cijfers wel een zien bij andere bedrijven  :D

Conclusie, je roept maar wat  :p

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De laste tijd niet meer Mijn vriend de boekhouder en de hooft planner heb ik geen contact meer mee

Het hele bedrijf is op gedeeld

Na mijn tijd is er zoveel verandert Wat zit buiten Nederland ongelofelijk Wat er allemaal in zit Zelfs koeier bedrijven Die was machine komen plaatsen Vroegere naam Maxwell

Meubels Oorschot Zal even de naam er bij noemen anders wordt het niet gelooft 

Huub  

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Best knap, volgens mij.

Ja  :ja:

Bij ons hing er in de garage iedere maand een lijst van het verbruik per kenteken

gemaakt door de boekhouding

en om boven aan de lijst te staan gooide ik om de 2 tankbeurten

de 3 uit mijn eigen knip vol  :nee: (toch wel zo´n 700 liter)

daar kwamen ze boven bij de boekhouding toch niet achter

moraal achter dit verhaal we stonden boven aan en hadden de zuinigste auto

wij blij --baassie blij                                                                                                        LOLje mot me niet geleuven hur

Leeuw en Reindert vinden dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bij ons hing er in de garage iedere maand een lijst van het verbruik per kenteken

wij blij --baassie blij                                                                                                        LOLje mot me niet geleuven hur

Wij arm....baasie blij  :D  :D

Reindert vindt dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dacht dat er toendertijd wel eens van die slimerikken bij waren ( ik heb altijd met een benzine auto gereden :D ) die iedere keer als ze een bulk losten met bedrijfslucht ( dan hoefde de motor plus compressor nie te lopen) een bepaalt aantal liters diesel ten behoeve van eigen vervoer middel op diesel konden tanken :zegtniets:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Conclusie, je roept maar wat  :p

Och, als jij dat zo wilt interpreteren...

Dat er vinkjes bij staan wil zeggen dat we de doelstelling gehaald hebben, een uitroepteken wil niet zeggen dat we het slecht doen maar dat we de doelstelling niet gehaald hebben.

Ik schrijf toch ook niet dat het slecht is? Ik had ook wel begrepen dat de doelstelling niet gehaald is. Toch jammer, zal het management denken.. tenzij er een aanwijsbare reden achter zit..

Pak het ziekteverzuim, landelijk gemiddelde in de transportwereld ligt ruim boven de 4% ( klik ) Vos zit net onder de 3% dus ik weet niet waar je het over hebt.

Feitelijk heb je een punt. Al denk ik niet dat de VOS doelstelling gebaseerd is op het landelijk gemiddelde.. Zo te zien heeft men een eigen doelstelling en is deze ten opzichte van 2014 verslechterd.. Dat is wat telt volgens mij.

CO2 reductie krijg je juist door meer nieuwe auto's te kopen en niet door minder auto's te kopen, een nieuwe auto heeft een lagere uitstoot, we moeten dus sneller alles vervangen door euro 6 om lager uit te komen, maar ik wil de cijfers wel een zien bij andere bedrijven :D

Eens, maar dan praat jij over vervanging.. Ik lees dat de totale vloot met 30 stuks is uitgebreid.. Dat zal ongetwijfeld het nieuwste van het nieuwste zijn.. maar als het wagenpark groeit.. en daarmee de kilometers qua vervoer.. kán dat, ondanks een schoner voertuig, leiden tot een grotere CO2 uitstoot per kilometer, op het totaal binnen VOS.

Stel dat je Euro IV trekkers zo'n 8 uur per dag inzet.. 5 dagen in de week.. tegen 16 uur per dag, 6 dagen in de week, voor een Euro VI.. Ik weet niet wat dan een mindere CO2 voetafdruk per week, in de praktijk, achterlaat.

bewerkt door Durashift

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 1-5-2016 om 21:57 zei Durashift:

kan dat, ondanks een schoner voertuig, leiden tot een grotere CO2 uitstoot per kilometer, op het totaal binnen VOS.

Stel dat je Euro IV trekkers zo'n 8 uur per dag inzet.. 5 dagen in de week.. tegen 16 uur per dag, 6 dagen in de week, voor een Euro VI.. Ik weet niet wat dan een mindere CO2 voetafdruk per week, in de praktijk, achterlaat.

CO2 per km of totaal, daar zit nog wel "wat" verschil in, dan is een eigenrijder met een Euro-0 altijd schoner dan een bedrijf met 100 Euro6 trucks.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden