[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Supermarkt distributie


Ben-nie

Recommended Posts

  • Forumlid

Supermarktdistributie

Het leek mij interessant om de bedrijven die voor de (grote)supermarkten rijden, is eens in kaart te brengen samen met de DC’s. Ik zit zelf in het weekend in de supermarktdistributie en heb het idee dat ik op zaterdag aan het eind van de middag/’s avonds vooral supermarktdistributeurs zie rijden. Uitgezonderd de bloemen boeren in het seizoen en de auto’s met witte platen.

De Supermarkten

· Aldi, Lidl, C1000/schuitema, AH Albert Heijn, Jumbo/Super de Boer, van Tol retail

· Superunie

o Boni, (Boon), COOP, Deen, Hoogvliet, Jan Linders, MCD supermarkten, Nettorama, Poiesz, Sanders, Vomar

o Detailresult Groep

§ Dekamarkt

§ Dirk v.d. Broek/Bas v.d. Heijden/Digros

o Sligro

§ EMTÉ

§ (Van Hoeckel)

§ Golff

o Sperwer

§ Plus supermarkten

§ Spar

Aldi:

Zaandam:eigen vervoer (soms KNAP Transportgroep?)

Culemborg/Ommen/Groenlo/Roermond/Drachten/Zoetermeer-Bleiswijk/en nog 2: eigen vervoer

Lidl:

Heerenveen:Redder/Portena?/v.d.Meulen

Zwaag

Tiel

Weert

Boni: St. van de Brink

C1000/Schuitema:

Landelijk DC Elst: Eigen Vervoer

Woerden: Eigen Vervoer/St. van de Brink/Peter Appel/Martens/Simon Loos e.v.a

Raalte: Eigen Vervoer/ Tielbeke

Gieten: Eigen Vervoer

Eindhoven: Eigen Vervoer

Breda:Eigen Vervoer/Simon Loos

Deventer: Gesloten

Jumbo/Super de Boer:

Beilen:Eigen vervoer/v.d.Meulen

Drachten Diepvries:Eigen vervoer/

Den Bosch?: Eigen Vervoer/van Geffen/Global

Veghel JUMBO: Eigen Vervoer/J&A Kraayenvanger/D. v. Iterson/Biemans/E.v.Doore/v.d. Broek/Swijnenburg/Trans-Imex/Euser/v. Bergeijk/v. Uden/v. Erp/XSVENX

Subcharters: v.Houten Kerkdriel/v.d. Ven/Maron/d. Kok/Bierens

AH:

Zaandam:Fiege/Peter Appel/Simon Loos

Zwolle:Tielbeke/Ambrosius/Dasko/B. Wezenberg/PA

Charter Tielbeke:NTW/de Vries Urk?[

Pijnacker:Simon Loos/PA

Geldermalsen:Appel-Bosman/Cornellissen/PA

Nieuwegein/De Meern: Goes/D.Speksnijder

Charters speksnijder: D.v.Veen

Tilburg: Heybregts/Cornellissen/PA

Charter Cornellissen:R.Janssens

Rotterdam

Bakkersland:St. v.d. Brink/Ploeger

Delfts Brood:Euser/wit met oranje auto’s

Detailresult Logistiek Dirk/Bas/Deka:

Velsen:Eigen Vervoer/Boudestein/ Jooren/Wesseling /v. Straalen-d. Vries

Sassenheim:Jooren/D. Speksnijder/Wesseling/mattey/v. Straalen-d. Vries

Alphen a/d Rijn:Bentvelzen/Jooren/

Alphen a/d Rijn landelijk: Jooren/D. Speksnijder/Wesseling/mattey/v. Straalen-d. Vries/Kop /H.L.Eshuis/Bentvelzen/Deka eigen vervoer

Charters Speksnijder:L. v. Leeuwen/Broersema/Beelen

Apeldoorn:Eigen Vervoer/Jooren/Middelink/H.L.Eshuis/Kop/Speksnijder

Hoeve Apeldoorn:Eigen Vervoer/H.L.Eshuis[

Zwijndrecht:gesloten

Vroegop-Windig Bleiswijk:Eigen vervoer/Lelieveld/Top/Erik

Spar: Peter Appel

Plus: Noordendorp/Hollander

Sligro: St. vd Brink/Peter Appel/v.d. Broek

Nettorama: v.d. Bor/Lucassen

Jan Linders: Eigen vervoer/Franken

Hoogvliet: Eigen vervoer/Duijvenvoorde/Jongeneel

Vomar: Eigen vervoer/Simon Loos

VUL MAAR AAN!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 195
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

Bij het lijstje van transporteurs voor AH via DC Tilburg kun je de fa. C. Steijger verwijderen, deze is overgenomen door Cornelissen uit Nijmegen die dan wel aan je lijstje toegevoegd kan worden. Zet bij alle DC's de firma Peter Appel maar neer, doen zo'n beetje het hele land voor AH.

Broodritten naar het zuiden worden tegenwoordig door Ploeger Transport gedaan, via Bakkersland.

bewerkt door Duco
Al veranderd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
die spelen wel supermarkt maar zijn het toch niet (dacht ik)

Nog niet........wie weet wat er in de toekomst gaat gebeuren.

Alhoewel menig supermarkt niet kan tippen aan de brood- en gebakafdeling, zo ook de vleeswaren- en de kaasafdeling en het belangrijkste: DE ROOKWORST.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Cortrans
Nog niet........wie weet wat er in de toekomst gaat gebeuren.

Alhoewel menig supermarkt niet kan tippen aan de brood- en gebakafdeling, zo ook de vleeswaren- en de kaasafdeling en het belangrijkste: DE ROOKWORST.:D

Juist Duco, jij hebt hem door:ok: (morgen kom ik jouw regio weer aanvullen:p, alleen niet met food, maar met non-food)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Supermarktdistributie

Het leek mij interessant om de bedrijven die voor de (grote)supermarkten rijden, is eens in kaart te brengen samen met de DC’s. Zeker interessant

Lidl:

Heerenveen:Redder/Portena?/v.d.Meulen/Brant Visser/Heisterkamp!!!

Zwaag

Tiel

Weert

C1000/Schuitema:

Landelijk DC Elst: Eigen Vervoer

Woerden: Eigen Vervoer/St. van de Brink/Peter Appel/Martens/Simon Loos e.v.a

Raalte: Eigen Vervoer/ Tielbeke/ Simon Loos

Gieten: Eigen Vervoer/ Wegman Sellingen/ Vd Brink

Eindhoven: Eigen Vervoer

Breda:Eigen Vervoer/Simon Loos

Deventer: Gesloten

AH:

Zaandam:Fiege/Zandbergen/Knap/Simon Loos

Zwolle:Tielbeke/Ambrosius/Dasko/B. Wezenberg/Appel/Koeriersdienst Zwolle

Charters Tielbeke:NTW/Mulder Urk

Pijnacker:Simon Loos/Vd Brink/Post Kogeko

Geldermalsen:Appel-Bosman/Cornellissen

Nieuwegein/De Meern: Goes/D.Speksnijder

Charters speksnijder: D.v.Veen

Tilburg: Heybregts/Cornellissen/Appel

Charter Cornellissen:R.Janssens

Bakkersland Rotterdam: St. v.d. Brink

Bakkersland is slechts leverancier van oa AH. Heeft 4 vervoerders (per bakkerij maar 1).

Plus: kruidenierswaren: Noordendorp/Vlug

groenten: Hollander

diepvries: wit met rood, kan er niet opkomen, nee niet Salvesen!

Vomar: Eigen vervoer/Simon Loos/Vlug

VUL MAAR AAN!

....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Idd Zandbergen, die rijdt ook voor AH Tilburg . Dan hebben we voor het diepvrieswerk tegenwoordig ook die geweldige Franse Transporteur Norbert Dentressangle rijden, voorheen Salvesen.

De Lidl in Weert: De Stormvogel Sittard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Cortrans
Heisterkamp in de supermarktdistributie, moet niet gekker worden, hou mn hart vast,

Bakkerland: k denk toe leveranciers die rechtstreeks aan de winkels leveren zet ik er ook bij

Hijsterkamp is ook huisvervoerder voor de Grolsch hoor, vlak ze niet uit, this geen kleintje hoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Bakkerland: k denk toe leveranciers die rechtstreeks aan de winkels leveren zet ik er ook bij

Dat is prima hoor, maar inside info welke bakkerij levert aan welke supermarkt ga ik hier niet neerzetten.

Op bakkerij gebied zijn de grootste spelers

http://www.bakefive.nl/p/5/aangesloten-bakkerijen.html

http://www.bakkersland.nl/ ---> De onderneming ---> Bakkerijen (doorklikken)

Nieuwsbericht over vervoerders: http://www.profnews.nl/891004/bakkersland-en-distributiepartners-zijn-content

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat is prima hoor, maar inside info welke bakkerij levert aan welke supermarkt ga ik hier niet neerzetten.

Op bakkerij gebied zijn de grootste spelers

http://www.bakefive.nl/p/5/aangesloten-bakkerijen.html

http://www.bakkersland.nl/ ---> De onderneming ---> Bakkerijen (doorklikken)

Is dat geheim dan ?????

Als ik hier in het Zuiden kijk lijkt het erop alsof iedere supermarkt het brood vanuit dezelfde bakkerij geleverd krijgt :zegtniets:

Maar wil iemand het zeker weten: Ga heel vroeg je bed uit en post bij zo'n grote bakkerij en dan simpelweg de wagens volgen, dan weet je genoeg :bey::bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Is dat geheim dan ?????

Als ik hier in het Zuiden kijk lijkt het erop alsof iedere supermarkt het brood vanuit dezelfde bakkerij geleverd krijgt :zegtniets:

Lijkt me niet helemaal de bedoeling dat ik vertel welke klanten onze opdrachtgever heeft.

Maar die zitten zowieso allemaal in het hogere segment. Waar het brood bij Aldi en Lidl vandaan komt, wil ik niet eens weten, laat staan dat ik het wil eten:D

Lidl=Holland Vriezenveen+Roosendaal

Aldi=Delfts Brood (Euser), Faber Hoogeveen, .....

Maar wil iemand het zeker weten: Ga heel vroeg je bed uit en post bij zo'n grote bakkerij en dan simpelweg de wagens volgen, dan weet je genoeg :bey::bey:

Haha, als je tijd teveel hebt.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Lijkt me niet helemaal de bedoeling dat ik vertel welke klanten onze opdrachtgever heeft.

Maar die zitten zowieso allemaal in het hogere segment. Waar het brood bij Aldi en Lidl vandaan komt, wil ik niet eens weten, laat staan dat ik het wil eten:D

Lidl=Holland Vriezenveen+Roosendaal

Aldi=Delfts Brood (Euser), Faber Hoogeveen, .....

Haha, als je tijd teveel hebt.....

Ik weet niet waar ze het vandaan halen maar dat brood van de Lidl is heel erg lekker!! De witte bolletjes blijven bijvoorbeeld ook lang vers aanvoelen en ze hebben afbakdingetjes, ook superlekker!! Vergis je er niet in :nee:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het leek mij interessant om de bedrijven die voor de (grote)supermarkten rijden, is eens in kaart te brengen samen met de DC’s. Ik zit zelf in het weekend in de supermarktdistributie en heb het idee dat ik op zaterdag aan het eind van de middag/’s avonds vooral supermarktdistributeurs zie rijden. Uitgezonderd de bloemen boeren in het seizoen en de auto’s met witte platen.

De Supermarkten

· Aldi, Lidl, C1000/schuitema, AH Albert Heijn, Jumbo/Super de Boer, van Tol retail

· Superunie

o Boni, (Boon), COOP, Deen, Hoogvliet, Jan Linders, MCD supermarkten, Nettorama, Poiesz, Sanders, Vomar

o Detailresult Groep

§ Dekamarkt

§ Dirk v.d. Broek/Bas v.d. Heijden/Digros

o Sligro

§ EMTÉ

§ (Van Hoeckel)

§ Golff

o Sperwer

§ Plus supermarkten

§ Spar

. Deen

Spar: Peter Appel G Vlug en Zn B V

Charters : Ben Koelemeijer Transport Kees Bakker Transport

Vomar: Eigen vervoer Simon Loos Stet Heemskerk gaan weg

Deen : Eigen vervoer Peter Appel Transport

Charters : Vader Transport uit Schagen

Sligro :G Vlug en Zn B V

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Lidl=Holland Vriezenveen+Roosendaal

Aldi=Delfts Brood (Euser), Faber Hoogeveen, .....

Klopt niet hoor het Lidl brood komt zowel bij Bakkerij Holland vadaan als bij Delfts brood. Post Kogeko doet trouwens alweer even het vervoer voor Delfts brood. Aldi brood komt ook bij Schat Bakkerijen uit Soest vandaan wie veder levert aan Aldi weet ik niet.

Wat betreft Plus daar komt alle vers/zuivel bij Hollander vandaan meer dus dan de auto`s van Hollander doen vermoeden (greenery)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Lidl=Holland Vriezenveen+Roosendaal

Aldi=Delfts Brood (Euser), Faber Hoogeveen, .....

Klopt niet hoor het Lidl brood komt zowel bij Bakkerij Holland vadaan als bij Delfts brood. Post Kogeko doet trouwens alweer even het vervoer voor Delfts brood. Aldi brood komt ook bij Schat Bakkerijen uit Soest vandaan wie veder levert aan Aldi weet ik niet.

Faber Hoogeveen bakt voor de Aldi :ja::ja: Wij hebben ook gereden voor Faber.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Klop, Delfts brood is dus niet Aldi, maar Lidl.

Post Kogeko is wel fanatiek bezig, hebben ook Van der Meer overgenomen (langs de A4).

Over Euser, die trekken ook voor Bakker Barendrecht voor dc werk, maar kan het kloppen dat ze ook voor Hollander distributie rijden?

@Domino, Lidl valt idd nog best een beetje mee. Naar welke supermarkt je gaat, hangt natuurlijk sterk af van persoonlijke voorkeuren, of je ruim assortiment belangrijk vind e.d.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
HEMA: eigen vervoer

Hmm, toch wel een leuk discussie punt. Hema doet niet alles in eigen vervoer, zoals bijvoorbeeld het brood (en een deel van het gebak). Ik rij zelf op een MB Sprinter Bakbus bij Euser in het weekend en dan rij ik brood wat wel degelijk bestemd is voor de Hema ;) Daarom kwam ik je ook een tijdje geleden tegen bij de Hema in Panningen ;)

Euser is inderdaad weg bij Delfts Brood. Was brood voor de Lidl's ;) Zelf vorig jaar geregeld op zondag gereden om brood naar Lidl's in heel Nederland te brengen met een bakbusje van Euser.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Cortrans

Thiemo, het gebak is een eigen HEMA product dat dan ook in de eigen regionale bakkerijen gemaakt wordt. Alle regio bakkerijen hebben eigen koelwagens die eigendom zijn van de HEMA zelf. Aangezien dit vaak maar werk is voor een paar vroege uurtjes, wordt er wel gebruikt gemaakt van "inleen" chauffeurs, buiten het eigen personeel om, en ja, Euser is 1 van die bedrijven die voor de bakkerij in (nu nog) Barendrecht de regio helpt bevoorraden, indien nodig ook met koelwagens. Brood daaraantegen is geen eigen product, en komt dus inderdaad bij externe leveranciers, die hun eigen vervoer regelen, en dit dus ook zelf bij onze winkels leveren. Al het overige FOOD (droog en koel) vervoer wordt door de fa. Lekkerland verzorgt (dus ook die lekkere rookworsten)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden