[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Supermarkt distributie


Ben-nie

Recommended Posts

  • Forumlid

Iemand nog meer aanvullingen op de lijst in post #1?

Ik stel voor:

Brood:

Eigen vervoerders: Borgesius, Veenhuis, Smithuis, Wiltink, De Pauw, Van der Zee, Faber Hoogeveen, Bakkerij Holland Vriezenveen.

Overige vervoerders: Van de Brink, Post Kogeko (Van Die), Appel, Beens Stadskanaal, Achteres Daarle, Ploeger, .....

Hema: Eigen vervoer/Euser/Lekkerland

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 195
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid
AH:

Zaandam:Fiege/Peter Appel/Simon Loos

Zwolle:Tielbeke/Ambrosius/Dasko/B. Wezenberg/PA

Charter Tielbeke:NTW/de Vries Urk?[

Pijnacker:Simon Loos/PA

Geldermalsen:Appel-Bosman/Cornellissen/PA

Nieuwegein/De Meern: Goes/D.Speksnijder

Charters speksnijder: D.v.Veen

Tilburg: Heybregts/Cornellissen/PA

Charter Cornellissen:R.Janssens

Rotterdam

Bakkersland:St. v.d. Brink/Ploeger

Delfts Brood:Euser/wit met oranje auto’s

Daar vergeet je nog het diepvries dc in Hoogeveen, standplaats van een paar forumleden. ;)

o.a. Appel, Simon Loos en ND rijden daar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Er is in Etten Leur ook een lidl, daar rijd o.a. Biene Velde en L de Bruin voor.

Het brood van bijna elke supermarkt vind ik niet te vreten...Geef mij de dorpsbakker maar!!

En Sanders is tegenwoordig Sligro, dc in Enschede is dicht. 2 weken terug de laatste keer geweest bij zeiksnor Theo! Dat wordt een cash en carry is mij verteld....van de Sligro natuurlijk.

En Prisma in Kapelle rijd 2W voor, dat is Wondergem en vd Wekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zijn vooroordelen,meestal van personen die graag hun boodschappen doen bij de appie.

Welk brood was vorig jaar ook alweer als beste getest door de consumentenbond,die kwam niet bij de appie of de anderen weg, maar wel bij een aldi. Voor de rest, elke winkelketen heeft zijn formule, allemaal proberen ze de leverancier/producent uit te knijpen zover als mogelijk is.

Ieder zijn ding hoor maar als ik het brood van de Aldi of Lidl neem vind ik het echt niet te happen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

mm

Supermarktdistributie

Het leek mij interessant om de bedrijven die voor de (grote)supermarkten rijden, is eens in kaart te brengen samen met de DC’s. Ik zit zelf in het weekend in de supermarktdistributie en heb het idee dat ik op zaterdag aan het eind van de middag/’s avonds vooral supermarktdistributeurs zie rijden. Uitgezonderd de bloemen boeren in het seizoen en de auto’s met witte platen.

De Supermarkten

· Aldi, Lidl, C1000/schuitema, AH Albert Heijn, Jumbo/Super de Boer, van Tol retail

· Superunie

o Boni, (Boon), COOP, Deen, Hoogvliet, Jan Linders, MCD supermarkten, Nettorama, Poiesz, Sanders, Vomar

o Detailresult Groep

§ Dekamarkt

§ Dirk v.d. Broek/Bas v.d. Heijden/Digros

o Sligro

§ EMTÉ

§ (Van Hoeckel)

§ Golff

o Sperwer

§ Plus supermarkten

§ Spar

Aldi:

Zaandam:eigen vervoer (soms KNAP Transportgroep?)

Culemborg/Ommen/Groenlo/Roermond/Drachten/Zoetermeer-Bleiswijk/en nog 2: eigen vervoer

Lidl:

Heerenveen:Redder/Portena?/v.d.Meulen

Zwaag

Tiel

Weert

Boni: St. van de Brink

C1000/Schuitema:

Landelijk DC Elst: Eigen Vervoer

Woerden: Eigen Vervoer/St. van de Brink/Peter Appel/Martens/Simon Loos e.v.a

Raalte: Eigen Vervoer/ Tielbeke

Gieten: Eigen Vervoer

Eindhoven: Eigen Vervoer

Breda:Eigen Vervoer/Simon Loos

Deventer: Gesloten

Jumbo/Super de Boer:

Beilen:Eigen vervoer/v.d.Meulen

Drachten Diepvries:Eigen vervoer/

Den Bosch?: Eigen Vervoer/van Geffen/Global

Veghel JUMBO: Eigen Vervoer/J&A Kraayenvanger/D. v. Iterson/Biemans/E.v.Doore/v.d. Broek/Swijnenburg/Trans-Imex/Euser/v. Bergeijk/v. Uden/v. Erp/XSVENX

Subcharters: v.Houten Kerkdriel/v.d. Ven/Maron/d. Kok/Bierens

AH:

Zaandam:Fiege/Peter Appel/Simon Loos

Zwolle:Tielbeke/Ambrosius/Dasko/B. Wezenberg/PA

Charter Tielbeke:NTW/de Vries Urk?[

Pijnacker:Simon Loos/PA

Geldermalsen:Appel-Bosman/Cornellissen/PA

Nieuwegein/De Meern: Goes/D.Speksnijder

Charters speksnijder: D.v.Veen

Tilburg: Heybregts/Cornellissen/PA

Charter Cornellissen:R.Janssens

Rotterdam

Bakkersland:St. v.d. Brink/Ploeger

Delfts Brood:Euser/wit met oranje auto’s

Detailresult Logistiek Dirk/Bas/Deka:

Velsen:Eigen Vervoer/Boudestein/ Jooren/Wesseling /v. Straalen-d. Vries

Sassenheim:Jooren/D. Speksnijder/Wesseling/mattey/v. Straalen-d. Vries

Alphen a/d Rijn:Bentvelzen/Jooren/

Alphen a/d Rijn landelijk: Jooren/D. Speksnijder/Wesseling/mattey/v. Straalen-d. Vries/Kop /H.L.Eshuis/Bentvelzen/Deka eigen vervoer

Charters Speksnijder:L. v. Leeuwen/Broersema/Beelen

Apeldoorn:Eigen Vervoer/Jooren/Middelink/H.L.Eshuis/Kop/Speksnijder

Hoeve Apeldoorn:Eigen Vervoer/H.L.Eshuis/Lelieveld

Zwijndrecht:gesloten

Vroegop-Windig Bleiswijk:Eigen vervoer/Lelieveld/Top/ErikvRhoon/Limi

Spar: Peter Appel

Plus: Noordendorp/Hollander

Sligro: St. vd Brink/Peter Appel/v.d. Broek

Nettorama: v.d. Bor/Lucassen

Jan Linders: Eigen vervoer/Franken

Hoogvliet: Eigen vervoer/Duijvenvoorde/Jongeneel

Vomar: Eigen vervoer/Simon Loos

VUL MAAR AAN!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Sanders: is overgenomen door Sligro alle supermarkten worden EmTe en het Dc in

Enschede word een Horeca bezorg servive van Sligro

EmTe: Is van Sligro EmTe supermarkten krijgen hun spullen van de Prisma(ook van Sligro)

Prisma heeft 2 veroerders In Putten is dat St vd Brink in Kappelle is dat 2W

Golf: Gaat verdwijnen worden allemaal omgebouwd tot EmTe

Sligro: De bezorg service word gedaan door Peter Appel,St vd Brink,STG,2W,Hooijen

Kerres,Nabuurs Het vervoer vanaf het centrale Dc in Veghel word gedaan door vd Nat,Kerres

van Uden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij Jumbo in het lijstje zie ik staan XSVENX. Is dat een doorstart van SVEN?

En er staan subcharters bij. Wat is een subcharter? Een charter die voor een andere charter bij Jumbo rijdt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Trucksmurf
Bij Jumbo in het lijstje zie ik staan XSVENX. Is dat een doorstart van SVEN?

En er staan subcharters bij. Wat is een subcharter? Een charter die voor een andere charter bij Jumbo rijdt?

Een Sub-charter is inderdaad een charter van de hoofd charter.

Jumbo/Super de Boer:

Veghel JUMBO: Eigen Vervoer / J&A Kraayenvanger / D. v. Iterson / Biemans / E.v.Doore / v.d. Broek/ Swijnenburg / Trans-Imex /Euser / v. Bergeijk/ v. Uden/ v. Erp / XSVENX / Global, de Groot / Versteegden / Wegman / Redder ( de laatste 2 sinds een paar weken ivm drukte??)

Subcharters: v.Houten Kerkdriel /v.d. Ven /Maron /d. Kok/ Bierens / Van Mijderwijk / Geranco / Beurcht /

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een Sub-charter is inderdaad een charter van de hoofd charter.

Jumbo/Super de Boer:

Veghel JUMBO: Eigen Vervoer / J&A Kraayenvanger / D. v. Iterson / Biemans / E.v.Doore / v.d. Broek/ Swijnenburg / Trans-Imex /Euser / v. Bergeijk/ v. Uden/ v. Erp / XSVENX / Global, de Groot / Versteegden / Wegman / Redder ( de laatste 2 sinds een paar weken ivm drukte??)

Subcharters: v.Houten Kerkdriel /v.d. Ven /Maron /d. Kok/ Bierens / Van Mijderwijk / Geranco / Beurcht /

Maar dat snap ik dan weer niet? Een charter rijdt voor een charter bij de Jumbo. Waarom gaat die dan niet direct voor de Jumbo rijden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Trucksmurf
Maar dat snap ik dan weer niet? Een charter rijdt voor een charter bij de Jumbo. Waarom gaat die dan niet direct voor de Jumbo rijden?

Omdat de jumbo maar een X aantal charters wil hebben. Nu met het samen komen van SdB worden het er wat neer. Deze sub charters die in de kleuren van jumbo rijden mogen ook geen naam van het bedrijf zichtbaar op de auto hebben. De wagens die niet in de kleuren rijden mochten eerst en dat gaat ook wel weer komen die regel maximaal maar 3 dagen voor hun rijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Trucksmurf
Redder reed al voor SdB, Wegman is wel nieuw in Beilen.

Maar die zijn nu wel nieuw in Veghel die mannen komen leeg vanuit beilen naar veghel mag wat kosten :hamer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Trucksmurf

Jumbo/Super de Boer:

Veghel JUMBO: Eigen Vervoer / J&A Kraayenvanger / D. v. Iterson / Biemans / E.v.Doore / v.d. Broek/ Swijnenburg / Trans-Imex /Euser / v. Bergeijk/ v. Uden/ v. Erp / XSVENX / Global, de Groot / Versteegden / Wegman / Redder ( de laatste 2 sinds een paar weken ivm drukte??)

Subcharters: v.Houten Kerkdriel /v.d. Ven /Maron /d. Kok/ Bierens / Van Mijderwijk / Geranco / Beurcht /

En bijna vergeten Peter Appel rijd ook pendel ritten van Veghel naar Beilen.:mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Maar dat snap ik dan weer niet? Een charter rijdt voor een charter bij de Jumbo. Waarom gaat die dan niet direct voor de Jumbo rijden?

Typisch gezien wil zo'n supermarktketen niet direct werken met bedrijfjes met enkele auto's. Het is veel makkelijk om met 3 tot 5 grote vervoerders te werken (die dan wel tegen elkaar mogen concurreren op prijs en dienstverlening). Vervolgens schakelen die vervoerders weer kleine bedrijfjes in om het werk in te vullen dat ze zelf niet kunnen doen. Voor hele week, of bijvoorbeeld alleen op vrijdag en zaterdag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
En bijna vergeten Peter Appel rijd ook pendel ritten van Veghel naar Beilen.:mad:

Vanuit Zwolle hebben we dat eind vorig jaar een paar maanden gedaan, maar sinds januari staan die ritten bij ons niet meer op de planning. Misschien dat ze dat vanuit een andere standplaats nog wel doen.

We hebben nu dagelijks enkele pendelritten tussen Distrifresh in Vaassen en Boxtel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden