[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Supermarkt distributie


Ben-nie

Recommended Posts

ja klopt, er zit een dc van de coop in monster ... ben der vorig jaar nog geweest :D..

Zit die er nog?

Dat is wel erg lang geleden dat ik daar geweest ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 195
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Rijdt Tielbeke dan vanuit Gieten? Denk eerder dat zij het diepvries vervoeren vanuit het nieuwe DC in Raalte.

Henk

dat dacht ik ook.

ben nog geen jongens van tielebeke vanuit gieten tegenkomen

Jammer voor jou chauffeurtjenuenen ... ik dus wel.

Ik zie een Tielbeke auto bij DC Schuitema Gieten staan en dezelfde Tielbeke auto staat een uurtje later bij de C1000 supermarkt bij ons in de wijk .......dan komt ie toch echt van de DC Schuitema Gieten af.

En hoe ik dat weet ik kom elke dag een paar keer langs het DC Schuitema Gieten

Tis ook niet alle dagen maar ik zie het wel vaker gebeuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Trucksmurf
Gezien hoe ze nu de CAO willen regelen, zullen er in Beilen nog wel wat problemen gaan komen(staking oid). Wordt er niet beter op en ook niet voor het winkelpersoneel zoals het nu lijkt.

kleinigheidje hou je altijd:ja::ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...
  • Forumlid
Zijn al diverse mannetjes geel :ja::ja:

D'r zijn nog maar heel weinig mannetjes in SdB kleuren.

Otten :ja::ja::ja:

Hebben ook al auto's in het geel. Zal een heet hangijzer zijn in de onderhandelingen zijn dat Jumbo alle nieuwe auto's geel wil hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
D'r zijn nog maar heel weinig mannetjes in SdB kleuren.

Hebben ook al auto's in het geel. Zal een heet hangijzer zijn in de onderhandelingen zijn dat Jumbo alle nieuwe auto's geel wil hebben.

Ik neem aan dat de contracten met de vervoerders dusdanig zijn dat dat uit kan. En idd, ik heb standplaats Beilen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zal verhoek daar dan voor in de plaats zijn gekomen? Zoeken ook chauffeurs voor Beilen voor een groot winkelbedrijf.

Misschien zit er een dc voor een winkelketen die tapijt e.d. verkoopt. Ik kan me niet voorstellen dat een bedrijf als Verhoek supermarkten gaat bevoorraden.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dirk v.d. Broek/Bas v.d. Heijden/Digros

DC1 Sassenheim:

Jooren transport b.v. Ouderkerk a/d Amstel

Wesseling transport Sassenheim

D. van den Broek B.V Amstelveen

Van Straalen en De Vries transport Zwaagdijk

DC 4 Zwijndrecht:

???

DC 6 Alphen a/d Rijn (zelfde locatie als DC9 alleen staan hier de produkten van de Dirx drogisterijen):

Jooren transport b.v. Ouderkerk a/d Amstel

Wesseling transport Sassanheim

DC 7 Alphen a/d Rijn:

Bentvelzen transport Alphen a/d rijn

DC 9 Alphen a/d Rijn:

Jooren transport b.v. Ouderkerk a/d Amstel

Wesseling transport Sassenheim

Kan zijn dat het niet helemaal meer klopt of dat ik er een paar ben vergeten, maar ik ben er al een tijdje weg dus mocht iemand nieuwe/betere info hebben vul maar aan.

Patrick.

Edit zie dat ze er al tussen staan :zegtniets: Had alleen een lijsje gevonden waar De Brookland groep nog niet bij stond :angel: Ik heb bij deze niks gezegd.......

:D:bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het is wel even puzzelen met de containers trouwens. Zeker als je twee winkels hebt en bij de eerste winkel al een hoop fust terug krijgt. Mijn collega en ik hebben gisteren in elk geval gemerkt hoe het niet moet. :')

Gelukkig maar 17 lege bierflesjes kapot, maar toch, blij word je er niet van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dirk v.d. Broek/Bas v.d. Heijden/Digros

DC1 Sassenheim:

Jooren transport b.v. Ouderkerk a/d Amstel

Wesseling transport Sassenheim

D. van den Broek B.V Amstelveen

Van Straalen en De Vries transport Zwaagdijk

DC 4 Zwijndrecht:

???

DC 6 Alphen a/d Rijn (zelfde locatie als DC9 alleen staan hier de produkten van de Dirx drogisterijen):

Jooren transport b.v. Ouderkerk a/d Amstel

Wesseling transport Sassanheim

DC 7 Alphen a/d Rijn:

Bentvelzen transport Alphen a/d rijn

DC 9 Alphen a/d Rijn:

Jooren transport b.v. Ouderkerk a/d Amstel

Wesseling transport Sassenheim

Kan zijn dat het niet helemaal meer klopt of dat ik er een paar ben vergeten, maar ik ben er al een tijdje weg dus mocht iemand nieuwe/betere info hebben vul maar aan.

Patrick.

Edit zie dat ze er al tussen staan :zegtniets: Had alleen een lijsje gevonden waar De Brookland groep nog niet bij stond :angel: Ik heb bij deze niks gezegd.......

:D:bey:

nou ben ik niet thuis in de winkel bevoorrading maar zie toch ook wagens van d v d broek .

laden of lossen bij de dekra in apeldoorn doen toch ook iets samen .

ik dacht dat (speculatie) boks en middelink uit apeldoorn daar ook voor de dekra rijden .

gr piet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Het is wel even puzzelen met de containers trouwens. Zeker als je twee winkels hebt en bij de eerste winkel al een hoop fust terug krijgt. Mijn collega en ik hebben gisteren in elk geval gemerkt hoe het niet moet. :')

Gelukkig maar 17 lege bierflesjes kapot, maar toch, blij word je er niet van.

Rij jij nu voor de Dirk of voor een andere supermarkt? Ja, dat gerommel met het fust is zeker rot. Daarom vond ik het bij de Dirk altijd fijn om DC1 te rijden dan had je tenminste 1 filiaal in de auto (alleen soms een Dirk III, maar die hadden nooit zoveel karren :D) Dat heb ik ook een keer gehad was fust aan het laden en een jongen van de Dirk had mijn klep vol gezet met karren en deed hem vast voor mij omhoog. Heel aardig hij had het alleen niet helemaal goed gedaan. Ik stond nog met mijn rug naar de klep en ik hoor mij toch een klap :confused: Was er een kar met lege bier kratten van de klep gereden. Gelukkig niets geraakt dus de schade was beperkt :ok:. In mijn tijd was het de regel bij de Dirk je neemt hetzelfde aantal fust mee als karren dat je komt brengen bij de winkel. En geblokte rekkenwagens tellen dus niet als 1 kar, maar als 5 karren en daar probeerde ze je nog wel eens mee te foppen :ja:

nou ben ik niet thuis in de winkel bevoorrading maar zie toch ook wagens van d v d broek .

laden of lossen bij de dekra in apeldoorn doen toch ook iets samen .

ik dacht dat (speculatie) boks en middelink uit apeldoorn daar ook voor de dekra rijden .

gr piet

Dekamarkt supermarkten bedoel je zeker :confused: Dat kan kloppen De Dekamarkt hoor ook bij de Dirk, Bas en Digro's. Er was zelf sprake dat alle DC's van de Dirk enz. bij het DC van de Dekamarkt zouden komen, maar of dat doorgaat weet ik niet???

Patrick.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Het is wel even puzzelen met de containers trouwens. Zeker als je twee winkels hebt en bij de eerste winkel al een hoop fust terug krijgt. Mijn collega en ik hebben gisteren in elk geval gemerkt hoe het niet moet. :')

Gelukkig maar 17 lege bierflesjes kapot, maar toch, blij word je er niet van.

Daar moet je met het laden al over nadenken. :ja::ja::ja: Dat je je fust kwijt kan/ een deel omtrekken om je fust kwijt te worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Daar moet je met het laden al over nadenken. :ja::ja::ja: Dat je je fust kwijt kan/ een deel omtrekken om je fust kwijt te worden.

Dat hadden we ook al gedaan. Twee rijen dwars en 1 recht. En die rechterrij was het eerste filiaal, maar die hadden dus iets meer fust dan ik dacht. :p Morgen voor het eerst alleen rijden, om 5.30u beginnen, en als ik het goed heb wordt dat mijn eerste vers-rit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Daar moet je met het laden al over nadenken. :ja::ja::ja: Dat je je fust kwijt kan/ een deel omtrekken om je fust kwijt te worden.

Moet dat wel kunnen... Bij ons waren de auto's zo vol dat je soms karren moest afstapelen omdat het er anders niet in kon. Ik heb vaak ritten gehad met 3 filialen in 1 auto en dan is het helemaal een drama met je fust, maar ja dat hoort er allemaal bij he als supermarkt chauffeur :D

echt waar?:angel:

Ja, echt waar dat is niet geliegt..... Die tenminste had er niet tussen gemoeten, maar ik neem aan dat je wel begrijpt wat ik bedoelde of niet ;)

Patrick.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Moet dat wel kunnen... Bij ons waren de auto's zo vol dat je soms karren moest afstapelen omdat het er anders niet in kon. Ik heb vaak ritten gehad met 3 filialen in 1 auto en dan is het helemaal een drama met je fust, maar ja dat hoort er allemaal bij he als supermarkt chauffeur :D

Wij rijden ook voor een winkel met rolcontainers, elke winkel krijgt er een stuk of 5-8. Met een beetje pech heb je 6 winkels in de bakwagen en nog wat in de aanhanger. Wat je brengt krijg je ook weer terug aan containers dus je blijft vol zeg maar.

Wel mooi werk, beetje door heel noord nl en 2 rondjes achterhoek en 1 rondje Amsterdam-Den Helder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden