[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Welke goede rijschool in omgeving Den Helder of Alkmaar


TomTomgebruiker

Vraag

  • Forumlid

Beste allemaal,

Ik ben woonachtig in Den Helder en zit er aan te denken om mijn C-rijbewijs te halen. Vaak is het zo dat je ergens gaat lessen n.a.v. de ervaringen van vrienden en/of familieleden. Echter niemand in mijn naaste omgeving heeft zijn "groot-rijbewijs". Daarom deze vraag op dit forum. Gezien er niet zo heel veel smaken (lees rijscholen met vrachtwagen) zijn in Den Helder, mogen de tips ook uit de omgeving van Alkmaar komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

hej,

ik rij op het moment bij istha.

ze hebben nu een nieuwe vrachtwagen wat ook leuk is :rolleyes:

kvind het goed geregeld (2 administratie damens) maar wel jammer dat bij meerdere aansluitende uren je pauze (10min.) van jouw tijd afgaat.

let wel op als je gaat kijken, de kosten zijn om van flauw te vallen !!

e 3700,- alles bij elkaar (+1x herexamen omdat ik woensdag gezakt ben)

Mijn tip; leer veel beter dan dat je theorie-instructeur (als je die heb) zegt, want het examen is best pittig , het v3c (casus studie) gedeelte heb ik het dan over.

grt stefan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik denk dat ik het in eerste instantie ga proberen in Den Helder. Sommige van jullie waren tevreden met enkele rijscholen in die omgeving. Het is toch ook wat minder druk als de stad Alkmaar, wat misschien het slagingspercentage ten goede komt :p.

Allemaal bedankt voor de tips en info :ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden