[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

meerijden en adviezen


erikjee

Vraag

  • Forumlid

Hey allemaal,

Als het goed is slaag ik volgende week voor het laatste gedeelte van mijn theorie en daarna start ik met de praktijkopleiding voor C.

IK wil me vanaf dan eigenlijk gaan orienteren op de diverse soorten vervoer. Het is nml zo dat ik nog tot en met januari volgend in jaar in dienst ben van mijn huidige werkgever (kantoorwerk, jaja een heeeeeel andere wereld) met 70 procent salaris en tot dan via een outplacement bureau probeer werk in de vervoersbranche te vinden. Je weet hoe die bureau"s zijn, duur maar je hebt er weinig aan. Lukt dat tot dan niet dan kom ik in de WW en ben ik afahankelijk van het UWV. Vandaar dat ik zelf meer intiatief wil nemen en ergens een meerijplek / cq stage of tijdelijke werkplek zoek om kennis te maken met de branche. Heeft iemand handige tips voor me of kan iemand me zelfs aan een tijdelijke of partime meerijplek helpen. Salaris krijg ik van mijn huidige baas en eventuele kosten voor de transporteur zullen zij zeker voor hun rekening nemen.

Verder heb ik een paar vragen over code 95.

Volgende week slaag ik dus hopelijk voor de theorie en heb dan deel 1 /2 en 3. Dan start ik met de praktijk waarschijnlijk 3 maal per week 2 uur. De bedoeling is na C ook CE en ADR te halen alsmede het heftruckcertificaat. Wat betreft code 95: kan ik ook reeds nu de praktijktoets (laden en lossen) doen?

Verder zou ik graag willen weten wat jullie advies is voor wat betreft het soort vervoer waar ik de meeste kans maak op een baan. Ik ben nml al 48 jaar maar uiteraard wel erg gemotiveerd. Ik principe wil ik alles aanpakken wat ik kan krijgen. Kortweg: hoe zien jullie mijn kansen op de arbeidsmarkt ? Wie heeft er een goed netwerk/connecties of kan iets voor me doen?

Groeten,

Erik

Groeten,

Erik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

De praktische toets kan je wel doen, dat is feitelijk alleen veilig laden,lossen en stuwen...

Toets besloten terrein is een ander verhaal, daarvoor is het wel handig dat je al een beetje vertrouwd bent met de leswagen.

Veel succes met de rest van je opleiding, wat betreft de tips over vormen van vervoer en je kansen.. daarvoor ben ik zelf te groen :D.. ik zit in het containervervoer in ieder geval.. het heeft wel wat :ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden