[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Ervaringen werkgever


fabia

Vraag

  • Forumlid

Ik heb geen idee waar ik het moet posten maar is er een mogelijkheid om informatie te kunnen inwinnen over transportbedrijven. Ik zie een advertentie staan van een transportbedrijf waar ze een chauffeur zoeken alleen ken ik het bedrijf niet. En voordat ik solliciteer zou ik gaag ervaringen van andere forumleden over dit bedrijf willen lezen. Ik heb al voor een paar hele rare bedrijven gewerkt en heb daar meer dan mijn buik vol van. En om te voorkomen dat het me weer overkomt wilde ik graag wat meer weten over een toekomstige werkgever. Zonder dat het een hele negatieve item wordt. Is het mogelijk om dat te voorkomen door alleen te reageren via een PM? Ik neem toch aan dat we gebruik kunnen maken van de ervaringen van forumleden? Positief en negatief?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Heb je google al geprobeerd? en dan niet ophouden bij pagina 1 of 2 maar even doorbladeren, heb ik wel eens info over bedrijven kunnen vinden hoor.

Maar goed welk bedrijf hebben we het hier over? Dan kunnen reacties via pb naar jou toe, als iedereen jou een pb moet sturen om te vragen om welk bedrijf het gaat zul je er veel krijgen...:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Huhh???

Waarom zou zo,n topic gelijk op slot gegooid moeten worden?? , positieve reactie,s is juist toch alleen maar reclame voor een bedrijf wat zijn zaakjes goed op orde heeft.

Als dit als oeverloos gezwam wordt gezien kan je het forum beter opheffen.

Het forum bestaat toch uit discussie,s binnen de opgestelde regels van het forum?

De topicopener vraagt in zo,n geval als dit direct in zijn bericht dat info per PB kan geschieden.

Volgens de huisregels is het toch al verboden om bedrijven zwart te maken , als dit wel zou gebeuren treden de admin,s daar tegen op met gepaste maatregelen.

Maar om nu direct met slotjes te gaan werken gaat mij een brug te ver , nog sterker , ik vind het niet bevorderlijk voor de levensvatbaarheid om die met slotjes in te gaan perken.

Sta ik 100% achter:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ben het zeker met Gè eens. Ik ben er ook geen voorstander om met slotjes te gooien.

Maar Fabia vraagt of het mogelijk is om ALLEEN VIA PM te reageren.

Om aan deze wens te voldoen is, in praktijk, er maar 1 mogelijkheid en dat is om reageren onmogelijk te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Volgens de forumregels kan het dus geen negatief item worden.

Even anders formuleren dan maar:

Openingsstarter vraagt info over een bepaald bedrijf en zet er gelijk bij iets in de trant van positieve reactie, hier en eventuele negatieve ervaringen graag per PB.

Dit wordt anders altijd ook wel in een reactie door een oplettend lid of admin geschreven op zo,n openingsbericht.

Tja, er komen dan dus hier bv 5 positieve berichten en 300 negatieve berichten krijg je als lezer niet te zien. Degene die zoekt op bedrijf X en hier binnenkomt wordt wel op het verkeerde been gezet op deze manier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators

Op zich kan informatie inwinnen nooit kwaad, alleen is het gevoel er bij voor iedereen verschillend. De één lost absoluut niet omdat hij/zij op CMR rijdt, de ander vraagt om een pompwagen en rost de auto zelf leeg om beweging te krijgen. Maar als een derde dat ziet? "Bij dat bedrijf moet je ... met de hand lossen".

Een ieder is vast wel zo verstandig om te bepalen wat wel en niet kan; sommige berichten echter vragen om verwijdering en krijgen dat dan ook.

Voor slotjes geldt dat ook, heb er ook al eens wat gehangen aan vragen over ervaringen met bepaalde bedrijven. Zoals de toon de muziek maakt, maakt de vraagstelling de reactie!

Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Bedankt voor al jullie reacties. Het is gewoon dat ik na al die bedrijven waar ik voor gewerkt wel eens een leuk, betrouwbaar bedrijf zou willen vinden. En ik heb geen zin om tijdens het werk er weer achter te moeten komen dat het eigenlijk een waardeloos bedrijf is waar voor je werkt. Graag zou ik het op voorhand te weet komen. Vandaar dus mijn vraag. Er zal genoeg ervaringen zijn van hoe je bedrijf omgaat met chauffeurs en waar je absoluut niet moet werken. Momenteel zit ik ziek thuis omdat ik weigerde langer dan 15uur per dag te werken. En als je daar dan over begint krijg je een grote bek en wordt je uitgescholden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

is het geen idee om zulke dingen te bundelen zeg maar met alle

positieve en negatieve dingen over bedrijven zodat iedere chauffeur

er wat aan heeft??

als iedereen op zoek is naar andere job bij verschillende bedrijven

kunnen dat nog es hoop topics worden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast Cortrans
is het geen idee om zulke dingen te bundelen zeg maar met alle

positieve en negatieve dingen over bedrijven zodat iedere chauffeur

er wat aan heeft??

als iedereen op zoek is naar andere job bij verschillende bedrijven

kunnen dat nog es hoop topics worden

Ook dit plan is niet "water dicht". Ik heb in het verleden ook bij een werkgever gezeten, de eerste 3 jaar geen problemen, en een goede werkgever die alles netjes deed volgens de CAO. Toen de crisis om de hoek kwam kijken en er een grote opdrachtgever failliet ging, draaide het ineens om, en binnen een half jaar was het "Jantje in Leiden" en ging ie failliet. Moraal van dit verhaal: vandaag is een andere dag dan morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden