[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

eigen topic met alles over Litouwers


Gast Cortrans

Recommended Posts

Gast Cortrans

Dronken Letse truckers lopen over de snelweg image-8184.jpgGeschreven door redactie op 03.04.2011, 15:59

VENLO - De politie heeft zaterdagavond op de A67 in Venlo, ter hoogte van de Duitse grens, een man aangehouden, die dronken tegen de vangrail van de autosnelweg zat. Die aanhouding volgde op de melding dat de betreffende man kort daarvoor op de autosnelweg had gelegen.

Toen de politie arriveerde, rook de man sterk naar alcohol, was hij onvast ter been en kon zich niet legitimeren. Na onderzoek bleek het om een 40-jarige man uit Letland te gaan. Hij verklaarde een liter wodka en enkele flessen bier te hebben gedronken en wist zich door dat alcoholgebruik niet te herinneren hoe hij op de autosnelweg terecht was gekomen.

Even later kreeg de politie nog een melding van een man die op de vluchtstrook liep. De politie ging ter plaatse en hier bleek het om een 39-jarige vrachtwagenchauffeur uit Letland te gaan. Beide mannen waren samen op weg naar België en hadden een stop in Venlo gemaakt. De 39-jarige man kreeg een bekeuring van 280 euro voor het lopen op de snelweg.

Zijn vriend werd aangehouden omdat hij het verkeer op de snelweg belemmerde en is zondagochtend na verhoor in vrijheid gesteld. Hij heeft voor 600 euro aan boetes opgelegd gekregen, onder andere omdat hij zich op de snelweg bevond en hij zich niet kon legitimeren.

http://www.transport-online.nl/site/transportnieuws/index.php?news=8184

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Cortrans

Twee Litouuwse mannen aangehouden bij diefstal diesel image-8183.jpgGeschreven door Transport Online op 02.04.2011, 17:10

KLARENBEEK - De politie heeft vrijdagavond 1 april twee manen, beiden 20 jaar oud en afkomstig uit Litouwen opgepakt, op verdenking van een poging om dieselolie uit de tank van een geparkeerde vrachtwagen te stelen, De vrachtwagen stond geparkeerd langs de Oude Apeldoornseweg in Klarenbeek (gemeente Voorst).

Omwonende zagen rond 23.00 uur dat enkele mannen zich verdacht gedroegen bij de vrachtwagen en zich ophielden op de carpoolplaats. De gewaarschuwde politie trof het tweetal op de carpoolplaats en heeft hen aangehouden en naar het bureau overgebracht.

Van de vrachtwagen was de tankdop vernield en vlak in de buurt stonden jerrycans en slangen, kennelijk met de bedoeling dieselolie over te hevelen. De politie is zeer content met het alerte optreden van de buurtbewoners, waardoor de diefstal werd voorkomen en de mannen konden worden ingerekend.

http://www.transport-online.nl/site/transportnieuws/index.php?news=8183

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Cortrans
Als je al die berichten van de laatste paar jaar zo achter elkaar zet dan lijken de Nederlanders/Belgen maar een saai volkje...:rolleyes:

Ik heb nog nooit stomdronken op de snelweg gelegen of de tank van de buurman leeggehaald. saai he?

Tja ik ben ook best saai, en geen "mee loper" :zegtniets:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Cortrans
Nou Cor, en volgens mij ben jij een belg:ja: ga je aardrijkskunde maar eens opfrissen.

Letland en Litouwen zijn twee verschillende landen.

pas eerst even de titel aan litowers? litouwers

Heee, er zijn er 2 wakkerder dan ik op dat moment;) Weer een klusje voor een admin:zegtniets::ja: (is doorgegeven)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Cortrans

Mijn idee was eigenlijk om per Oostblok land een eigen topic te maken, zodat er per land bepaalde verschillen eventueel zichtbaar zou zijn/worden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Mijn idee was eigenlijk om per Oostblok land een eigen topic te maken, zodat er per land bepaalde verschillen eventueel zichtbaar zou zijn/worden

Dat vind ik dan wel weer een mooi idee. We hebben al een afdeling 'wetten en regels' waar de oost-europese landen op een hoop staan onder 'overige', en laten we dan ook een afdeling 'drankmisbruiken' maken met aparte landentopics:D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat vind ik dan wel weer een mooi idee. We hebben al een afdeling 'wetten en regels' waar de oost-europese landen op een hoop staan onder 'overige', en laten we dan ook een afdeling 'drankmisbruiken' maken met aparte landentopics:D.

Voor Nederlanders(en Belgen)hoef je geen apart topic te maken,,,,die zitten nooit bezopen achter het stuur,:D:D:D,gaan nooit naar de hoeren,:D:D:D:D,en houden zich altijd aan de wet.LOLLOLLOLLOLLOLLOLLOL

Greetz Peter.:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden