[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

vision aid


Coen89

Recommended Posts

  • Forumlid

Ik weet dat het in engeland verpicht is om een vision aid aan je bestuurders kant te hebben. Maar ik heb geen idee waar ik zo'n ding kan kopen. Ik ben al bij een paar tankstations geweest maar daar wisten ze geen eens wat het was. mischien dat engelandvaarder wat meer kan vertellen;)

en voor de mensen die het hier niet weten: in engeland ben je verplicht een soort bol stukje plastic op je raam te hebben aan je bestuurderskant. Zo kun je rotondes beter overzien en je dode hoek naast je cabine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Cortrans
Ik weet dat het in engeland verpicht is om een vision aid aan je bestuurders kant te hebben. Maar ik heb geen idee waar ik zo'n ding kan kopen. Ik ben al bij een paar tankstations geweest maar daar wisten ze geen eens wat het was. mischien dat engelandvaarder wat meer kan vertellen;)

en voor de mensen die het hier niet weten: in engeland ben je verplicht een soort bol stukje plastic op je raam te hebben aan je bestuurderskant. Zo kun je rotondes beter overzien en je dode hoek naast je cabine

Ik denk dat je bedoelt aan de bijrijders kant, aangezien je in Engeland aan de "verkeerde kant" zit met een Europese vrachtwagen. Ik weet eigenlijk niet of dit verplicht is. Ik ben in het verleden vaker in Engeland geweest, maar heb deze spiegel nooit gehad. En ben er ook nooit op gewezen, dat dit verplicht is. Je kan "engelandvaarder" even een pb'tje sturen, zodat hij op dit topic kan reageren. Ben ook wel benieuwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik weet dat het in engeland verpicht is om een vision aid aan je bestuurders kant te hebben. Maar ik heb geen idee waar ik zo'n ding kan kopen. Ik ben al bij een paar tankstations geweest maar daar wisten ze geen eens wat het was. mischien dat engelandvaarder wat meer kan vertellen;)

en voor de mensen die het hier niet weten: in engeland ben je verplicht een soort bol stukje plastic op je raam te hebben aan je bestuurderskant. Zo kun je rotondes beter overzien en je dode hoek naast je cabine

Volgens mij ben je die niet verplicht te hebben, maar tis wel makkelijk af en toe ja.

Als je hem dan toch plakt, heb je aan de bijrijderskant er veel meer aan. :)

Ongeveer 2 jaar geleden had ik 6 van die dingen in de auto liggen..

Toen kreeg ik elke keer dat ik over ging zo'n ding bij me ticket.

Doe jij ook je koplampen afplakken dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

bedoel natuurlijk ook aan de bijrijderskant:D koplampen afplakken doe ik niet. zal eens bij de boot vragen waar je die dingen kunt krijgen. Ik dacht dat ze tegenwoordig verplicht waren. Ook in nederland zijn die dingen handig! vooral bij hoge cabine's

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ze zijn niet verplicht, er was een tijd dat ze in Dover gratis werden uitgedeeld, ik zal van het weekeinde een kijken of ik iemand kan vinden die weet waar ze vandaan komen.

Als ik ze kan vinden zal ik ze naar Hoek van Holland sturen.

mvg Dirk

ik moet zondagmiddag weer richting het eiland:cool: als ik terug ga met de boot zal ik het daar eens vragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden