[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Buchner Transport


Gast superchauffeur

Vraag

Gast superchauffeur

Goedendag,

ik vroeg me zo af wie er meer info kan verstrekken over de firma Buchner in Almkerk?

graag via privebericht.

alvast bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Administrators

Doe het lekker zo:

Ik heb in een ver verleden en kleine 4 tot 5 maanden via via voor deze firma getrokken. Kreeg mijn geld van een ander, maar stond rechtstreeks in contact met de planning.

Toen (1998 dacht ik) was het leuk om voor dit bedrijf te rijden. Er was goede communicatie, werd niet gescholden als je iets niet snapte of verkeerd deed. Als jij eerlijk was kreeg je de planners ook mee. Als charter hoor je natuurlijk niet alles, maar ik hoorde de eigen chauffeurs niet klagen over loon. Maar, let wel, 1998 is al een tijdje voorbij. Weet dus niet of dezelfde planners er nog zijn....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Goedendag,

ik vroeg me zo af wie er meer info kan verstrekken over de firma Buchner in Almkerk?

graag via privebericht.

alvast bedankt.

mmmm...ik vraag me af naar wie ik het dan moet sturen....mocht ik iets weten :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

1 van ons forumleden rijdt via zijn werkgever in opdracht van deze, heeft niets te klagen...rechtstreeks contact, bij deze ...als Buchner dit leest...de chauffeur heeft liever verdere ritjes LOLliefst Spanje, Italie en Marrokko en zo hahahaha...

maar serieus..de betreffende chauffeur heeft het naar zijn zin, géén klachten over gehoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik heb er vroeger ook een tijdje gecharterd.

Alleen met laden in Almkerk is het kut, je staat soms uren te wachten op de laatste 2 denen die helemaal voor in de kop moeten.

Want het is net of altijd jou handel het laatst binnen komt.

Maar dan wel het eerste adres om 7.00 uur eruit in de ruhr, is wel 10 jaar terug.

Wel mooi ritten met 25 adressen, in de ruhr beginnen en 300 km verder een keer leeg.

Dus veel improvisatie als chauffeur en weinig contact met de planners, ideaal.

En dan 2 en halve dag later bellen en dan zeggen ze, huh, jou had ik morgen pas verwacht.

En P de P de hoofdplanner zit er al meer als 25 jaar,redelijke man alleen zn oor zit altijd in de knoop. haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden