[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Emmen: automobilist gewond na voorrangsfout trucker


Gast mhkamp

Recommended Posts

09-04-2011

EMMEN - Op het Valkenveld in Emmen is zaterdag een gewonde man uit de auto geknipt. De automobilist was tegen de zijkant van een vrachtwagen gereden en bekneld geraakt in zijn voertuig.

Het ongeval ontstond vermoedelijk na een voorrangsfout.

Bron en beelden

Wat me opvalt is dat de bumper van de MAN geen schade heeft (zie ook foto's Kilroy).

Ik ben geen speculant, maar dit :confused:

bewerkt door mhkamp
Dubbele tekst verwijderd.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het leek mij ook al of hij zo tegen de zijkant gereden is zag ook geen schade aan de truckbumper hij is gewoon tussen voorwiel en tank tegen de zij kant gereden.

Dit is echt een voorbeeld van voorrang nemen, als hij wat eerder afremde had hij gewoon achter de truck aan kunnen sluiten maar nee toch zit ik weer achter zoon kl....... dat niet op schiet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zo zwart-wit hoeft het niet te zijn. Kan me best voorstellen dat de vrachtwagenchauffeur iets bijremde om naar rechts te kijken, niets zag, en weer optrok.

Dit gedrag kon bij de automobilist het idee geven dat hij voorrang kreeg, en dat hij daarom opreed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

http://www.transport-online.nl/site/images/nieuws/2011-02/09-apr/emmen-002.jpg

Bron: T-O

Mooie foto waarom je kunt zien dat de vrachtwagen nog heeft proberen uit te wijken.

En zoals ergens in de reactie's op emmen.nu er remsporen staan van 5 meter, heb je harder dan 50 gereden of mag je daar 30 freddie ??

Met een beetje pech voor de autobestuurder betaald de verzekering niet uit, omdat hij te hard reed en voorrang nam. Duur geintje, je recht van voorrang opeisen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden