[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Welk navigatiesysteem is het beste voor in de vrachtwagen.


leon palmen

Recommended Posts

  • Forumlid

wij hebben sinds kort een fleetboard maar de route planner die daar op zit van tt dat is waardeloos stuurt overal zo maar in daar kun je niet op rijden .

 

hij staat goed in gesteld  denk dat hij niet speciaal voor vrachtwagens is en de verkeers info licht er ook om de haverklap uit

 

de vorige die ik had van tt was beter speciaal voor lkw s was goede  iemand daar ook ervaring mee .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

wij hebben sinds kort een fleetboard maar de route planner die daar op zit van tt dat is waardeloos stuurt overal zo maar in daar kun je niet op rijden .

 

hij staat goed in gesteld  denk dat hij niet speciaal voor vrachtwagens is en de verkeers info licht er ook om de haverklap uit

 

de vorige die ik had van tt was beter speciaal voor lkw s was goede  iemand daar ook ervaring mee .

 

 

iemand daar ook ervaring mee .

 

Ik wel. :D .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

wij hebben sinds kort een fleetboard maar de route planner die daar op zit van tt dat is waardeloos stuurt overal zo maar in daar kun je niet op rijden .

 

hij staat goed in gesteld  denk dat hij niet speciaal voor vrachtwagens is en de verkeers info licht er ook om de haverklap uit

 

de vorige die ik had van tt was beter speciaal voor lkw s was goede  iemand daar ook ervaring mee .

Die navigatie is waarschijnlijk niet van TomTom. Het zal gebruik maken van TomTom (teleatlas) kaarten. De fouten worden niet alleen gemaakt door de kaart. De meeste fouten worden gemaakt door de software die op een device staat. Wijzelf hebben een Transics boordcomputer. Die gebruikt dezelfde kaarten dan mijn TomTom Bridge. Toch berekenen ze compleet andere routes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

wij hebben sinds kort een fleetboard maar de route planner die daar op zit van tt dat is waardeloos stuurt overal zo maar in daar kun je niet op rijden .

 

hij staat goed in gesteld  denk dat hij niet speciaal voor vrachtwagens is en de verkeers info licht er ook om de haverklap uit

 

de vorige die ik had van tt was beter speciaal voor lkw s was goede  iemand daar ook ervaring mee .

Als jij de gegevens van je vrachtwagen hebt in moeten voeren zal het hoogstwaarschijnlijk een vrachtwagen navigatie zijn. Maar ook die kun je op luxe wagen navigatie zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...
  • 1 year later...
Op ‎2‎-‎12‎-‎2012 om 21:42 zei robke:

ik heb de beste ervaringen met de garmin dezl, die doe ik niet meeer weg..........

ik heb enige tijd een garmin dezl 770 in gebruik de navigatie van dit toestel is uitstekend alleen als ik de hele route wil zien bouwt het scherm erg langzaam op grote gedeelten van het scherm blijven in eerste instantie grijs voordat de gehele route zichtbaar wordt, bovendien geeft het toestel aan dat ik op de autobahn in de brd slechts 60 km/u mag rijden en ik het een gemis dat hij geen inhaalverboden voor vrachtauto's aangeeft. (voorheel had ik een becker 70 LMU daar zaten inhaalverboden keurig in.)

 

Herken je bovenstaande gebreken ?

mvg arend

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 months later...
  • Forumlid
Op 21-8-2016 om 12:26 zei corne64:

(..)  Wijzelf hebben een Transics boordcomputer. Die gebruikt dezelfde kaarten dan mijn TomTom Bridge. Toch berekenen ze compleet andere routes.

 

Met Transics werk ik nu ook. Qua planning / activiteiten helemaal prima. Navigatie vind ik ruk. Maakt rare berekeningen en hij weet ook niet in welke rijrichting ik in een straat sta..

(of hebben alle navi's daar last van?)

 

Enfin, van de week toetste ik Australiëhavenweg 100 A'dam in.. stuurt de navi mij linksaf naar de Post NL.. :confused:..  Nou, ik zag niks wat op een Marjan zou moeten lijken... dus keer om en rijdt terug naar de kruising.. zie ik op het navi scherm gewoon het restaurantteken van Bij Marjan staan, aan de overkant van de weg.. :mad:

Kennelijk wist de kaart wél waar ik moest zijn.. maar deed de software iets anders besluiten??

 

Enfin, nu op zoek naar een eigen navigatie (mag 2e hands).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

^^ Het adres van  "bij Marjan "is dan ook 112 en van de post 110.. 

Maar voldoet  je smartphone niet als backup?  Ik zelf gebruik google  maps als ik iets wil opzoeken, je kan via spraakopdracht de klantnaam opgeven en krijgt meestal gelijk een foto van de ingang erbij. Toevallig gisteren naar een , voor mij onbekende klant gereden, en op de navi van de BC vertrouwd , maar die stuurde mij via een  een smalle weg naar de achterkant van het te bezoeken adres. Gelukkig de navi genegeerd en maar weer omgekeerd en had spijt dat ik niet even via Maps gegeken had.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

^^  Oh, dan staat het huisnummer verkeerd in de TruckFly app.

 

Telefoon kan ik gebruiken maar moet daarvoor stil gaan staan.. (officieel). Ik heb maps al wel een enkele keer gebruikt ter oriëntatie.

Al ben ik ook al blij met mijn gekochte Falk wegenkaart voor een beetje overzicht / oriëntatie. :ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden