[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Liever twee bedden of toch meer kastjes?


wlli

Recommended Posts

  • Forumlid

Ik had het met mijn collega erover dat wij nooit het bovenste bed in onze trucks gebruiken. Ik vind het prima zo omdat ik nu makkelijk mn weekendtas erop flikker, maar hij vind dat die plek beter gebruikt kan worden voor meer kastjes. Wie geeft ons uitsluitsel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik had het met mijn collega erover dat wij nooit het bovenste bed in onze trucks gebruiken. Ik vind het prima zo omdat ik nu makkelijk mn weekendtas erop flikker, maar hij vind dat die plek beter gebruikt kan worden voor meer kastjes. Wie geeft ons uitsluitsel!
absoluut 2 bedden.

ik gebruik het bovenste bed eigenlijk ook alleen voor de weekendtas,

en vind dit veel makkelijker dan alles in kastjes te moeten verdelen.

Rijden jullie dan alleen de weekenden? En door de week wat doe je dan?:angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Bij mij rijdt er nooit iemand mee en verder heb ik alleen wat kleding en een laptoppie die ik op zich in een grote kast kwijt zou kunnen. Behalve de mountainbike en je vriendin :D past verder alles toch wel in een kast (of wat leggen jullie nog meer op je bed dat niet zou passen?). Het enige nadeel is volgens mij alleen dat je er niet makkelijk snel bij kan..Misschien moeten ze daar wat op verzinnen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Of je vriendin, denk dat ik dan zelf in het kastje gevouwen word:ja::angel:

LOL Hier precies hetzelfde! Heb m'n vrouw één keer een nacht mee gehad in die Scania Highline bij vd Vegt, en ze keek een keer naar dat bovenbed 's avonds toen we gingen slapen, en ze zegt... Je denkt toch zeker niet dat ik in dat kleine bedje ga liggen, of wel? :(

Uitkomst: Marina prins heerlijk beneden in mijn bed, en ik boven op dat smalle rot bedje.

Ik had me ook eigenlijk nooit gerealiseerd dat dat bed zo smal was?! :D

Maar doe mij ook maar gewoon 2 bedden. Makkelijk voor je tas met kleding, en uiteraard ook voor als er iemand mee wil/gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat grote bed boven de voorraam hadden ze gewoon moeten laten zitten. En dan kan aan de achterwand die grote Scania kastenwand. Let wel, die grote, niet die vliegtuigkastjes. Enigste nadeel, zowel het bovenste als het onderste bed zijn niet echt geschikt voor de sex. Tenminste, niet met mijn goddelijke lichaam.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat grote bed boven de voorraam hadden ze gewoon moeten laten zitten. En dan kan aan de achterwand die grote Scania kastenwand. Let wel, die grote, niet die vliegtuigkastjes. Enigste nadeel, zowel het bovenste als het onderste bed zijn niet echt geschikt voor de sex. Tenminste, niet met mijn goddelijke lichaam.:D

Qua (of is het kwa?) ruimte is de oude 4 serie helemaal top.Ik sliep in het bed boven de voorruit en aan de achterwand hing een kastenwand.Onder het verhoogde bed een fijne koelkast.Je neemt alleen wel allemaal zooi mee wat je eigenlijk niet nodig heb.

En de tuinstoel kon achter de bijrijdersstoel :D

Soms verlang ik weer terug naar dat ding in plaats van mijn huidige cf :ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Of je vriendin, denk dat ik dan zelf in het kastje gevouwen word:ja::angel:

Ik moest een keer met een auto van een collega weg, en ik deed een kastje open en zijn vriendin kwam eruit vallen. Ze moest enkel even aan de luchtketel:D

Echt waar gebeurd..........hilarisch!!!!:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden