[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Wie heeft er ervaring met vanzwitserland achteruitrij detectie / camera + scherm

Petruck

Recommended Posts

• Forumlid

Wij zijn op zoek naar een camera + beeldscherm om onze truck oplegger combinatie aan de achterkant met een extra oog te voorzien. Nu zijn er volgens mij een aantal gerenomeerde merken zoals Greensight & VDO Dayton , maar met name met de Greensight zit een behoorlijk prijsverschil met het systeem dat de firma vanzwitserland levert.

Wie heeft er ervaring met het vanzwitserland VZ 207 Pro systeem , en of tips.

Waar kan het prijsverschil in zitten ?

Alvast Bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 months later...
  • Forumlid

@ Corrydon

Ik zit hier niet als wereldverbeteraar, wat china met zijn burgers doet zijn zaken waar ik me niet mee bemoei zolang ik er geen last van heb.

Zolang ik met hun beleid goedkoop prima spullen kan kopen is er in ieder geval 1 partij blij !

Wat ik dus wil weten... zit er verschil in duurzaamheid ? zicht ? storingsgevoeligheid ? garantie ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Klopt vaak is goedkoop duurkoop, daarom ook de vraag of iemand er ervaring mee heeft.

En zou dan ook graag willen weten waar het verschil dan in zit.

Indien bijvoorbeeld het beeld minder pixels of zo zou hebben zou ik dit namelijk geen probleem vinden.

En van mij hoeft het allemaal ook niet mooi te zijn, als het doel de middelen maar heiligt.

In de branche waar in ik werk hebben we denk ik rond de 200 rit bewegingen in 1 jaar.

Dit in tegenstelling tot een transporteur die hier wellicht soms in 1 a 2 weken al aan komt.

Het gebruik is dan ook zeer veel minder intensief.

(Als ik af en toe 1 spijker hoef te slaan heb ik ook genoeg aan een hamer uit de grabbelbak ;) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Of BEL met de leverancier en vraag naar bedrijven/personen die zo'n camera op hun vrachtwagen hebben gemonteerd

Dan kun je daar naar hun ervaringen vragen

Al met al met alle losse onderdelen die je nodig hebt loopt de prijs ook op.

Ik denk niet dat er VEEL mis kan zijn met de camera.

Voor € 618 heb je een monitor / kabels & camera voor achterop EX BTW natuurlijk!!!

Eventuele montage komt er ook nog bij.

&&& Duurder hoeft niet altijd ook BETER te zijn.

Al denken veel mensen natuurlijk van wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Ik heb de leverancier al gebeld voor referenties / of dat ik hem ergens werkend kon zien.

Ze blijken zelf geen showroom te hebben, en gaven niet echt een adres of referentie welke ik kon benaderen.

Wel lieten ze ontglippen dat Onder andere TNT bij hun afnam.

Hier ga ik een chauffeur eens een keer aan zijn jasje trekken.

Maar had gehoopt dat ie wellicht op dit forum zat ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
@ Corrydon

Ik zit hier niet als wereldverbeteraar, wat china met zijn burgers doet zijn zaken waar ik me niet mee bemoei zolang ik er geen last van heb.

Zolang ik met hun beleid goedkoop prima spullen kan kopen is er in ieder geval 1 partij blij !

Wat ik dus wil weten... zit er verschil in duurzaamheid ? zicht ? storingsgevoeligheid ? garantie ?

Bueno...

Als er dan vroeger of later een goedkope roemeen met jouw auto en je achteruit rij zooi rondrijd, dan ook niet hier komen klagen....:bey:

Typies, zolang het mij niks doet interesert het me niet, vreemde instelling die je wel de nek omdraait..

Vergeet niet op te nemen met die cam, kun je later zien hoe goed t was achter je..:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 3 weeks later...
  • Forumlid
Bueno...

Als er dan vroeger of later een goedkope roemeen met jouw auto en je achteruit rij zooi rondrijd, dan ook niet hier komen klagen....:bey:

Typies, zolang het mij niks doet interesert het me niet, vreemde instelling die je wel de nek omdraait..

Vergeet niet op te nemen met die cam, kun je later zien hoe goed t was achter je..:ja:

Ik snap je hele opmerking niet, al voel ik wel een cynische ondertoon.

Als die Goedkope roemeen dan blijkbaar met mijn auto rondrijd ? Heb ik hem dan in ieder geval niet met te duur afschrijfbare opties aan hem verkocht ?!?!?!?!

Zal dan dus zeker niet gaan klagen :-)

En als ik dat Typje ben waarvan je citeert dat het me niet intresseert , heb je iets verkeerd gelezen......*ik bemoei me er niet mee*!

Ik vind het beleid van China namelijk wel zeer intressant :-)

Maar niets uit China kopen dus ? want dat is goed tegen het communisme daar?

Bedankt in ieder geval voor uw bijdrage.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Ik heb een camera systeem met beeldscherm ter vervanging van de front spiegel van ORLACO, geeft een uitstekend beeld.

je kunt op dat systeem 3 camera`s aansluiten en het beeldscherm ook voor andere funkties gebruiken zoals navigatie, tv, enz. wat het kost weet ik niet, het zat al op de auto, maar het werkt perfekt.

of er onderdelen uit china in zitten weet ik niet, maar ik ga er wel vanuit want alles komt tegenwoordig uit china.

Daar zegd niemand iets over Kijk is hoe veel bedrijven naar china gaan.Dat doet Nederland ook geen goed

Zelfs nog slechter als het cabotage vervoer Op de lange duur komen we ons zelf tegen In alle op zichten

Zelfs ons sociaal systeem wat we nu hebben gaat er aan Dus de kleine man gaat het gelach betalen

Op het ogenblik is china een rijk land Ga er maar is kijken wat er verandert is

En het land zal Amerika uit de problemen moeten halen Waar veel geen weet van hebben

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast jan putter
Voorlopig lacht de kleine man omdat ie goedkoop allerlei spulletjes aan kan schaffen. ;)

Voorlopig lacht de kleine ondernemer omdat i goedkoop allerlei gespuis aan het werk kan zetten bedoel je toch??? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Die camera's zijn vooral handig om fietsers en andere weggebruikers in de gaten te houden. Wellicht is het daarom wel goed om die camera te kopen uit een land wat haar burgers 24-7 monitort........

Wat ik bedoel te zeggen: please back on topic: cameras aan de vrachtauto.

Ik heb mn proef besloten terrein gedaan bij rijschool kees van iersel in heesch. Die hebben ook achter op de kont van de motorwagen en voor in de zonneklep een camera hangen. Was duidelijk beeld en goed mee te werken. Misschien kun je hun eens bellen voor de naam van dat systeem?

Link naar opmerking
Deel via andere websites