[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Bond vraagt faillissement Leunissen Transport aan


Recommended Posts

ten eerste had leunissen 20 auto`s met 3 opdrachtgevers, en heeft van loo 130 auto`s met tig opdrachtgevers (kracht zit in de massa !)

ten tweede kun je niet er van uitgaan dat als het ene bedrijf het niet red, een ander het dan ook niet redt(je weet nl. niet wat er allemaal speelde)

ten derde rijden er 27 auto`s voor ewals, en dat al jarenlang, als het niet zou lonen,zal hij het zeker niet blijven doen om mensen aan het werk te houden.

nogmaals: schrijf fakten of schrijf niks !

Nou Edelweiss, ik wens je het beste bij Van Loo. Maar ik hou mezelf niet voor de gek. Leg jou Van Loo loonstrookje maar eens langs een Vos loonstrookje, met de gewerkte uren erbij. Maar het zal wel beter zijn bij Van Loo he :stom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 117
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid
Nou Edelweiss, ik wens je het beste bij Van Loo. Maar ik hou mezelf niet voor de gek. Leg jou Van Loo loonstrookje maar eens langs een Vos loonstrookje, met de gewerkte uren erbij. Maar het zal wel beter zijn bij Van Loo he :stom:

ik wil niet zeggen dat het een wereldbedrijf is,maar er zijn slechtere te vinden (zeker hier bij ons in het zuiden) en ik weet wel dat ik een beter salaris heb, dan sommige die hier op het forum chauffeurs vragen:zegtniets:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
wat een bullshit wordt hier weer op gereageerd door een aantal mensen die maar wat gissen, en van hebben horen en via via huppeldepup, bahbahbah en dan ook nog een beetje gaan vergelijken wat je loon is vergeleken met andere beroepen, nou laat het me dan anders stellen: meld je eens 4 weken (of een maand) ziek, dan weet je wat netto salaris is, en ga dan maar eens vergelijken met andere beroepen,kijken wie er beter uit is.

Schrijf iets uit eigen ervaring, of schrijf niks.:zegtniets:

nou edelweis, ik heb er zelf gewerkt,maar ik heb een contract niet aangenomen,ben na mijn proefperiode zelf weggegaan.

Die 1900 euro voor chauffeurs die de hele week van huis zijn zuig ik echt niet uit mijn duim.

En voor diegene die de dagritten doen, MOETEN 14, 15 16, 17 tot 20 uur per dag werken,dag in dag uit, voor een loon van rond de 1700 euro.

Als jullie terug komen van een dag werken kunnen jullie nog water bij de SDI laden en als je pech hebt ook nog 2 keer.

Jullie hebben mooie auto's ,maar die betalen jullie ook gedelltelijk zelf.

En wat betreft dat jij vind dat van loo een van de betere werkgevers is in zuid limburg, daar ben ik het niet met je eens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
nou edelweis, ik heb er zelf gewerkt,maar ik heb een contract niet aangenomen,ben na mijn proefperiode zelf weggegaan.

Die 1900 euro voor chauffeurs die de hele week van huis zijn zuig ik echt niet uit mijn duim.

En voor diegene die de dagritten doen, MOETEN 14, 15 16, 17 tot 20 uur per dag werken,dag in dag uit, voor een loon van rond de 1700 euro.

Als jullie terug komen van een dag werken kunnen jullie nog water bij de SDI laden en als je pech hebt ook nog 2 keer.

Jullie hebben mooie auto's ,maar die betalen jullie ook gedelltelijk zelf.

En wat betreft dat jij vind dat van loo een van de betere werkgevers is in zuid limburg, daar ben ik het niet met je eens.

dan weet ik niet in welke loonschaal dat jij zat, rij zelf idd. voor van loo,maar trek voor ewals, wat inhoud, dat je wat meer van huis bent dan met het eigen werk,maar voor 1900 euro ga ik geen stuur in de hand pakken,ook niet als het stuur in een mooie superspacecap zit.

ik neem toch aan voordat je ergens een contract tekent,dat je dan weet wat je gaat verdienen conform cao.

welke "betere werkgevers"zijn er dan nog in het zuiden te vinden ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast routier

welke "betere werkgevers"zijn er dan nog in het zuiden te vinden ?

Claesens! Die heeft welliswaar een paar jaar geleden onder het bewind van een nieuwe eigenaar aan terugschaling gedaan, maar verder is het er wel o.k.

Jammer alleen dat het personeel aldaar wel eens op tijden moet beginnen waar Hendrik van houd!:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Vreemd ? zit zelf toch tussen de 2500 en 2800 netto per 4 weken klotskop. Ben ook weleens door de weeks thuis en zijn er dagen bij ewals waarbij je een stuk minder uren maakt, vandaar tussen. Wel waar zijn de uren 16 tot 20 voornamelijk komt dat door het laden bij SDI, niet leuk, maar het zijn eenvoudig nog geen tijden om een grote mond op te zetten, de chauffeursbanen liggen er nog niet voor het oprapen. En of het gras groener bij de buren is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kwam gister twee combinaties tegen van Limij tussen Paris en Potiers. Bij de ene zat een zilvere spacecab voor, bij de andere een gele spacecab. Beiden hadden Pools kenteken. Als ik het goed zag begon kenteken met PGZ (of zou het PZ zijn geweest?).

Mijn bescheiden mening: als zo'n expediteur met "goedkope" Oostblokkers in de weer is, kun je er beter wegblijven. Want de prijs zul je nooit omhoog krijgen zolang er goedkope gasten rijden. Waarom zou hij jou 5 cent per km meer gaan betalen, als een Pool tevreden is met 80 cent? Dan vraagt hij toch eerder die Pool om er een auto bij te zetten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Kwam gister twee combinaties tegen van Limij tussen Paris en Potiers. Bij de ene zat een zilvere spacecab voor, bij de andere een gele spacecab. Beiden hadden Pools kenteken. Als ik het goed zag begon kenteken met PGZ (of zou het PZ zijn geweest?).

Mijn bescheiden mening: als zo'n expediteur met "goedkope" Oostblokkers in de weer is, kun je er beter wegblijven. Want de prijs zul je nooit omhoog krijgen zolang er goedkope gasten rijden. Waarom zou hij jou 5 cent per km meer gaan betalen, als een Pool tevreden is met 80 cent? Dan vraagt hij toch eerder die Pool om er een auto bij te zetten?

zoals tln zegd zonder oostblokker staat het transport stil of eehh was het nu

zonder transport staat alles stil :confused::confused::confused::confused:

bewerkt door sprinter913
typ foutje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

yep,na 21 jaar chauferen mag dat nog...:D

Maar hoop niet dat je al 21 jaar bij Van Loo zit. Als je dat vergelijkt met wat je in 21 jaar bij Vos had verdient, heb je een koophuis weggegeven.

Alhoewel op de vorige pagina iemand beweerd dat hij tussen de 2.400 en 2.800 bij Van Loo heeft. Zal nog wel dagvergoeding bij komen ook :stom:.

Dus maandag maar solliciteren dan bij Van Loo. Tussen de 2.400 en 2.800 wil ik ook wel verdienen in het mooie Zuid-Limburg.

Maar toch, Leunissen trekt het niet bij Limij, zie er verder hoofdzakelijk nog Poolse ondervervoerders rijden, maar Van Loo betaald je gewoon 2.400 - 2.800 euro. Vind het geweldig. Die man moeten ze voorzitter van het IMF maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Maar toch, Leunissen trekt het niet bij Limij, zie er verder hoofdzakelijk nog Poolse ondervervoerders rijden, maar Van Loo betaald je gewoon 2.400 - 2.800 euro. Vind het geweldig. Die man moeten ze voorzitter van het IMF maken.

Vergeet de gele auto's uit Heerlen niet......... Daar zijn er een aantal bij die net ff te vloeiend pools praten voor een limburger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vergeet de gele auto's uit Heerlen niet......... Daar zijn er een aantal bij die net ff te vloeiend pools praten voor een limburger.

Weet effe niet welke je bedoelt? Ik gok Willem Rompen? Die betaald net zo correct als Van Loo. Super baasje om voor te werken. Ook tegen de 2.800 euro per maand netto. En daar komt dan de dagvergoeding nog bij he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Weet effe niet welke je bedoelt? Ik gok Willem Rompen? Die betaald net zo correct als Van Loo. Super baasje om voor te werken. Ook tegen de 2.800 euro per maand netto. En daar komt dan de dagvergoeding nog bij he.

je bent een braniemaker, meer niet.

hier noemen ze zo iemand een: moeliejaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

je bent een braniemaker, meer niet.

hier noemen ze zo iemand een: moeliejaan

Ik citeer alleen wat jou collega zegt, want die werkt bij Van Loo, en jij zegt er ook te werken. Waarom dan een braniemaker? En welke andere zit er anders in Heerlen met gele auto's? Ken er maar één die zo goed betaald daar, en da's Willem Rompen. Is toch positief?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Misschien aparte topic van Loo eens openen?

Het begon hier met Leunissen Landgraaf. Het is gewoon ontzettend jammer dat een ( mooi ) bedrijf weer eens het loodje heeft gelegd. 4 broers die jaren lang alles erin gestopt hebben wat ze hadden, en ja, juist, nu ook alles kwijt zijn! Daar heb je je dan jaren lang de pleuris voor gewerkt.

@Edelweiss: Curfs, Wijsen, Weltens-Holten, Hameleers, Claessens, .... (ben er vast nog wel een paar vergeten), dat zijn volgens mij bedrijven waar je nog krijgt wat je verdient. Misschien zijn de auto's wat kaler, en is er wat meer disipline, maar het klopt daar wel!

Gr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden