[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Voetgangster op A27 bij Nieuwendijk dood gereden


Harrie76

Recommended Posts

  • Forumlid

Op de A27 bij Nieuwendijk is in de nacht van vrijdag naar zaterdag een nog onbekende voetgangster aangereden door een vrachtwagen. De voetgangster overleed ter plaatse aan haar verwondingen. De gealarmeerd traumahelikopter hoefde niet ter plaatse te komen. De brandweer was ter plaatse om het ongeval af te schermen.

later meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dat zeg je zo Bert, maar er zijn genoeg families waarvoor een noodlottig ongeval door drank minder dramatisch is dan een zelfmoord.

Bij zelfmoord van een directe kennis/familie moet je je zonder twijfel afvragen of/hoe je het had kunnen voorkomen.

De smiley van Edwin komt een beetje hard over, maar was hopelijk niet zo bedoeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

een 2 jaar geleden op de a10 berlijn richting dresden de a13 op. Die bocht naar rechts liepen 2 letse mannen met trainingspakken op de rijstrook. Het is daar enkelbaans die bocht en ik schrok me kapot. Het was donker en regen en moest alle zeilen bijzetten om die mannen te ontwijken. Ze hadden pech met de auto want die auto stond iets verderop. Ze waren terug gelopen voor brandstof te halen.

het hoeft niet altijd zelfmoord te zijn, mensen zijn met andere gedachten bezig terwijl ze bijv. brandstof gaan halen en hebben geen idee meer van verkeer. Vooral niet tevoet over een snelweg. Daar kun je je als voetganger gewoon niet veilig bewegen. Maar het gebeurd wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
een 2 jaar geleden op de a10 berlijn richting dresden de a13 op. Die bocht naar rechts liepen 2 letse mannen met trainingspakken op de rijstrook. Het is daar enkelbaans die bocht en ik schrok me kapot. Het was donker en regen en moest alle zeilen bijzetten om die mannen te ontwijken. Ze hadden pech met de auto want die auto stond iets verderop. Ze waren terug gelopen voor brandstof te halen.

het hoeft niet altijd zelfmoord te zijn, mensen zijn met andere gedachten bezig terwijl ze bijv. brandstof gaan halen en hebben geen idee meer van verkeer. Vooral niet tevoet over een snelweg. Daar kun je je als voetganger gewoon niet veilig bewegen. Maar het gebeurd wel.

Had ook een keer snachts een vergelijkbare gebeurtenis. Ik was net uit het slaaphok gekomen en nog een beetje wakker aan het worden achter het stuur. Het was (zoals normaal) super rustig op de autobahn die niet verlicht is. Opeens zie ik in het licht van de koplampen twee mannen bij een auto staan en 1 daarvan staat gedeeltelijk op de rijbaan onder de motorkap te rommelen. De auto had geen verlichting o.i.d. (waarschijnlijk accupolen losgemaakt) dus ik schrok me he-le-maal de tering en moest een flinke zwaai maken om die idioot te ontwijken anders had ik em wellicht aan stront gereden. Ik was toen gelijk wakker met een mega hartverzakking:p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Afgelopen vrijdagavond ook nog twee personen gezien die levensmoe waren.

Op een overvolle Antwerpse Ring, in die bocht net voorbij het Sportpaleis liepen ze in tegengestelde richting met een kannetje benzine :eek:

Dan ben je inderdaad met andere gedachte bezig. Zeg maar gerust niet goed bij je hoofd.

Week of 3 geleden in de nacht van vrijdag op zaterdag rond een uur of 2 nog een fietser tegengekomen daar. Zag er behoorlijk bezopen uit, ik sta daar nergens meer van te kijken. :mad::eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden