Forumlid michbosch Geplaatst 30 mei 2011 Forumlid Share Geplaatst 30 mei 2011 Beste collega's, Per 20-6 zal ik niet meer te spotten zijn onderweg, ik ga stoppen met het vak chauffeur, sterker nog ik ga eigenlijk helemaal stoppen met het transport. De reden hiervan is dat ik het totaal niet meer naar mijn zin heb binnen het bedrijf waar ik momenteel werkzaam ben, de reden dat ik totaal stop met het transport is omdat er hier in de buurt bijna geen werk in het transport te vinden is(veel winkeldistributie werk, maar daar kan ik me draai niet in vinden) Ik heb een mooie baan aangeboden gekregen, en deze ga ik met beide handen aanpakken... Wat ik precies ga doen zal ik later in details uitleggen... Uiteraard blijf ik jullie volgen !!!!!!! Groeten, Michel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid vrouw van truckerboy Geplaatst 30 mei 2011 Forumlid Share Geplaatst 30 mei 2011 Heel veel succes met je nieuwe baan en hopelijk zal het je heel goed bevallen . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid rubberduck Geplaatst 30 mei 2011 Forumlid Share Geplaatst 30 mei 2011 Soms komt er een moment dat je een keuze moet maken, ik wens je succes met deze keus, en je nieuwe baan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid michbosch Geplaatst 30 mei 2011 Auteur Forumlid Share Geplaatst 30 mei 2011 Soms komt er een moment dat je een keuze moet maken, ik wens je succes met deze keus, en je nieuwe baan. 'Stiekem vind ik het echt niet leuk, maar ik wil wel een baan die me bevalt en niet een baan die ik heb om een baan te hebben als je begrijpt wat ik bedoel !! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast schrootmalloot Geplaatst 30 mei 2011 Share Geplaatst 30 mei 2011 ga je dan heel wat anders doen of blijf je logistiek bezig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid michbosch Geplaatst 30 mei 2011 Auteur Forumlid Share Geplaatst 30 mei 2011 ga je dan heel wat anders doen of blijf je logistiek bezig? Van beide een beetje, een beetje van m'n oude vak enzo Ik blijf met logistiek bezig, ik blijf af en toe met een vrachtwagentje sturen ( weliswaar een atego zonder schijf en begrenzer ) Maar ook totaal andere dingen, ik ga het nog wel een keer uitleggen :) Als je me wilt overhalen moet je maar even een goed woordje voor me doen bij van Groningen hahahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Schots en Scheef Geplaatst 30 mei 2011 Forumlid Share Geplaatst 30 mei 2011 Tja, soms komen er dingen op je pad, die je met beide handen wilt aanpakken. Dus wens ik je veel succes met je nieuwe job :ok: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid matthieu Geplaatst 30 mei 2011 Forumlid Share Geplaatst 30 mei 2011 He t gehoord Mies:ja: Als die pet je nou maar..... Succes man. Zal vast wel goed komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid michbosch Geplaatst 30 mei 2011 Auteur Forumlid Share Geplaatst 30 mei 2011 He t gehoord Mies:ja: Als die pet je nou maar..... Succes man. Zal vast wel goed komen. Komt goed matthieu, t vak blijft me trekken ik blijf lonken naar de gele auto's daarom hebben ze jou in een zwarte gestopt en krijg ik een witte Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Administrators Marotrans Geplaatst 30 mei 2011 Administrators Share Geplaatst 30 mei 2011 Uiteindelijk moet je toch voor jezelf kiezen Michel! Het zal niet mee zijn gevallen, maar de stap is gezet en de volgende zullen volgen. Maar zo te zien ga je het bijhouden, dus helemaal loslaten doe je het ook niet;) Heel veel succes en plezier in je nieuwe baan in ieder geval:ok: Maarten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid corydon Geplaatst 30 mei 2011 Forumlid Share Geplaatst 30 mei 2011 Gefeliciteerd met je nieuwe baan bij de politie Mich. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Tento Geplaatst 31 mei 2011 Forumlid Share Geplaatst 31 mei 2011 .......... weliswaar een atego zonder schijf en begrenzer . Eerste waar ik aan dacht, gokje: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid jemason Geplaatst 31 mei 2011 Forumlid Share Geplaatst 31 mei 2011 succes in je verdere loopbaan . gr piet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid KEVINvB Geplaatst 31 mei 2011 Forumlid Share Geplaatst 31 mei 2011 Veel succes bij je nieuwe werkgever! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid michbosch Geplaatst 31 mei 2011 Auteur Forumlid Share Geplaatst 31 mei 2011 Eerste waar ik aan dacht, gokje: Ook leuk, maar helaas dat is hem niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid michbosch Geplaatst 31 mei 2011 Auteur Forumlid Share Geplaatst 31 mei 2011 Gefeliciteerd met je nieuwe baan bij de politie Mich. Bedankt Yank Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid michbosch Geplaatst 31 mei 2011 Auteur Forumlid Share Geplaatst 31 mei 2011 dit komt meer in de buurt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Teddybeer Geplaatst 31 mei 2011 Forumlid Share Geplaatst 31 mei 2011 dit komt meer in de buurt Oh, parkeerbeheer dus. LOLLOLLOL Maar succes met je keuze. Ik denk dat velen van ons hier wel eens over gedacht hebben, en misschien nog wel doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid michbosch Geplaatst 31 mei 2011 Auteur Forumlid Share Geplaatst 31 mei 2011 Oh, parkeerbeheer dus. LOLLOLLOLMaar succes met je keuze. Ik denk dat velen van ons hier wel eens over gedacht hebben, en misschien nog wel doen. Parkeerbeheer uuh nee totaal niet dus :) Parkeerbeheer is parkeerbeheer en niet de politie :) Bij parkeerbeheer zou ik dus nooit maar dan ook nooit gaan werken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Peggel Geplaatst 31 mei 2011 Share Geplaatst 31 mei 2011 ik ken wel meer chauffeurs doe of op de ambulance zijn gegaan of bij de brandweer. ik geloof je dus wel met je filmpje, jij liever dan ik zou ik maar zeggen, want dat zijn ook niet de prettigste dingen om mee te maken. succes in je nieuwe loopbaan, en nee... ik sta niet raar te kijken als je weer terug komt in het goederen vervoer, mar goed... je heb je rijbewijs, dus alles komt altijd wel op z'n pootjes terecht:ok: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid edje Geplaatst 1 juni 2011 Forumlid Share Geplaatst 1 juni 2011 Veel plezier met/in je nieuwe job.Hang je daar nu een vaantje in als je gaat rijden Dan val je wel op als je even seint/toetert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid europeaan Geplaatst 1 juni 2011 Forumlid Share Geplaatst 1 juni 2011 Bij parkeerbeheer zou ik dus nooit maar dan ook nooit gaan werken Hoe moet je in godsnaam op een feestje uitleggen dat je bij parkeerbeheer werkt.:eek::eek::eek: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid jemason Geplaatst 1 juni 2011 Forumlid Share Geplaatst 1 juni 2011 door tijdens het feest, elke bezoeker die fout parkeert een prent te geven LOLLOLLOL door de jarige een wielklem te geven .:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid michbosch Geplaatst 1 juni 2011 Auteur Forumlid Share Geplaatst 1 juni 2011 Het is een baan met heel veel diverse dingen, dus niet alleen op de vrachtwagen dat is maar een klein deel van het werk... zoals gezegt ik kom hier later op terug :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid corydon Geplaatst 1 juni 2011 Forumlid Share Geplaatst 1 juni 2011 Hoe moet je in godsnaam op een feestje uitleggen dat je bij parkeerbeheer werkt.:eek::eek::eek: Verander "parkeer beheer" in "een transport bedrijf".....:D Wat zijn zo je ervaringen? Verbaasde blikken? Haat en nijd? Onbegrip? Of vertel je de familie dat je postbode bent? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts