[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Cabinekok?......of niet?


the duke

Recommended Posts

  • Forumlid

Kijk, ik zie het zo:

Je moet jezelf niets te kort doen. Als je tegen heug en meug niet zo heel lekker eten naar binnen moet werken doe je iets niet goed. Heb je de tijd én de faciliteiten, nou dan ga je zelf iets kokkerellen. In het groupagewerk heb je dikwijls tijd genoeg om naar een winkel te gaan, je rijd veel binnendoor en je komt van alles tegen. Bijkomend sta je meestal aan het begin van de avond stil en voila, tijd zat!!

Doe je dit werk in Italië en in mindere mate Frankrijk (je hebt gelijk Peter mbt de Franse Routiers) en je gaat staan te kokkerellen uit je kist terwijl je voor hetzelfde gemak een goede maaltijd kunt nuttigen, doe je jezelf tekort. Persoonlijk vind ik Italië geweldig om te eten én het is tegelijkertijd een avondvullend progamma. Je komt er collega's tegen, je drinkt vooraf wat, na het eten drink je ook nog wat. Een heel sociaal gebeuren dat eten in Italië. Of dat in Spanje ook zo is weet ik niet. Nooit geweest.

Ik zit net te denken, de restaurants in Italie zijn over het algemeen goed, de chauffeurscafe's bedoel ik. Maar het echte lekkere eten kom je tegen als je in een dorpje of stadje staat en je gaat op zoek naar eten! Tijdens mijn laatste ritje Italië (godsakkerju alweer een jaar geleden) laadde ik eind van de middag in Caraglio (Cuneo) en moest de volgende dag richting Alba oid. Ja wat doe je dan, als je weet dat er een goed restaurant in Caraglio zit. En je er tegenover kunt parkeren? Juist, dan doe je dat! Parkeren kon daar bij een soort van cooperatie met een weegbrugje enz. Niemand die lastig valt als je daar gaat zitten koken. Maar dan loop je wel dat overheerlijke maal mis die je aan de overkant van de weg kunt krijgen, weliswaar niet goedkoop maar het water loopt me weer in de mond! Ga je dan zitten eten uit je kist ben je in mijn ogen een tobbert!

En als je bijvoorbeeld op de terugweg bent en je moet rond etenstijd drie kwartier maken en je wilt in die drie kwartier gaan eten kun je het best in dat geval een magnetronmaaltijd naar binnen stampen. In drie kwartier eten met in je achterhoofd het idee dat je toch niet blijft staan is eigenlijk ook bout! Dan ga je dus dikwijls voor die snelle hap bij een autohof, wat eigenlijk te vet/ongezond/te duur is. In dat geval dus maar een noodrantsoen, beide opties zijn niet aantrekkelijk en smaakvol, maar je moet toch wat eten.

Het hangt dus van een hele hoop situaties af eigenlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Forumlid
Matthieu is zeker een genieter, al let zelfs hij wel op de calorietjes hoor. Maar onderweg geniet ik toch vooral van de sociale contacten die je aan tafel vaak opdoet. En als je zelf kookt kom je natuurlijk helemaal dat stinkhok niet meer uit:mad: Buiten het feit dat ik in deze auto geen plek genoeg hebt voor een uitgebreide voorraadkast, heb ik er ook geen zin in. Ja, noodmaaltijden (zoals Freddie) heb ik altijd wel bij me. Een bijkomstigheid is dat ik op deze manier wel oa mn Frans stevig heb bijgespijkerd:ja:

Dat staat als een paal boven water.

Als je de hele week in dat hok zit te eten,dvd kijken,laptop aan en heel de avond op het forum met geestverwanten die ook zitten te hobbykokken,dan word je op een moment wel wereldvreemd.

Ook ik heb altijd genoten van de sociale contacten en andere culturen leren kennen,zoals in Frankrijk,Italie of Spanje.

Maar ja,soms is het niet anders en kom je in een situatie dat je niet anders kunt dan zelf even culinair ingrijpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik rijd max 10u p/d en laad/los gemiddeld 1 uurtje. Sta meestal om 19.30 stil en rijd zelden voor 07u weg. Ik geniet van m'n werk, m'n vrijheid, heb geen stress, word netjes betaald en heb weinig begrip voor NL chauffeurs die uit de kist staan te vreten. MITS, men door wat voor omstandigheden dan ook uitermate zuinig met geld om moet gaan.

Maar Duke, op doorreis naar Italie 1x in dat Bockworstenland eten, daar slib je toch niet van dicht:confused:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik rijd max 10u p/d en laad/los gemiddeld 1 uurtje. Sta meestal om 19.30 stil en rijd zelden voor 07u weg. Ik geniet van m'n werk, m'n vrijheid, heb geen stress, word netjes betaald en heb weinig begrip voor NL chauffeurs die uit de kist staan te vreten. MITS, men door wat voor omstandigheden dan ook uitermate zuinig met geld om moet gaan.

Maar Duke, op doorreis naar Italie 1x in dat Bockworstenland eten, daar slib je toch niet van dicht:confused:

Wij zitten op dezelfde golflengte... Ieder zn ding hoor, maar ik ga toch niet 24u per dag in dat hok zitten....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wij zitten op dezelfde golflengte... Ieder zn ding hoor, maar ik ga toch niet 24u per dag in dat hok zitten....

Mijn idee, ik zit af en toe wel in het restaurant en vraag me dan af of ik de motor wel uit heb gezet...... :D

Weg uit dat hok dus! :ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
dit kun je voorkomen door je autosleutels om je nek te hangen!! :D:D

Dan sleep ik waarschijnlijk de hele auto mee naar binnen. :D

Geintje, ik heb 2 sleutels. de een zit altijd in het contact omdat we lossen en laden met draaiende motor (pto), de ander gebruik ik om de cabine af te sluiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik rijd max 10u p/d en laad/los gemiddeld 1 uurtje. Sta meestal om 19.30 stil en rijd zelden voor 07u weg. Ik geniet van m'n werk, m'n vrijheid, heb geen stress, word netjes betaald en heb weinig begrip voor NL chauffeurs die uit de kist staan te vreten. MITS, men door wat voor omstandigheden dan ook uitermate zuinig met geld om moet gaan.

Maar Duke, op doorreis naar Italie 1x in dat Bockworstenland eten, daar slib je toch niet van dicht:confused:

Nu ik weer ff aan het vakantiewerken geniet ik net zoveel als jij dat doet. Vind sociale contacten erg belangrijk, het hok uitgaan óók! Maar dan wel om te socializen, niet om een of andere kleffe maaltijd naar binnen te werken met twee man en een paardekop in een tent die net zo groot is morgen heel de dag!

Nee Mathieu, ik slib zomaar niet dicht, en op doorreis naar Italie 1x eten op Pfaffenhofen of in Stans mét het vooruitzicht op de rest van de week leven als een Bourgondier overleef ik echt wel! Maar het gaat om een hele week Germanië, dan praat je wel anders:D. Zie verhaal Leberkase als je begrijpt wat ik bedoel.

En wat Herman en Peter ook zeggen, je moet niet de hele week moederziel alleen in dat hok gaan zitten daar hebben ze gelijk in. Dat moet idd niet doen. En ik zal dat ook nooit doen! Maar in Duitsland en in Nederland eigenlijk ook hebben we geen echte eetcultuur. Zuidelijk Europa heeft dat wel en ik denk dat dat het verschil is. Een centenneuker ben ik ook niet trouwens, ik geloof dat afgelopen week mn verbruikte verteer 5 tientjes hoger ligt dan hetgeen ik ontvangen heb (inclusief Hemelvaartsdag en aangeschaft pakje billy boy:D)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Mijn ventje is heel de zaterdag of zondagmiddag (ligt eraan wanneer die weg moet) druk met koken voor onderweg.. en dat vriest ie in en neemt het mee.... En 1 of 2 keer in de week gemiddeld eet buiten de deur zeg maar.. maar goed hij weet dan ook wel de bestellijn te vinden van 1 of andere eet tent... zo doet ie het al jaren dus ja lekker makkelijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Mijn ventje is heel de zaterdag of zondagmiddag (ligt eraan wanneer die weg moet) druk met koken voor onderweg.. en dat vriest ie in en neemt het mee.... En 1 of 2 keer in de week gemiddeld eet buiten de deur zeg maar.. maar goed hij weet dan ook wel de bestellijn te vinden van 1 of andere eet tent... zo doet ie het al jaren dus ja lekker makkelijk

Voor jouw vent is dit misschien hardstikke leuk om te doen, maar het is een zoveelste variant op het kant en klaar. Ook is het eigenlijk niet vers. Ik vraag me af hoeveel vitaminen en bouwstoffen verloren gaan door het invriezen. Buiten dat heb ik er al de balen van als ik zelfs alleen maar mn tas moet inpakken op de zondagavond, laat staan als ik ook nog de hele dag moet koken. In het weekend maak ik me druk om heel andere zaken! Ik behaag mijn echtgenote, doe iets met de kinderen en ga touren met de VanTuyl. Dat is allemaal veel leuker dan met werkgerelateerde zaken bezig te zijn. Je moet leven ook.

Want je weet wat ze zeggen: Life is a bitch, and than you die! Dat geld ook voor mij, maar ik pak het leven wel bij de hoorns, voordat ik er bovenop lig!

geef het maar toe duke, je was je jerrycan met water vergeten, en billy boy daar kan ook een paar liter in ;);) :D:D:D

Gebrauchsanweisung: Nur verwenden fur das wo BillyBoy fur hergestellt ist:D

Wie ben ik om dit advies van, hoogstwaarschijnlijk het Duitse Institut voor Produktengenossenschaft in de wind te slaan Fred? Duitsers zijn heel secuur en ze weten wat goed voor je is, je weet toch:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Duke,

Maak je eigen keuze ... en trek je er niets van aan wat anderen hiervan zullen denken.

Da's namelijk hun probleem.

Het eten onderweg is inderdaad NIET goed te noemen, niet vers en zeker door het vet ook niet gezond (gebakken aardappelen/frietes)

Verse spullen mee van huis nemen (of onderweg naar een buurtsuper) heeft ook mijn voorkeur. Je weet dan wat je in je lichaam propt. Een vette hap is best wel lekker zo af en toe maar je kunt niet zeggen dat het een gezond voedingspatroon is.

En dat is superbelangrijk.

Wat je ook zou kunnen doen (en hier vast en zeker wel vermeld) is inderdaad indien je een vaste wagen hebt een magnetron aanschaffen .... en maaltijden die thuis vers gemaakt zijn opwarmen.

Koken op een gasstelletje is natuurlijk ook mogelijk.

(kort houden ... nog steeds lekker op vakantie)

Het gaat hier dus niet om zelf koken vanwege de prijzen onderweg ... maar puur gewoon gezondere voeding.

Als je ergens langskomt waarvan je weet dat er GOED voedsel wordt bereidt kun je natuurlijk daar eten ... als die mogelijkheid er niet is dan maak je zelf je maaltijd. En er zijn best veel maaltijden die je in een pan kunt bereiden.

Ik denk dat verse groenten en fruit nog wel het belangrijkste is voor je gezondheid.

Ook zijn er diverse groenten die buiten de koelkast redelijk lang vers blijven. Ook zijn er gezonde tussendoor snacks te bedenken ... stukjes paprika of wat dan ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik heb nog een artikel gevonden hoe je het beste verse groente kan bereiden in de magnetron. Misschien hebben jullie er iets aan. ;)

Artikel

Kooktijd verschillende groenten in de magnetron icon_ill_opties.png

alica heeft dit artikel op 4 maart 2000 toegevoegd. Dit artikel is 12.562 keer bekeken, 61 x bewaard en staat in 1 kookgroep.

Kies een ?passende? schaal. Voor bladgroenten is dat altijd een zeer grote schaal, voor stevige groenten is dat een ondiepe, vrij ruime schaal waarin de groenten zoveel mogelijk naast elkaar, of in een dunne laag, gelegd kunnen worden. Soms, bijvoorbeeld voor asperges, witlof of struiken bleekselderij is een langwerpige schaal het beste.Kook met zo min mogelijk water, verse groenten bevatten voldoende water van zichzelf, vergeet niet dat er ook altijd na het wassen aanhangend water is, ook dat speelt een rol bij het koken. Aan sommige zeer stevige groenten kunnen nog 2 eetlepels water extra worden toegevoegd.Voeg geen zout toe. Natuurlijke zouten blijven behouden.Kook groenten zo kort mogelijk.Een sateprikker is prima geschikt om te controleren of de groente gaar is.Hou rekening met het nagaren. Wanneer gerechten er ?tegen gaar aan? worden uitgehaald en wanneer ze afgedekt blijven staan, zorgt de in het gerecht aanwezig warmte voor het verder gaar worden.Hou je van boterzachte groenten, kook ze dan 1 minuutje korter op de hoogste stand en schakel daarna 3-4 minuten het vermogen van ca. 350 watt in.Andijvie ca 350 gram: Snijden, wassen, met aanhangend water in passende schaal doen. Groente laten slinken, afgedekt op ca 700 watt, 5-7 minuten, een keer omkeren tijdens het koken. Laten nagaren en uit laten lekken.

Bleekselderij 1 struik gehalveerd: Lelijke stengels verwijderen of afschrapen, struik op maat schaal en in lengte doormidden snijden en wassen. Helften in schaal leggen, 2 eetlepels water toevoegen. Groente gaar koken, afgedekt op ca 700 watt, 4-7 minuten. Laten nagaren.

Bleekselderij 1 struik in stukjes: Lelijke stengels verwijderen of afschrapen, struik in stukjes snijden en wassen. Bleekselderij met aanhangend water in passende schaal doen. Groente gaar koken, afgedekt op ca 700 watt, 5-8 minuten, laten nagaren.

Bloemkool 1 kleine heel: Stronk zo goed mogelijk wegsnijden, bloemkool wassen, op bord plaatsen en bedekken met grote afdekkap, of in voldoende hoge schaal plaatsen. Groente bijtgaar koken, afgedekt op ca 700 watt, 6-9 minuten, beslist met sateprikker gaar zijn controleren.

Bloemkool 1 kleine, in roosjes: In roosjes verdelen, wassen, met aanhangend water in passende schaal doen. Groente bijtgaar koken, afgedekt op ca 700 watt, 4-7 minuten, laten nagaren.

Boerenkool: Bladeren ritsen, wassen, met aanhangend water in passende schaal doen. Ook bovenste deel bladnerf kan - klein gesneden - meegekookt worden. Groente gaar koken, afgedekt op ca 700 watt, 5-8 minuten, laten nagaren. Boerenkool uit laten lekken en fijnsnijden of hakken.

Broccoli 2 struiken: Houtige stelen afsnijden, roosjes wassen, met aanhangend water in passende schaal leggen. Groente gaar koken, afgedekt op ca. 700 watt, 4-6 minuten, laten nagaren.

Chinese kool ca 350 gram: Fijnsnijden, wassen, met aanhangend water in passende schaal doen. Groenten bijtgaar koken, afgedekt op ca 700 watt, 4-7 minuten, laten nagaren.

Courgettes 1 middelgrote: Steelaanzet afsnijden, courgette wassen, desgewenst schillen, in blokjes of plakjes snijden. Stukjes in passende schaal doen. Groenten bijtgaar koken, afgedekt op ca 700 watt, 4-6 minuten, laten nagaren.

Groene kool ca 350 gram: Dikke nerven verwijderen, rest zeer klein snijden, wassen, met aanhangend water in passende schaal doen. Groente bijtgaar koken, afgedekt op ca 700 watt, 4-7 minuten. Desgewenst kool nog 3 minuten op ca 350 watt doorkoken. Laten nagaren.

Koolrabi 2 stuks: Dik schillen, in blokjes snijden, wassen, met aanhangend water in passende schaal doen. Groente bijtgaar koken, afgedekt op ca 700 watt, 4-6 minuten, laten nagaren.

Peultjes ca 300 gram: Afhalen, wassen, met aanhangend water in passende schaal doen. Peultjes bijtgaar koken, afgedekt op ca 700 watt, 4-6 minuten, kort laten nagaren.

Prei 2 stuks: Donkergroene delen van bladeren afsnijden. Prei in lengte tot ongeveer midden aansnijden en zorgvuldig tussen bladeren wassen. Snijden, in passende schaal doen. Groente gaar koken, afgedekt op ca 700 watt, 4-7 minuten, laten nagaren.

Snijbonen ca 350 gram: Afhalen, wassen, snijden, met 2 eetlepels water in passende schaal doen. Groenten bijtgaar koken, afgedekt op ca 700 watt, 4-7 minuten, desgewenst snijboontjes nog 2 minuten op ca 350 watt laten doorkoken. Laten nagaren.

Sperziebonen ca 350 gram: Afhalen, wassen, breken, met 2 eetlepels water in passende schaal doen en groente bijtgaar koken, afgedekt op ca 700 watt, 5-7 minuten, desgewenst boontjes nog 2-3 minuten op ca. 350 watt laten doorkoken. Laten nagaren. Oude sperziebonen enige tijd in water zetten voor het koken en kook ze iets korter aan op ca 700 watt en iets langer door op ca. 350 watt.

Spinazie ca 500 gram: Uitzoeken, wassen en goed laten uitlekken. Met aanhangend water in passende schaal doen. Groente laten slinken, afgedekt op ca 700 watt, 6-8 minuten, eenmaal omkeren tijdens het koken. Laten nagaren. Uit laten lekken en kleiner snijden. Als je geen passende grote schaal hebt voor 500 gram spinazie, kun je of een grote kookzak nemen, of je kunt deze hoeveelheid in 2 porties verdelen. Een portie van ca 250 gram is in 3-4 minuten geslonken.

Spruitjes ca 350 gram: Schoonmaken, wassen, met aanhangend water in passende schaal doen. Groente bijtgaar koken, afgedekt op ca 700 watt, 4-6 minuten, laten nagaren.

Venkel 1-2 knollen, gehalveerd: Schoonmaken, wassen, doormidden snijden, helften met 2 eetlepels water naast elkaar in schaal leggen. Groente bijtgaar koken, agfgedekt op ca 700 watt 4-6 minuten, laten nagaren.

Venkel 1-2 knollen, gesneden: Schoonmaken, wassen, snipperen, met 2 eetlepels water in passende schaal doen. Groente bijtgaar koken, afgedekt op ca 700 watt, 4-6 minuten, laten nagaren.

Witlof 4-5 struikjes, heel: Lelijke blaadjes verwijderen, struikjes wassen, met aanhangend water naast elkaar in passende schaal leggen. Groenten gaar koken, afgedekt op ca 700 watt, 5-6 minuten, laten nagaren.

Witlof 4-5 struikjes, gesneden: Lelijke blaadjes verwijderen, struikjes wassen en klein snijden. Gesneden lof in passende schaal doen. Groente gaar koken, afgedekt op ca 700 watt, 4-7 minuten, laten nagaren.

Worteltjes 350 gram: Zo nodig schrappen, goed wassen en enkele malen schuin doorsnijden. Met 2 eetlepels water in passende schaal doen. Groenten gaar koken, afgedekt op ca 700 watt, 4-6 minuten. Laten nagaren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nog een tip hoe je de magnetron, goed kunt gebruiken.

Artikel

Lijst van Kooktijden van Groente voor de magnetron icon_ill_opties.png

sasvdberk heeft dit artikel op 19 april 2002 toegevoegd. Dit artikel is 300 keer bekeken, 4 x bewaard

Een gemakkelijk hulpstukje voor het koken van groenten in de magnetron

Groente koken in een magnetron gaat snel. Het resultaat is knapperig en

smakelijk. Vitamines en mineralen in groente blijven goed bewaard, omdat u

in de meeste gevallen zonder water kookt. Laat daarom zout ook achterwege.

U kunt altijd aan tafel zout toevoegen, hoewel u het waarschijnlijk niet

eens zult missen.

Het resultaat van de gekookte groente is mede afhankelijk van de versheid,

maat en kooktijd. De aangegeven kooktijden zijn minimaal; naar smaak kunt

u altijd de groente langer koken. Houd rekening met het nagaren.

Roer slinkgroente halverwege de kooktijd een keer door.

Lijst van Kooktijden van Groente

Gerecht - Eenheid - Tijd - Vermogen

Andijvie - 500 gr - 5 minuten - HOOG (100%)

Appelmoes - 2 appels - 5 minuten - HOOG (100%)

Bietjes rauw - 500 gr - 15 minuten - HOOG (100%)

Bietjes gekookt - 500 gr - 3 minuten - HOOG (100%)

Bloemkool - 1 kleine - 8 minuten - HOOG (100%)

Boerenkool - 300 gr - 6 minuten - HOOG 100%)

Broccoli - 500 gr - 4 minuten - HOOG (100%)

Chinese kool - 350 gr - 7 minuten - HOOG (100%)

Prei - 500 gr - 5 minuten - HOOG (100%)

Savooiekool - 300 gr - 6 minuten - HOOG (100%)

Snijbonen - 350 gr - 7 minuten - HOOG (100%)

Spinazie - 500 gr - 6 minuten - HOOG (100%)

Spruitjes - 350 gr - 5 minuten - HOOG (100%)

Witte kool - 300 gr - 6 minuten - HOOG (100%)

Witlof - 500 gr - 5 minuten - HOOG (100%)

Worteltjes - 500 gr - 7 minuten - HOOG (100%)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Mijn ventje is heel de zaterdag of zondagmiddag (ligt eraan wanneer die weg moet) druk met koken voor onderweg.. en dat vriest ie in en neemt het mee.... En 1 of 2 keer in de week gemiddeld eet buiten de deur zeg maar.. maar goed hij weet dan ook wel de bestellijn te vinden van 1 of andere eet tent... zo doet ie het al jaren dus ja lekker makkelijk

als je het invriest en dan meeneemt die week er op .

kijk als jou ventje het halve weekend aan het koken is voor de week .

dan neem ik aan dat dat allemaal gerechten zijn voor een persoon .

hiervoor was iemand met een goede tip vond ik .

u moet toch ook elke dag koken neem ik aan .

deze tip was als u voor een persoon meekookt per dag .

dat invriezen dan ken je dat de week er op meenemen .

dan is het weekend voor jezelf .

gr piet .

ps bedoel er verder niks mee hoor was maar een gedachte .

gr piet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Vroegah, toen EJD zelf nog reed én ook full Cao werd betaald ;) liet ik bij de slager altijd biefstukken, entrecote's en varkenshaasjes vacuum verpakken en legde dat in m'n koelbox. De slager wist dat het een tijd goed moest blijven en gaf altijd vers vlees wat een dag of tien ook goed bleef.

Ik ben niet zo van de aardappelen, meer van de rijst en pasta en samen met wat verse groenten die je ook toen al overal kon krijgen draai je makkelijk een smakelijke maaltijd in elkaar. Glaasje wijn erbij en klaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
u moet toch ook elke dag koken neem ik aan .

deze tip was als u voor een persoon meekookt per dag .

U moet niet stoken in een goede relatie. :angel:

U weet niet hoe Miranda kookt, "haar ventje" waarschijnlijk wel. :zegtniets:

ps bedoel er verder niks mee hoor was maar een gedachte .

gr piet

Bij mij ook ..... :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Haha ik heb in het weekend vrijaf met koken... Heb een hekel aan meelballen dus dan ist voor hem kiezen of pasta/rijst of iets in die categorie of meelballen dus tja... Hahahah nee geintje maar hier word ook gewoon wel op grote hoop gekookt dus niet voor 1 persoon... Er word extra gekookt wat over blijft gaat mee voor onderweg... En ja zolang hij hetzelfde leuk vind om te kokkerellen wie ben ik om hem dan tegen te houden... Van mij mag ie ....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
(inclusief Hemelvaartsdag en aangeschaft pakje billy boy:D)

Hoe is t trouwen met Silverjaguargirl afgelopen? Op een of andere manier moet ik daar plots aan denken;) Neem aan dat ze 1 dezer weken meegaat, gezien je buitenproportionele uitgaven van de afgelopen week Duke.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden