[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

loodsen in de vrachtwagen


Ron Bronsveld

Recommended Posts

  • Forumlid
Heb ook een mail naar de fietsersbond gestuurd. Ben me zaterdag tijdens rijles rot geschrokken van fietsers die levensmoe zijn. Zien ze mij dan gewoon niet :confused: of zijn ze levensmoe?

Als ik een reactie krijg laat ik het wel even weten :D

In geval 1: Naar Hans Anders voor een brilletje!

In geval 2: Naar een psychyater!

:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Helmaal mee eens. Fietsers moet inderdaad geleerd worden hoe het is met zo'n vrachtwagen. Ze beseffen overduidelijk niet hoe groot die dode hoek is. Ik doe zelf ook (bijna) alles op de fiets, en zie regelmatig fietsers die pal naast/voor de vrachtwagen stoppen voor het stoplicht! Ongelovelijk! Maar ja, heeft hier in Sneek dus ook al 1 dode (jongen van 13, met zn drieen naast elkaar!) en een zwaar gewonde (70plusser) opgeleverd. Oorzaak dode hoek.

Imho het beste om het de (lagere) schooljeugd te leren. Gewoon standaard in hun verkeersexamen doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wordt af en toe zo schijt ziek van die fietsers,vandaag alweer ik wil rechts af staan er 4 naast mij een steekt zijn hand op(chauffeur ik heb u gezien,petje af) de andere 3 zijn volgens mij net paarden(oogkleppen)ik zet mijn wagen aan de kant endank de fietser die zijn hand op stak"goed zo jongen"' de andere 3 kijken mij aan ofals ik van Pluto kom!Heb de jongelui in mijn cabine uitgenodigd en zeg tegen hen;zie nu waarom je niet zag? jawel meneer nu begrijp ik het zal voortaan zorgen dat ik u in de spiegel zie dan weet ik ook zeker dat u mij heeft gezien en ik beloof u dat ik voortaan ook mijn hand zal op steken,dus ook wij als beroepschauffeur kunnen fietsers attent maken op hun weggedrag,deze uitleg aan deze jonglui koste mij nog geen 15 min,voorkomen is beter dan genezen.:tu:

Mvg Marcel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Trucklily
Ik wordt af en toe zo schijt ziek van die fietsers,vandaag alweer ik wil rechts af staan er 4 naast mij een steekt zijn hand op(chauffeur ik heb u gezien,petje af) de andere 3 zijn volgens mij net paarden(oogkleppen)ik zet mijn wagen aan de kant endank de fietser die zijn hand op stak"goed zo jongen"' de andere 3 kijken mij aan ofals ik van Pluto kom!Heb de jongelui in mijn cabine uitgenodigd en zeg tegen hen;zie nu waarom je niet zag? jawel meneer nu begrijp ik het zal voortaan zorgen dat ik u in de spiegel zie dan weet ik ook zeker dat u mij heeft gezien en ik beloof u dat ik voortaan ook mijn hand zal op steken,dus ook wij als beroepschauffeur kunnen fietsers attent maken op hun weggedrag,deze uitleg aan deze jonglui koste mij nog geen 15 min,voorkomen is beter dan genezen.:tu:

Mvg Marcel

Chapeau!! Ik heb het ook wel eens gedaan, maar ja de tijd dringt dus meestal komt het er niet van. Maar ik ben trots op je! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Vandaag had ik 3 meiden naast mij op de fiets. Ze bleven natuurlijk naast elkaar rijden. Toen ze eenmaal een lege parkeerstrook indoken, heb ik hun gepasseerd( denkende nu houden ze ook even ik ) Maar nee hoor, ze kwamen gewoon weer terug de straat op, naast elkaar natuurlijk, terwijl ik direkt naast hun zat. De meid direkt naast mij moest zelfs het stuur los laten anders had ik haar hand geraakt.

Ik denk dat een fietsrijbewijs beter op z'n plaats is heren van de fietsbond.:mad::mad:

groetjes Ray

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het mooiste was toen een van die kinderen tegen mij zegde"meneer woont u hier"ik zeg ja jongen meestal wel,ventje vraagt"en als u dan moet poepen"? ik zeg" dan moet ik een stukje doorrijden naar een restaurant"ventje vraagt en waar gaat u dan in bad? ik zeg "ook in dat restaurant"ventje zegt"toch wel een hoop gedoe he"ik zeg ja jongen idd een hoop gedoe.ik zeg tegen dat ventje en zijn vriendjes "en nu naar school he!"ventje zegt mag ik ook chauffeur worden? ik zeg ja jongen maar eerst je school afmaken he,en zeg tegen je andere vriendjes en vriendinetjes wat je vandaag geleerd hebt,"zal ik zeker doen meneer!"

Dit zijn dingen die je als beroepschauffeur meemaakt en nooit zult vegeten.:tu:

Marcel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Het mooiste was toen een van die kinderen tegen mij zegde"meneer woont u hier"ik zeg ja jongen meestal wel,ventje vraagt"en als u dan moet poepen"? ik zeg" dan moet ik een stukje doorrijden naar een restaurant"ventje vraagt en waar gaat u dan in bad? ik zeg "ook in dat restaurant"ventje zegt"toch wel een hoop gedoe he"ik zeg ja jongen idd een hoop gedoe.ik zeg tegen dat ventje en zijn vriendjes "en nu naar school he!"ventje zegt mag ik ook chauffeur worden? ik zeg ja jongen maar eerst je school afmaken he,en zeg tegen je andere vriendjes en vriendinetjes wat je vandaag geleerd hebt,"zal ik zeker doen meneer!"

Dit zijn dingen die je als beroepschauffeur meemaakt en nooit zult vegeten.:tu:

Marcel.

:sjalom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden