[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

gordijnen van bens cabine meubels


Gerco

Vraag

  • Forumlid

Hey

Ik krijg binnekort een nieuwe truck en loop beetje rond te kijken voor zijgordijnen en voorraamstrook, creme met witte franjes.

Iemand ervaringen met bens cabine meubels of heeft iemand ook foto's van creme gordijnen, dat ik beetje een idee heb hoe het er ongeveer uitziet... :-)

Ik hoor het wel!

Gr Gerco

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
Ik krijg binnekort een nieuwe truck en loop beetje rond te kijken voor zijgordijnen en voorraamstrook, creme met witte franjes.

Ik hoorde pas van een paar collega's de volgende naam noemen:

>> http://www.truckers-paradise.nl/

Ze hadden het niet over goeie of slechte kwaliteit, maar dat het voor hen makkelijk bereikbaar was op de route Rotterdam - Ruhr (A15).

Misschien hebt u er wat aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast johannes70
Johannes krijgt straks een zweeds b merk orgel en ik neem voor een zag priesie die olde lapn over :D

Hahahahaha Bel Janse maar voor de prijs Jan, ze worden straks zwart dan zie je minder vlekken want hoe mooi het ook is ik wil ze nooit weer.

En hoezo b merk....... ???? naar aanleiding van dat topic laatst dacht ik'; joh laat ik eens vragen om een 7 cilinder en baasje zei; goed jonguh wat jij wil!!!!

Zo makkelijk gaat dat dus:banaan:

en ik hoef ook geen weekenden meer weg duuusssssss.......:D:D

bewerkt door johannes70
topicfaut
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Hahahahaha Bel Janse maar voor de prijs Jan, ze worden straks zwart dan zie je minder vlekken want hoe mooi het ook is ik wil ze nooit weer.

En hoezo b merk....... ???? naar aanleiding van dat topic laatst dacht ik'; joh laat ik eens vragen om een 7 cilinder en baasje zei; goed jonguh wat jij wil!!!!

Zo makkelijk gaat dat dus:banaan:

en ik hoef ook geen weekenden meer weg duuusssssss.......:D:D

ik heb iets gemist geloof johannes?

krijg je n nieuwe bolide?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
ik heb iets gemist geloof johannes?

krijg je n nieuwe bolide?

:ja::ja::ja: Een R500 en die komt eerdaags volgens mij. Wipkar combi :ja::ja::ja:
je kunt t erger treffen:D:ja:

proficiat johannes!

Gevonden:

Ik krijg te horen dat de nieuwe Scania combi voor mij is besteld en rond Juli dit jaar kant en klaar is, ik ben benieuwd als ik het zo inschat word het een barre koets!!

Bron: http://johannesonderweg.blogspot.com/2011/03/week-10.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast johannes70
:ja::ja::ja: Een R500 en die komt eerdaags volgens mij. Wipkar combi :ja::ja::ja:
je kunt t erger treffen:D:ja:

proficiat johannes!

Dank u heren.

Maar om op het topic te komen, gordijnen zijn niet te koop maar komen wel bij special uit Urk, en zijn duur:zegtniets:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast johannes70
je moet ze ff goed hangen dit is geen potje

Ja hahaha, ik ben geen meisje hoor ik ga niet elke morgen met de centimeter de vouwen rechtmaken. Daar heb ik niet echt de zin en de tijd voor:p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Ja hahaha, ik ben geen meisje hoor ik ga niet elke morgen met de centimeter de vouwen rechtmaken. Daar heb ik niet echt de zin en de tijd voor:p

ik zou alles uitkijken met gordijnen die je voor je trotair(ofzo:p) spiegel hebt hangen! Mocht je een ongluk krijgen zijn dat kleine dingen die jou schuldig kunnen maken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast johannes70
ik zou alles uitkijken met gordijnen die je voor je trotair(ofzo:p) spiegel hebt hangen! Mocht je een ongluk krijgen zijn dat kleine dingen die jou schuldig kunnen maken

Als jij de foto bekeken hebt kun je bijna de hele trottoirspiegel zien hoor en ook de andere spiegels en ook heb ik nog een dooie hoek camera.

Ik schaam me niet dat ik (Nog) Daf rijd hoor:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Als jij de foto bekeken hebt kun je bijna de hele trottoirspiegel zien hoor en ook de andere spiegels en ook heb ik nog een dooie hoek camera.

Ik schaam me niet dat ik (Nog) Daf rijd hoor:D

ja ongeveer de helft van je spiegel ken je zien das genoeg lijkt me

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden