[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Cuba


hwm.klaassen

Vraag

  • Forumlid

Heb een vraag

Wat zouden jullie doen als je de kans krijgt om een maand of 6 in Cuba rond te trekken met je vriendin En die komt ook uit cuba.

Is er iemand in Cuba geweest ik ben er vroeger wel eens geweest.Maar weet er niet veel van.Weet alleen dat haast alles onder de tafel gaat als je iets wil.

Verblijfs verguning voor 6 maanden of een jaar is geen probleem

Huis is ook geen probleem Want vriendin heeft een huis.

ik hoor het wel

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 80
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
Die kans is bij een buitenlandse vele malen groter.

Volgens mij speelt er ook een stukje heimwee in mee, en dat heeft een Nederlandse vrouw niet omdat ze gewoon in een vertrouwde omgeving is, wel heb je met een Nederlandse kans op een scheiding en dan neemt ze de helft mee, :mad: de ander helft kun je dadelijk gaan zoeken in Cuba, en daar kijken ze niet op man meer of minder :kill:

[ATTACH=CONFIG]28061[/ATTACH]

De helft is ook niet altijd Dat ligt er maar aan wat voor contract jij met je vrouw gemaakt hebt.En met scheiding kan ook nog het een en ander Maar dat moet wel gedaan worden door de rechter En als je eigen huis hebt Wie heeft het eerste de akte ondertekent En wie dat gedaan heeft Dan is die persoon of vrouw de eerste eigenaar volgens de wet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Hier is een paar Man 67 jaar het vrouwtje is 23 jaar Dat is nog een verschil Ik geloof dat ze uit thailand komt

Ze zijn ook getrouwt

in bed maakt de leef tijd niet uit.Dat zie je maar weer

Huub

Mooi toch, echte liefde dus.

Dat jij nog in Sprookjes geloofd Huub!! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Op de ererste plaats zij is geen asielzoeker.En ze kan goed op haar eigen benen staan.

Want ze kan zo in spanje werken als ze wil.En wat heeft een Nederlandse vrouw te verliezen dan

huub

Huub daar hebben er wel meer problemen mee , zodra ze een vrouw zien met een donker exotich kleurtje denkt men met een asielzoeker te doen te hebben,

Suc6 jonge

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden