[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Nieuwe Mercedes Actros


Karel65

Recommended Posts

  • Forumlid
dakairco is ouderwets!!!

mercedes heeft deze onder de cabinevloer gebouwd,deze slaat koude lucht op,en geeft deze vrij,als je slitstaat.

ook kan je deze auto bestellen met massagestoelen(zit ook op b.v. s-klasse),en een warmwater voorziening..dus met een kraan net als thuis.

Of een dakairco ouderwets is weet ik zo net nog niet, maar okay.

Wat ik wel super vind - als het zo is - is dus ie warmwater voorziening. Dát is een goed idee zeg!! Heb je echt wat aan. Na het slapen 's morgen je ff opknappen, ideaal.

Hopelijk kopiëren de andere merken dat ook gauw. Hoeft geen wasbak te zijn -eigenlijk liever niet - maar gewoon met een slangetje naast de auto. Zoals je nu doet met je jerrycan.

-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 403
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Forumlid
dakairco is ouderwets!!!

mercedes heeft deze onder de cabinevloer gebouwd,deze slaat koude lucht op,en geeft deze vrij,als je slitstaat.

ook kan je deze auto bestellen met massagestoelen(zit ook op b.v. s-klasse),en een warmwater voorziening..dus met een kraan net als thuis.

Dat systeem werkt nadat je je auto stil gezet hebt maximaal 8 uur..... Daarna zul je je motor weer lange tijd moeten laten draaien wil het weer 8 uur werken. Dus heb je niks aan als je eens een weekend over staat of iets dergelijks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...
Gast jan putter
Hoe meer ik hem zie, hoe meer ik eraan gewend raak eerlijk gezegd. En ik ben normaal iemand die gruwt van Mercedes!

Vind die sidefenders errug lelijk.

Tja tis ook duits

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik durf rustig te zeggen dat ze een goed product hebben neergezet en dat ik het zeker geen lelijke auto vindt. Ook de luxe cabine uitvoering met de stoel tegen de achterwand kan mij wel bekoren. Ben laatst een week met een Stralis in de active-space uitvoering opstap geweest die dit ook had, je hebt dan een leuke leefruimte in de cabine compleet met tafeltje en al.

Als ik echter na de laatste foto van Bert kijk, dan lijkt het net of er een grote kier tussen de deur en het gedeelte achter de koplamp zit. Dit vind ik dan weer ietsjes minder.

Maar zeker geen auto die je nog met de oude SK cabines kunt vergelijken.

Hendrik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

dan lijkt het net of er een grote kier tussen de deur en het gedeelte achter de koplamp zit.

Hendrik

Volgens mij is dit het model met een smallere kabine, de scharnierepunten zitten in het midden, het onderste gedeelte van de deur moet bij het openen dus de zijkant van de koplamp voorbij, dus je hebt die ruimte nodig, vandaar die kier. denk ik hoor.

ook lijkt hij wat kaal, er moet nog een zonneklep op, het gerucht ging dat ie ergens bij een transportbedrijf in waalwijk geleverd gaat worden.

Denk dat je het model in bedrijfskleuren moet zien, stond er vanmiddag naast, hij oogt groot en impossand.

denk dat menig automobilist bang wordt als ie dit in zijn spiegel ziet, HELP ER ZIT EEN TRANSFORMER ACHTER ME AAN!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dat is inderdaad wat anders dan waar ze in het recente verleden spraken over een 'Neckerman'. Je moet maar denken dat ze allemaal flink in elkaars keuken zitten te loeren en precies dat doen om

bij de chauffeurs in het gevlij te komen.Het lullige is wel, dat als je bij alle moderne trucks de beplating er vanaf haalt er bijna geen verschil meer zit in de constructie.

Maar ja, het oog wil ook wat, nietwaar.

Het is wel grappig om te zien hoe kort de uiterste houdbaarheidsdatum van de huidige modellen nog maar is.

Ging een model vroeger nog wel vijf tot zes jaar mee, dan is het nu met een twee jaar wel gedaan en staat er ineens ...ploep... weer een nieuwe.

Hansio

Trucks van toen vergelijken met die van nu kun je mooi op: http://www.oypo.nl/hansio

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Vroeger, had je de vierkante hokken, toen kwam de serie met nieuwere trucks, midden jaren 90, en nu komt er een nieuwere serie die gestroomlijner en totaal het beeld doen verbleken van de vierkante hokken.

Als wij in de jaren 80 deze foto hadden gezien van de actros, dan hadden we gezegd, DAT NOOIT.

het begint er op te lijken dat trucks er een beetje als sportcars er uit gaan zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

@ Rubberduck.

Weet u hoe groot die meneer op de onderste foto in deze bijdrage is? ( << klik !! < )

Want dan heb ik toch een minpuntje wat ik niet eerder goed kon inschatten. In mijn ogen zitten de opbergvakken aan de zijkant van de cabine "redelijk hoog". Dat lijkt me niet erg prettig, je moet er zowat een keukentrapje bij hebben om te kijken wat je eruit pakt.

Of is dat gezichtsbedrog?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
@ Rubberduck.

Weet u hoe groot die meneer op de onderste foto in deze bijdrage is? ( << klik !! < )

Want dan heb ik toch een minpuntje wat ik niet eerder goed kon inschatten. In mijn ogen zitten de opbergvakken aan de zijkant van de cabine "redelijk hoog". Dat lijkt me niet erg prettig, je moet er zowat een keukentrapje bij hebben om te kijken wat je eruit pakt.

Of is dat gezichtsbedrog?

135 cm:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

ben wel iets groter, mijn vrouw zegt altijd, wat ben jij een grote lul.

Heb er naast gestaan, idd de bovenste vakken zijn hoog, maar volgens mij net zo hoog als die van mij nu.

weet het niet zeker, maar is dat gedeelte eronder ook geen opbergvak?

weet wel dat het deurtje niet naar boven opengaat van grote opbergvak, aan scharnierpunten zitten aan de deur kant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ben erg benieuwd. Heb 'm nog niet gezien 'live'.

Kan nu toch niet lang meer duren.

Wel jammer dat de V8 verdwijnt. Er komt een 15 liter 6 in lijn voor teug. Zal absoluut afdoende zijn, maar toch.....

MB rijdt minstens net zolang als Scania met V8-ten. Deze verdwijnt vrij geruisloos van het toneel.

Zou bij de Zweed ondenkbaar zijn. (denk je de hoeveelheid huiliehuilie eens in als dat zou gebeuren:ja:)

-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ben erg benieuwd. Heb 'm nog niet gezien 'live'.

Kan nu toch niet lang meer duren.

Wel jammer dat de V8 verdwijnt. Er komt een 15 liter 6 in lijn voor teug. Zal absoluut afdoende zijn, maar toch.....

MB rijdt minstens net zolang als Scania met V8-ten. Deze verdwijnt vrij geruisloos van het toneel.

Zou bij de Zweed ondenkbaar zijn. (denk je de hoeveelheid huiliehuilie eens in als dat zou gebeuren:ja:)

-

Nou, die V8 uit de Actros was niet vooruit te branden anders. Ik zal hem niet missen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Geeneen Actos is voorruit te branden, maar dat heeft alles te maken met de afstelling van MB. En dan met name die van de automatische bakken.

Maar Terlouw kan je V8 wel een oppepper geven.

Veel Scanias gaan er trouwens ook heen. Die toenmalige 480 wilde ook niet.

-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden