[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Nieuwe Mercedes Actros


Karel65

Recommended Posts

  • Forumlid
ach jwz het enigste verschil tegenwoordig is de buitenkant en de uitstraling.

vroeger had je de gereedschapmerken gedore en stahlwille, prima gereedschap hoor, niks mis mee.

maar opeens moest het snap-on zijn dat was het gereedschap.

nou ringsleutel 15 blijft ringsleutel 15, ongeacht het merk.

maar ja men denkt dat die moer met het ene merk minder vast zit dan met het andere merk :hamer::hamer::hamer:

en zo is het met vrachtauto's ook, ze rijden allemaal :ja::ja:

Wordt het toch tijd om een een tijdje in de werkplaats te gaan lopen, Freddie.

Het klopt wel wat je zegt, maar dan moet je gelijk er bij zeggen HOE VAAK je die moet vast kan zetten met het zelfde gereedschap. Of misschien beter gezegd: hoe vaak je een moer los kan maken.

Kortom, het is meer de levensduur die bepaald hoe de kwaliteit is, in plaats van de uitstraling of het mooie logo en het "leuke" verkooppraatje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 403
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Forumlid
een moer kunje maar een keer losmaken, daarna moet je hem eerst weer vastmaken ;);) :D:D:D

Soms, heel soms, moet je een moer eerst los zien te krijgen voor je hem weer vast kan draaien.:D:D:D :ja::ja::ja:

maar ja bijna iedereen gaat nu juist voor het logo en de uitstraling, men laat zich een rad voor de ogen draaien.

Dat is het hele probleem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ben het niet met je eens, heb gelesd met een actros trekker met semi-automaat en ik vond dat ook een grafbak. Dat was een actros mp2 1841........

Verder vind ik het hele interieur gewoon te grof en te log, al is dat bij de nieuwe wel wat bijgeschaafd......

?

welke nieuwe?

Ben je niet in de war met de MP1?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

@ Marnix

Nee hoor, valt erg mee! Dat was de Gigaspace, in meest complete uitrusting uiteraard.

Ik had een kaart gewonnen van TS om bij de meet and greet te zijn vanmiddag, dus daar wel even gebruik van gemaakt natuurlijk:angel:

De binnenkant ziet er schitterend uit: mooie kleuren, stuur op schoot als je dat wilt, héle grote bovenkasten die aan de bijrijderskant iets naar binnen wijken voor meer staruimte, automaatbediening aan het stuur etc. etc. Dit is de versie, bedoeld voor dubbel bemande ritten. Maar alleen kom je ook niets te kort lijkt mij...

Het geluid is totaal anders uiteraard, in principe is het blok ontwikkeld voor Euro 6, maar 'teruggesleuteld' naar Euro 5 zolang dit nog toegestaan is. Puur vanwege de kosten heb ik me laten vertellen. Het chassis is behoorlijk verbreed, dat is stabieler en schijnt veel beter te rijden.

Ik heb geprobeerd om te ruilen voor een oude Golf, maar dat ging niet door... Wel een boek meegekregen over deze auto van 60 pagina's met alle mogelijke informatie.

Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ach jwz het enigste verschil tegenwoordig is de buitenkant en de uitstraling.

vroeger had je de gereedschapmerken gedore en stahlwille, prima gereedschap hoor, niks mis mee.

maar opeens moest het snap-on zijn dat was het gereedschap.

nou ringsleutel 15 blijft ringsleutel 15, ongeacht het merk.

maar ja men denkt dat die moer met het ene merk minder vast zit dan met het andere merk :hamer::hamer::hamer:

en zo is het met vrachtauto's ook, ze rijden allemaal :ja::ja:

Tot het moment dat je Drop Forged in je klauwen krijgt. De naam zegt het al, vergeet het maar.

bewerkt door iveco 35c17
typefout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Las net dat scania prijzen had gewonnen met mooiste lees geen smaak interieurs.Nieuwe actros had moeten winnen.Wat een interieur.Zet alle merken dik op achterstand.Alles klopt gewoon.Er is geen tupperwareplastic gebruikt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

die actrossen waar ik mee gereden heb die waren voorzien telligent automaat zo hete die bak waar ik vaak ruzie heb gehad, zelfs een mercedes vertogenwoordiger die bij de mercedes stand op truckstar stond was met eens dat het schakelen van die bak te lang duurde dat het een trage bak was, het was een mp 2

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Deze haal ik voor het gemak even uit een ander topic.

[ATTACH=CONFIG]28162[/ATTACH]

Liggen er nu van die kleine/lage voorbanden om?

Dat was me op andere foto's nog niet zo opgevallen. Beetje groot gat, die wielkast, zo lijkt het. De eerste extra's zullen in dat geval wel van die rubber flappen worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik vind het ding wel een stoere smoel hebben eigenlijk.

Vind 'm ook wel mooi.

Ben een beetje voorzichtig, want ik wil een auto eerst zien 'op straat' in bedrijfskleuren.

Daarna komen er altijd al snel wat 'opgebouwde' exemplaren (eigen rijdertjes, etc).

Daar ben ik wel nieuwsgierig naar.

Maar: het uitgangspunt is zo te zien okay.

-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Vind 'm ook wel mooi.

Ben een beetje voorzichtig, want ik wil een auto eerst zien 'op straat' in bedrijfskleuren.

Daarna komen er altijd al snel wat 'opgebouwde' exemplaren (eigen rijdertjes, etc).

Daar ben ik wel nieuwsgierig naar.

Maar: het uitgangspunt is zo te zien okay.

-

Ik ben wel heel erg benieuwd hoe het ding rijdt. Mijn werkgever heeft ook behoorlijk veel Mercedessen dus wij zullen er vast ook wel wat krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hij zal zich toch eerst moeten bewijzen, theoretische cijfertjes klinken leuk maar doen mij echt niks.

Ik heb het al eerder gepost: ik kan me haast niet voorstellen dat ze bij MB - na met name de ervaringen met de Actros MP1 - wéér dezelfde fouten zullen maken. Alles kan, natuurlijk, maar het lijkt me sterk.

Trouwens, in het verlengde van het bovenstaande, heb ik het altijd opvallend gevonden dat het kwaliteitsniveau van de eerste 4-serie* van Scania het merk lang niet zo kwalijk is genomen. Niet zoals MB is aangevallen in ieder geval.

Meer fans denk ik.

-

*eigenlijk is van de huidige R (die vanaf 2009 ) op dat vlak pas goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden