[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Nieuwe Mercedes Actros


Karel65

Recommended Posts

  • Reacties 403
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Forumlid

afgelopen week heb ik ze ook gezien bij de Shell in Montèlimar....er kwam een hele colonne terug uit Spanje, waar de heren van MB een paar dagen hadden rondgereden. Dit is een 1845 met euro 6 motor. Heb er ook ff ingezeten en het geheel zag er erg fraai uit. Was erg verrast over de mooie vlakke cabinevloer en de ruimtepost-7111-1394784029,4756_thumb.jpg

post-7111-1394784028,9448_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik vind hem wat een uitgerekte smoel hebben, als de gril gewoon zwart was gebleven had het front wat meer gebroken en wat meer karakter gegeven maar dat is mijn mening.

Ik heb al foto,s gezien waar inderdaad de gril zwart is. Dat vind ik ook een stuk mooier.

En met zonneklep. :ok::ok::ok:

Zeker met dat zwarte front smoelt het gelijk een stuk beter. Al vind ik dat zwarte gedeelte wel wat groot, om de juiste verhouding te houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik vind hem wat een uitgerekte smoel hebben, als de gril gewoon zwart was gebleven had het front wat meer gebroken en wat meer karakter gegeven maar dat is mijn mening.

Ik heb al foto,s gezien waar inderdaad de gril zwart is. Dat vind ik ook een stuk mooier.

[ATTACH=CONFIG]28434[/ATTACH]

Met zwarte - of andere kleur - grille en zonneklep vind ik 'm gewoon erg mooi.

Benieuwd naar hoe er straks in de praktijk gevarieerd gaat worden met verschillende kleuren combi's.

Kan wel wat worden denk ik zo.

-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators
Al vind ik dat zwarte gedeelte wel wat groot, om de juiste verhouding te houden.

Dat heeft met de koeling te maken: Euro 6 vereist een veel grotere koelcapaciteit, dus moet er wel lucht door kunnen.

Als je voor die trekker staat, kijk je door de ster over het hele blok én chassis heen! Dus alles daaronder is ook nodig als koelluchtinlaat.

Dan krijg je natuurlijk de lagere cabine's, daar zal die grille minder overheersend zijn denk ik.

Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dan ben ik toch benieuwd hoe ze dat op gaan lossen voor ons soort werk...dat hok moet zo ver mogelijk naar beneden. Dan kom je toch in de knoei met de koeling lijkt me. Of krijgen ook wij dan eindelijk een hoge cabine? :D

Ik heb al wel gelezen in een duits blad, dat het onderbed nu (net als boven) 75cm breed is, dus op dat punt zijn ze goed vooruit gegaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Misschien komen ze inderdaad niet onder een auto-tje minder uit op termijn... Beter voor de chauffeur toch?

Heb al eens twee auto's van een Duits bedrijf gezien op de Expresweg, een Megaspace en een AE. Het kan dus wel:ja:

En als de techniek het voorschrijft... einde kleine cabine's:ok:

Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators
Leuk filmpje.

olgens mij betreft dit het laagste model cabine.

Niet helemaal Corné: alleen de dakhoogte is niet de hoogste. De cabinevloer is wel hoog (en vlak).

De lagere cabine's hebben een grille met vier lamellen, de hogere vijf:

new-actros_cab-versions_715x230.jpg

Die laagste twee cabine's links op de foto zullen, denk ik, de Axor gaan verbannen;)

Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik vind hem wat een uitgerekte smoel hebben, als de gril gewoon zwart was gebleven had het front wat meer gebroken en wat meer karakter gegeven maar dat is mijn mening.

Ik heb al foto,s gezien waar inderdaad de gril zwart is. Dat vind ik ook een stuk mooier.

[ATTACH=CONFIG]28434[/ATTACH]

Juist zo ziet hij er beter uit is wat anders dan die Dalton look.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden