[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Goede Zaak


robx

Recommended Posts

  • Forumlid

5 november 2007 Deense truckers blokkeren goederenverkeer Scandinavië

Deense vrachtwagenchauffeurs blokkeren uit onvrede over de strenge toepassing van de rij- en rusttijden vandaag het goederenverkeer op verkeersknooppunten en op- en afritten van ferryterminals in Frederikshavn en Helsingør. Tevens wordt het goederenverkeer via de Sontbrug tussen Denemarken en Zweden en de Grote-Beltbrug tegengehouden.

De truckers dreigen ook de bevoorrading van de distributiecentrales van de grote supermarktketens lam te leggen

bron NT:tu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier mogen wij NL chauffeurs een voorbeeld aan nemen,want wat doen wij?Wij pikken maar alles,ik bedoel dit niet kwaad maar hoelang moeten wij nog al deze K^&%$ regels accepteren hoeveel van ons krijgen hier inmiddels niet de schijt van regeltje hier regeltje daar,wij zeggen zonder transport valt alles stil en idd dat is ook zo! ik wordt hier soms doodmoe van:confused:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en ook blokkeren ze min 1 haven. namelijk rodbyhavn.

vrachtverkeer komt de haven niet in of uit. (voor bepaalde soorten transporten maken ze een uitzondering)

ik weet dat er inmiddels in NL chauffeurs thuis zitten, omdat die geladen hebben voor kopenhagen, maar daar toch niet kunnen komen.

fijn he, stakende collega chauffeurs?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
en ook blokkeren ze min 1 haven. namelijk rodbyhavn.

vrachtverkeer komt de haven niet in of uit. (voor bepaalde soorten transporten maken ze een uitzondering)

ik weet dat er inmiddels in NL chauffeurs thuis zitten, omdat die geladen hebben voor kopenhagen, maar daar toch niet kunnen komen.

fijn he, stakende collega chauffeurs?

Wees blij dat er eindelijk eens collega's opstaan die WEL ballen hebben om eens op te staan en actie te voeren. Wij (ikzelf ook) doen niks en ouwehoeren alleen maar. Matthieu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
en ook blokkeren ze min 1 haven. namelijk rodbyhavn.

vrachtverkeer komt de haven niet in of uit. (voor bepaalde soorten transporten maken ze een uitzondering)

ik weet dat er inmiddels in NL chauffeurs thuis zitten, omdat die geladen hebben voor kopenhagen, maar daar toch niet kunnen komen.

fijn he, stakende collega chauffeurs?

Zit je nog steeds op kantoor???????????

Wees blij dat er eens een keer ACTIE wordt gevoerd!!!

Dat werd (vooral daar) HOOG tijd. TOT HIER EN NIET VERDER.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hier mogen wij NL chauffeurs een voorbeeld aan nemen,want wat doen wij?Wij pikken maar alles,ik bedoel dit niet kwaad maar hoelang moeten wij nog al deze K^&%$ regels accepteren hoeveel van ons krijgen hier inmiddels niet de schijt van regeltje hier regeltje daar,wij zeggen zonder transport valt alles stil en idd dat is ook zo! ik wordt hier soms doodmoe van:confused:

Dat is al jaren zo....

Grote bekken maar als puntje bij paaltje komt laten we het massaal afweten omdat we bang zijn..........................................................................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
mischien hebben ze daar bonden die wel wat doen voor de chauffeurs.

Dit slaat nog kant nog wal.......

Durf mijn handen voor in het vuur te steken dat het niet aan de bond ligt,

veel chauffeurs hebben een grote bek maar een klein hartje en als puntje bij paaltje komt dan haakt het merendeel af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dan ook dat het niet alleen de chauffeurs zouden moeten zijn die staken maar met medewerking van de transportbedrijven. Want ook zij hebben toch last van al die regelgeving om maar niet te spreken over de stijgende dieselprijs (afgelopen week: in 1 week 4 cent erbij)?

Want als jij als chauffeur gaat staken, dan loop je misschien wel kans op ontslag en dat wil niemand. Maar als je bedrijf er nou achterstaat.... ik zeg: Nederland gaat op z'n gat en dat is nou precies wat er eens zou moeten gebeuren. Ik lever er met liefde 2 weken verlofdagen voor in!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden