[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Tom Tom Truck 7000 of 7100?


Barry

Recommended Posts

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 months later...
  • Forumlid

tip van robke : vergeet alle tomtom's, garmin dezl is momenteel de trucknavigatie, brengt je overal naar toe, tot voor de deur, geen problemen meer gehad met lengte/hoogte/breedte/gewicht/adr, gemakkelijke en snelle bediening, hij denkt echt met je mee.

mijn tomtom 7100 pro truck had ik na 1 maand al op marktplaats gezet.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ze zullen wel centimeters bedoelen :zegtniets:

Zit jij niet altijd aan de chauffeurstafel grappen met een baard te vertellen? :zegtniets:

(die baard slaat op 21-4-2012, datum dat Karel65 dit postte...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Ik denk dat de adviesprijs hoger is dan de uiteindelijke prijs in de (web)winkel.

Je krijgt voor het geld de meest recente kaart voor de levensduur van het apparaat.

4 keer per jaar kun je dus een nieuwe kaart downloaden.

En eindelijk live-service.

Best een goede deal.

Voor mij onbegrijpelijk dat Tomtom zo lang heeft gewacht met 'gratis' laatste kaart voor de levensduur van het apparaat en live-service in een truck-versie.

Ik ben benieuwd hoe de gevaarlijke stoffen zijn ingedeeld en of die functie in de praktijk nuttig zal zijn.

(Het antwoord zal niet van mij komen, ik heb niets met gevaarlijke stoffen te maken)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik ben benieuwd hoe de gevaarlijke stoffen zijn ingedeeld en of die functie in de praktijk nuttig zal zijn.

(Het antwoord zal niet van mij komen, ik heb niets met gevaarlijke stoffen te maken)

Ik heb de 7150, en die heeft ook de gevaarlijke stoffen instellingen. Heb het een paar keer gebruikt, en hij ontwijkt in ieder geval de Elbetunnel. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid

Misschien zijn de kaarten van garmin verbeterd. Maar plan maar eens een route tussen, Tilburg hoek ringbaan oost/ enschotsestraat en ringbaan oost hoek jp coenstraat. Met je instelling op 4 mtr word je gewoon onder het spoorviaduct gestuurd. Tenminste met de oudere kaarten.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • Forumlid

Ondertussen de 5150 mogen ontvangen. na wat probleempjes om LIVE en de lifetime kaartupdate geactiveerd te krijgen. werkt alles nu naar behoren. Omdat er wat mis gegaan was met mijn rdv in de buurt van Parijs, en ik dus gisteren niet heb hoeven vertrekken, heb ik de rest van de week maar meteen vrij genomen. was vrijdag toch al vrij. word dus weekje wachten totdat ik hem in de praktijk kan testen. Maar heb er nu al vertrouwen in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden