[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

televisie in vrachtwagen


Jeffrey125

Vraag

10 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Ik gebruik geen tv onderweg. Ik lees veel magazine's of puzzel wat!

Maar als ik wat wil, ga ik ook voor de laptop! Gebruikt weinig stroom en relatief goedkoop.

Ik ben bang als ik de laptop meeneem er van mijn nachtrust weinig overblijft.

Succes, er komen vast nog wel wat opties langs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
als je geluk hebt kun je mischien nog ergens een 12 volt tv kopen bij een campingzaak of zo, 24 volt tv's word een stuk moeilijker.

maar houd je er wel rekening mee dat je tegenwoordig nergens meer analoge tv hebt, en dat je daarom er ook een digitale dvb-t ontvanger bij moet hebben!

en die apparaten werken doorgaans ook niet op 12 volt, wat de zoektocht dus nog moeilijker maakt.

als ik je een tip mag geven, koop een laptop!

want die kosten niet zoveel meer dan een tv, en je kunt er veel meer mee onderweg.

met een usb stickie van ronde de 15 euro kun je er zelfs digitale tv mee ontvangen ;);)

Ik heb zowat alles al behalve de tv, heb al een sateliet, ontvanger ( werkt op 12 en 24v) alleen moet ik nog een tv hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Ik heb een kleine flatscreen met DVD en met KPN Digitenne, werkt prima, in principe overal bereik en net zoveel zenders als thuis.

Kost inderdaad wel wat nachtrust soms:ja:

In de zin van het rijtijden besluit, valt tv kijken ook onder nachtrust:D

Werkt dit alleen in NL of pikt die Digitenne ontvanger ook over de grens iets op?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
werkt ook in het buitenland, maar het kan zijn dat je bepaalde dingen opnieuw per land moet instellen.

op mijn laptop zit er een programma bij daar vul je in welk land je bent en hoppa hij gaat zoeken.

en je kunt dan alle vrije zenders ontvangen, de gecodeerden echter niet.

Met een schotel EN een Canaal digitaal ontvanger/pasje heb je in nagenoeg heel europa ontvangst van alle Nederlandse zenders.

Blijft de vraag natuurlijk of je die (Nederlandse) meuk wil zien........... :zegtniets::zegtniets::zegtniets:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

koop gewoon een omvormer 24-220. en de gewone tv 220 v.en dan voor belgie bv tv vlaanderen +schotelantenne. en u kan in heel europa alle NL B D FR ENFIN alle zenders van het packket ontvangen.+alle aparaten bv koffiezet-kookplaat-microoven ,oplaadapparaat voor gsm en dergelijke zoals thuis.maar wel zwaar genoeg nemen. bv1700-2000 watt met piek het dubbele.maar wel niet zelf aansluiten i.v.m kortsluiting enz,heeft een wel voldoende zware aanvoer nodig.

grt barabas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast franscoenen

hoi jeffrey va kcs de goedkoopste oplossing is een omvormer van 24 na 230 v met een vermogen van 300 a 500 watt alleen moet je de zekering van omvormer verzwaren ivm piekspanning tv hier kun je alles mee ik heb nog een tv voor een paar euro heb ik zelf in de auto van mij gehad toen ik eigen rijder was als je werkt bij kcs dan ken je john caris uit maastricht vraag hem dan maar naar frenske dan zal hij je verder helpen]

gr frenske

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden