[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Hoe zie jij je eigen toekomst?


EJD

Recommended Posts

  • Reacties 618
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Forumlid
Ik heb hem ooit is gevraagd welke taal hij sprak met zn slaven

Precies zo ik gedacht had.....

En die vraag heb ik toen ook beantwoord. Tevens heb ik jou toen wat gevraagd maar dat antwoord is tot nu toe uitgebleven.

@JanPut: als mijn chauffeurs een afspiegeling van jouw persoon zouden zijn geweest had ik de transport-tak al lang afgestoten en wel op zo'n manier dat het hier een pagina of 50 aan leesvoer had opgeleverd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast jan putter
Kunt u dat iets toelichten voor mij?

Want ik snap het niet.

De makkelijkste weg zoeken bedoel ik

Als hier straks 50% van de beroepsbevolking thuis zit hoeven we ook niet meer zo veel te vervoeren

En dan niet zeggen de Nederlanders willen niet meer,we worden op een schandelijke manier aan de kant gezet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Maar ik begrijp dat het u nogal dwars zit allemaal.

Klopt, leugens en halve waarheden zitten me inderdaad dwars. Terugkomend op de uitspraken van Neelie, dat we 2000 euro per Nederlander ontvangen dankzij die Eu. Dus even optellen en we worden 34 Miljard beter door dit Brussel?? Per jaar?? En dan moeten we bezuinigen?? Als je dit gelooft ben je toch aardig naief.

Het gross van de mensen boeit het niet en snurken heerlijk verder. Tot ze op een dag ontwaken en er achter komen dat ze de hele welvaart kwijt zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

@JanPut: als mijn chauffeurs een afspiegeling van jouw persoon zouden zijn geweest had ik de transport-tak al lang afgestoten en wel op zo'n manier dat het hier een pagina of 50 aan leesvoer had opgeleverd.

Je krijgt de chauffeurs die je verdient EJD, en je kent Putter niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast jan putter
En die vraag heb ik toen ook beantwoord. Tevens heb ik jou toen wat gevraagd maar dat antwoord is tot nu toe uitgebleven.

@JanPut: als mijn chauffeurs een afspiegeling van jouw persoon zouden zijn geweest had ik de transport-tak al lang afgestoten en wel op zo'n manier dat het hier een pagina of 50 aan leesvoer had opgeleverd.

Wees niet bang. ik zou voor jou nog geen auto verzetten. en ga lekker door ik zou alle Nedelanders er uit zetten en door gaan met Bulgaren

die zijn het goedkoopst hoor ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
De makkelijkste weg zoeken bedoel ik

Als hier straks 50% van de beroepsbevolking thuis zit hoeven we ook niet meer zo veel te vervoeren

En dan niet zeggen de Nederlanders willen niet meer,we worden op een schandelijke manier aan de kant gezet

Dat ben ik totaal niet met u eens.

Als ondernemer moet iemand soms grenzen stellen en vervolgens verstandige beslissingen nemen. Het zou getuigen van stompzinnigheid om te gaan zitten wachten tot het moment aanbreekt waarop Nederlandse chauffeurs voor de helft van hun salaris willen komen sturen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat ben ik totaal niet met u eens.

Als ondernemer moet iemand soms grenzen stellen en vervolgens verstandige beslissingen nemen. Het zou getuigen van stompzinnigheid om te gaan zitten wachten tot het moment aanbreekt waarop Nederlandse chauffeurs voor de helft van hun salaris willen komen sturen.

Werkevers willen hun toko draaiende houden, Nederlandse chauffeurs hebben die eigenschap ook. Raar hè?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
en door gaan met Bulgaren die zijn het goedkoopst hoor ik

Nee, dat zijn de Moldaviers. :D

Vind het fijn om te lezen dat mijn schrijven door de meesten hier in ieder geval wordt gewaardeerd, wat overigens niet wil zeggen dat je het ermee eens moet zijn. Maar, als je de kunst van begrijpend lezen onder de knie hebt zul je er uit af kunnen leiden dat het zeer zeker niet mijn bedoeling is alles en iedereen maar te vervangen door goedkoper personeel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast jan putter
Dat ben ik totaal niet met u eens.

Als ondernemer moet iemand soms grenzen stellen en vervolgens verstandige beslissingen nemen. Het zou getuigen van stompzinnigheid om te gaan zitten wachten tot het moment aanbreekt waarop Nederlandse chauffeurs voor de helft van hun salaris willen komen sturen.

Ja dat wil ik wel, als u met uw vriendjes in Brussel zorgt dat ik de helft minder kosten heb. ga ik voor de helft werken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Klopt, leugens en halve waarheden zitten me inderdaad dwars. Terugkomend op de uitspraken van Neelie, dat we 2000 euro per Nederlander ontvangen dankzij die Eu. Dus even optellen en we worden 34 Miljard beter door dit Brussel?? Per jaar?? En dan moeten we bezuinigen?? Als je dit gelooft ben je toch aardig naief.

Het gross van de mensen boeit het niet en snurken heerlijk verder. Tot ze op een dag ontwaken en er achter komen dat ze de hele welvaart kwijt zijn.

Ach .., wat heeft het voor nut om daar een kosten- batenanalyse op los te laten of perse een bedrag aan te hangen?

Ooit zijn een aantal landen bij elkaar gekomen en dat is gegroeid naar de huidige situatie. Het is dan lastig om een tegen-rekening op te maken over hoe het eruit zo kunnen zien wanneer die stappen niet gezet zouden zijn.

Ik weet niet of u een partner heeft?

Maar vergelijk het met het moment dat u elkaar voor het eerst tegenkwam. En vergelijk dat tevens - na al die jaren - met waar u NU staat. Zou u er een onderbouwde berekening op los kunnen laten hoe uw situatie NU was geweest indien u verschillende stappen NIET had genomen? Of wellicht uw partner helemaal niet was tegengekomen?

Probeer daar maar eens een serieus en betrouwbaar bedrag aan te hangen .... Ik denk dat het ook voor u onmogelijk zal zijn, want ook allerlei "zachte" plussen en minnen zullen in de berekening moeten worden gewogen (levensgeluk, of juist verdriet, etc...)

Ga daar maar eens aan staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
[

Ja dat wil ik wel, als u met uw vriendjes in Brussel zorgt dat ik de helft minder kosten heb. ga ik voor de helft werken

Dat is toch heel eenvoudig? Ga in Polen wonen en ik weet zeker dat jouw werkgever erg verheugd zal zijn dat jij voortaan een stuk minder kost. Iedereen blij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Werkevers willen hun toko draaiende houden, Nederlandse chauffeurs hebben die eigenschap ook. Raar hè?

Ja.

Maar wat wilt u daarmee zeggen dan?

Dat u voor een werkgever zou blijven werken (om uw toko draaiend te houden) wanneer u iedere maand geld MEE moest brengen? Dan zou u niet proberen de bakens te verzetten? Maar toch bij die werkgever blijven lopen omdat u hem toevallig zo aardig vindt? Bedoelt u dat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ach .., wat heeft het voor nut om daar een kosten- batenanalyse op los te laten of perse een bedrag aan te hangen?

Ooit zijn een aantal landen bij elkaar gekomen en dat is gegroeid naar de huidige situatie. Het is dan lastig om een tegen-rekening op te maken over hoe het eruit zo kunnen zien wanneer die stappen niet gezet zouden zijn.

Ik weet niet of u een partner heeft?

Maar vergelijk het met het moment dat u elkaar voor het eerst tegenkwam. En vergelijk dat tevens - na al die jaren - met waar u NU staat. Zou u er een onderbouwde berekening op los kunnen laten hoe uw situatie NU was geweest indien u verschillende stappen NIET had genomen? Of wellicht uw partner helemaal niet was tegengekomen?

Probeer daar maar eens een serieus en betrouwbaar bedrag aan te hangen .... Ik denk dat het ook voor u onmogelijk zal zijn, want ook allerlei "zachte" plussen en minnen zullen in de berekening moeten worden gewogen (levensgeluk, of juist verdriet, etc...)

Ga daar maar eens aan staan.

Dat is toch een hoop bla bla Karel, loze woorden. Toendertijd konden we van mijn salaris rondkomen van mijn salaris met 4 personen, tegenwoordig lukt dat niet meer.

Toch echt niet omdat ik minder ben ga verdienen.

Dan durf ik te stellen dat de hele EU en die Euro ons als burger niets heeft gebracht. Op een beetje schulden na dan.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ja dat wil ik wel, als u met uw vriendjes in Brussel zorgt dat ik de helft minder kosten heb.

Wat heeft u toch met "vriendjes in Brussel"?

Ik heb ze niet hoor.

Ik moet het, net als u, doen met dingen die van daar over mij afgeroepen worden. Verder probeer ik waar mogelijk, ik hoop u ook, rare beslissingen zoveel mogelijk beïnvloeden of een betere richting uit te krijgen. Maar ik heb daar niks meer invloed op als u. Namelijk de stembus als belangrijkste democratische wapen, en daarnaast proberen in contact te komen met mensen die beslissingen nemen. Of in ieder geval mijn mening kenbaar te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ja.

Maar wat wilt u daarmee zeggen dan?

Dat u voor een werkgever zou blijven werken (om uw toko draaiend te houden) wanneer u iedere maand geld MEE moest brengen? Dan zou u niet proberen de bakens te verzetten? Maar toch bij die werkgever blijven lopen omdat u hem toevallig zo aardig vindt? Bedoelt u dat?

Er werd gesteld dat we dan maar voor half geld moesten gaan werken. Ik heb er geen moeite mee, zo lang mijn kosten ook met de helft dalen. Zo moeilijk is het toch niet om te begrijpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat is toch een hoop bla bla Karel, loze woorden.

Oké ..

Dan komt u zelf met een beter voorbeeld van een WEL onderbouwde berekening. Waarin u WEL keihard onderbouwd wat het heeft opgeleverd, of wat mij betreft gekost. Ik ben heel benieuwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
. Namelijk de stembus als belangrijkste democratische wapen, en daarnaast proberen in contact te komen met mensen die beslissingen nemen. Of in ieder geval mijn mening kenbaar te maken.

Als de Eu democratisch was zou het mooi zijn. Helaas kan de burger de beslissingen niet via de stembus kenbaar maken. De topfiguren benoemen elkaar wel, daar hebben ze de burger niet voor nodig.

Als de zelfbenoemden tegenspraak krijgen vallen al snel de woorden xenofoob en populist.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Oké ..

Dan komt u zelf met een beter voorbeeld van een WEL onderbouwde berekening. Waarin u WEL keihard onderbouwd wat het heeft opgeleverd, of wat mij betreft gekost. Ik ben heel benieuwd.

Volgens mij heb ik dat gedaan in dat stukje wat je niet hebt gequoot.

Ik heb nog niet meer voordelen gehoord dat we 65 jaar geen oorlog hebben gehad en dat we niet meer hoeven wisselen aan de grens als we op vakantie gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat ben ik totaal niet met u eens.

Als ondernemer moet iemand soms grenzen stellen en vervolgens verstandige beslissingen nemen. Het zou getuigen van stompzinnigheid om te gaan zitten wachten tot het moment aanbreekt waarop Nederlandse chauffeurs voor de helft van hun salaris willen komen sturen.

Waar .. ? Door wie .. ??

Ehm, hier misschien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Volgens mij heb ik dat gedaan in dat stukje wat je niet hebt gequoot.

Ik heb nog niet meer voordelen gehoord dat we 65 jaar geen oorlog hebben gehad en dat we niet meer hoeven wisselen aan de grens als we op vakantie gaan.

Hoewel ik vind dat we veel te veel van het onderwerp afdrijven en ik hier een politieke discussie uit de weg wil gaan.

Noemt u hier wel de reden waarom alles veel duurder is geworden. Ik ben er nog steeds niet achter wat de logica van die beslissing is geweest en ook niet of het persé een politieke beslissing was.

Bij de invoering van de (daadwerkelijk) Euro zaten we ook in een crisis en het heeft ons op korte termijn geholpen om die crisis af te zwakken en weer snller dan gewoon zou zijn om te draaien in een stijgende lijn. Daar is iedereen op DAT moment beter van geworden. Maar of het verstandig was om dat te doen, dat is ook zo'n vraag die eigenlijk niet te beantwoorden is, omdat we elk refentiekader missen om te zien hoe het anders had gegaan.

Maar de aangezwengelde inflatie valt zeker te verklaren hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Als de Eu democratisch was zou het mooi zijn. Helaas kan de burger de beslissingen niet via de stembus kenbaar maken. De topfiguren benoemen elkaar wel, daar hebben ze de burger niet voor nodig.

Als de zelfbenoemden tegenspraak krijgen vallen al snel de woorden xenofoob en populist.....

Ook hier geldt dat ik geen enkele politieke discussie uit de weg ga. Maar ik kies er niet voor om een dergelijke discussie hier te voeren. Daar zijn genoeg andere plaatsen en fora voor.

bewerkt door Karel65
verbetering: P laatsen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hoewel ik vind dat we veel te veel van het onderwerp afdrijven en ik hier een politieke discussie uit de weg wil gaan.

Ook hier geldt dat ik geen enkele politieke discussie uit de weg ga.

Uhhhhhh ??? :confused::confused::confused::confused::confused:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden