[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

En alweer niemand die het gedaan heeft...


Pierre

Recommended Posts

  • Forumlid
1,5 week geleden had ik een chassis laten staan omdat het linker knipperlicht het niet deed en het ook niet gefikst kreeg.

vandaag moest ik hem weer aankoppelen en wat denk je?

knippertje deed het nog steeds niet:mad:

Je had em toch wel bij de garage afgekoppeld:p:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je had em toch wel bij de garage afgekoppeld:p:D
hij stond me prima daar, wie weet hoelang het al zo was? Genoeg gasten die ermee gereden hebben. Ik heb het gemeld en een ander chassis gepakt. Binnenkort weer een dag erbij werken en dan wil ik graag m,n vaste chassis weer terug. Dat is het beste ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Over het algemeen valt het bij ons mee. Alle slangen en kabels zijn redelijk vetvrij en dat is wel n's anders geweest!

Kingpin sloten hebben we gelukkig niet mee te maken. We koppelen alleen op afgesloten terreinen, en voor 95% koppelen we lege opleggers.

Alleen is er nu een helder licht die een pen met uitgeschoven punt gebruikt voor het touchscreen van de boordcomputer. Gevolg: allemaal blauwe streepjes op het scherm. Al bij diverse auto's

tipp ex.....:ja::D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Beste klus Pierre, maar inderdaad spic en span:ok: Alleen zo jammer dat het nodig is om daar tijd aan te besteden...

Is er daar op dat terrein geen portier of zo die dat hoekje een beetje in de gaten kan houden, en indien nodig aan de bel trekt?

Anders wat Freddie zegt, iedereen een foto mee als bewijs!

Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Foto maken met de auto telefoon gaat een beetje lastig . Denk dat Pierre, net als ik, wel collegas heeft die het prive 06-nummer niet wil geven. Die heb je dan wel niet nodig om een foto te maken, maar toch.

En dan heb ik ook collega s die met hun vet handschoenen het numeriek toetsenbord bevuilen van de dieselpomp :mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Foto maken met de auto telefoon gaat een beetje lastig . Denk dat Pierre, net als ik, wel collegas heeft die het prive 06-nummer niet wil geven. Die heb je dan wel niet nodig om een foto te maken, maar toch.

En dan heb ik ook collega s die met hun vet handschoenen het numeriek toetsenbord bevuilen van de dieselpomp :mad:

Ik had een collega die tankte altijd zonder handschoenen, maar deed ze juist aan als ie weer in de auto stapte.................:eek::eek::eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Het kantoor moet zelf zorgen dat ze hun spullen in orde hebben

En is het niet in orde.Gewoon staan laten Dan leren ze het zelf af Of ze controleren meer

Huub

Ik neem aan dat ze daar ooit 'schoon' zijn begonnen, HWM?! Wat denk jij? Zullen die kantoorlui er dan zo'n bende van gemaakt hebben?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Tja, als het onbemenst is, dan toch maar foto's eisen Pierre;)

Het zal je gebeuren dat je niet meer weg kunt daar, moet je net een telefoon in de zak hebben om iets in gang te zetten:eek: Hadden wij vroeger wel, zit nu vast in de auto... En dan zal het wel op een bewakingsbedrijf neerkomen, die zitten vast niet te wachten op een chauffeur zie zichzelf (??) heeft opgesloten. Bevrijden je dan wel met de volgende ronde!

Maar gemakzucht om niet even dat pasje uit de zak te leggen met omkoppelen, of er op gaan zitten zijn ook goede oorzaken voor breuk:zegtniets:

Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ow! ze waren geel?:eek:

tjeempie zeg, wat een eikels ppffff:hamer:

ik zie wel eens chassis waar een ophanging zit voor een evt kingpin slot, mss iets voor de firma?

want ik weet nu al dat we dit bericht over een week of 3 weer te lezen krijgen:ja::mad::mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Bekend probleem, Pierre. Daarom ben ik weer zo blij, dat ik bij Autotransport zit; vaste combi.:ok:

Dat gekoppel bij Depotrans /Cargo was ik al snel beu. Toen ik riep, dat ik niet meer ging lossen, maar direct terug naar de standplaats zou rijden en naar huis zou gaan, kon ik de week erop op gesprek komen met de manager een wp-beheerder. Beide kenden mij al van mijn eerste periode bij Depotrans en wisten hoe netjes ik ben op het materiaal. Wp-beheerder zei ook, dat ik alles gewoon moest blijven melden bij hem. De manager grapte er wel achteraan, dat het geen complete APK-keuring moest worden bij elke keer koppelen.:D

Dus sindsdien ging er regelmatig een berichtje via de boordcomputer naar wp. De ene keer werd het sneller opgelost dan de andere keer, maar over het algemeen ging het goed. Zeker toen Groenewegen nog open was; kleptrailer voor de nachtrit 's ochtends afkoppelen, berichtje sturen en 's avonds gerepareerd aankoppelen.:ok:

Maar er zijn er steeds minder met 'hart' voor de zaak /collegiaal zijn. Da's nu een stuk beter. Bijvoorbeeld vrijdagavond in Amsterdam of Zeebrugge staan en even met een paar man auto's ophalen en erop rijden bij de laatste collega, samen nog ff een bakkie en in konvooi naar huis.:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ach ja, een bekend probleem.

goed bezig geweest Pierre:ok:

Denk dat het bij elk bedrijf hetzelfde is, hoevaak ik niet met steeksleutels en lampies in de weer ben als ik gekoppeld heb.

Ik denk dat ik ook maar eens foto's ga maken en op het memobord pleur bij ons.

Het zijn altijd dezelfde die er een teringzooi van maken.

Bij ons ook al eens een trailer uit de rij gepakt met de hele zijkant opengetrokken, ik heb niks gemerkt zei de chauffeur.

En dan hebben we het nog niet eens gehad over de cabines.

Vorige week een auto verplaatst van een collega, mijn god, kon nog net achter het stuur zitten.

Wat een teringzooi in die cabine, het dashboard vol met koffiezetters en tv's, het raam dichtgeplakt met vaantjes.

gereedschap los in de cabine, en luchtslangen met vet op het onderbed.

Gelijk een melding van gemaakt dat ze zelf de auto mochten verplaatsen, ja we weten het zeiden ze.

DOE ER DAN WAT AAN!!! nee hoor, gebeurt niks mee.

hallo werkgever, die auto is toch je eigendom, de chauffeur heeft hem toch in bruikleen.

sommige collega's zijn zwijnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Stond ik dan, opgesloten achter het hek. Dit ga je écht niet menen dacht ik. Dat kon er ook nog wel bij

Met een bevreesd hart nog een paar nieuwe pogingen ende poort ging open. Wat een geluk. Pffffffft...........

't Is me allemaal wat daar.......

Je hebt dit natuurlijk wel gemeld, de volgende dag.......?:D:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ach ja, een bekend probleem.

goed bezig geweest Pierre:ok:

Denk dat het bij elk bedrijf hetzelfde is, hoevaak ik niet met steeksleutels en lampies in de weer ben als ik gekoppeld heb.

Ik denk dat ik ook maar eens foto's ga maken en op het memobord pleur bij ons.

Het zijn altijd dezelfde die er een teringzooi van maken.

Bij ons ook al eens een trailer uit de rij gepakt met de hele zijkant opengetrokken, ik heb niks gemerkt zei de chauffeur.

En dan hebben we het nog niet eens gehad over de cabines.

Vorige week een auto verplaatst van een collega, mijn god, kon nog net achter het stuur zitten.

Wat een teringzooi in die cabine, het dashboard vol met koffiezetters en tv's, het raam dichtgeplakt met vaantjes.

gereedschap los in de cabine, en luchtslangen met vet op het onderbed.

Gelijk een melding van gemaakt dat ze zelf de auto mochten verplaatsen, ja we weten het zeiden ze.

DOE ER DAN WAT AAN!!! nee hoor, gebeurt niks mee.

hallo werkgever, die auto is toch je eigendom, de chauffeur heeft hem toch in bruikleen.

sommige collega's zijn zwijnen.

:ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Maar als ik eerlijk moet zijn, maken jullie het de chauffeurs ook niet echt makkelijk hoor ...

Waarom hangen jullie die sloten ook weg op zo'n vette, rotplek onder de opleggers ..? Onderweg bij zat vervoerders gezien dat die chauffeurs zo'n slot op een veel makkelijker plek kunnen weghangen, ergens aan de zijkant van de oplegger waar die jongens dan veel beter bijkunnen.

:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden