[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Aldi-vrachtwagen twee meter te lang


Marnix

Recommended Posts

  • Forumlid
Laat ze een voorbeeld nemen aan Frankrijk, gigantische supermarkten aan de rand van de stad, op het industrieterrein met grote parking, en in de stad, boetiekjes en eetcafeetjes met terrasjes gezellig winkelen noem ik dat.

Als jij de WET verandert krijg jij zoveel geld van de supermarktbazen dat je nooit meer in zoeen krome Scania hoeft te rijen (Ja mischien alleen nog voor je hobie)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid
En gelijk heb je

Hier in Venray is het 9,5 meter En van 6 uur tot 12 uur dan gaan de palen omhoog

Die er op andere tijden er door wil moet een verguning aan vragen Zelfs mensen die een auto hebben moeten

een verguning aan vragen En dan krijgen ze een kastje waar ze de paal mee naar beneden kunnen doen

Huub

Et voila Huub. Hier heeft Venray wat aan: http://vedm.net/click2?l=Lf5rh&m=KVEmU&s=l453lO

Daar gaan al twee grote bedrijven vanuit het centrum weg en naar de buitenkant van Venray. Dit zal alles met het logistieke plaatje te maken hebben.

Bron: Distrifood.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

hier willen ze aan de a 32 bij steenwijk een groot winkelcentrum bouwen met een supermarkt enz maar je moet de middenstanders eens horen, nu kan de gemeente er niet veel tegen doen geloof ik van de grond is niet van hun, maar van een projectontwikkelaar, persoonlijk vind ik het een prima plan, zo komt hier dan eindelijk eens een action en nog meer van dit soort zaken, en laten ze er maar een paar supermarkten in duwen, er zijn een paar winkeliers de hier eigenlijk de dienst uitmaken, en er word veel tegengehouden, en dan zeuren ze over leegloop, ja eigen schuld in steenwijk is niets te winkelen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Et voila Huub. Hier heeft Venray wat aan: http://vedm.net/click2?l=Lf5rh&m=KVEmU&s=l453lO

Daar gaan al twee grote bedrijven vanuit het centrum weg en naar de buitenkant van Venray. Dit zal alles met het logistieke plaatje te maken hebben.

Bron: Distrifood.nl

Vergeet niet de goudenleeuw ligt ook in het centrum Ongeveer 100 meter er van af

En dat staat al 2 jaar leeg Want ze kunnen er niks voor krijgen En die appartamenten Staan ook al meer dan 2 jaar te koop Zo goed gaat het in Venray.En de twee bedrijven zijn in venray niet zo groot.

huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wolvega is net zo (langzamer hand) binnen stad autoluw maken bevoorrading op bepaalde tijden geen verzoenlijke parkeerplaatsen hoe gaat de boel naar de knoppen.

Wolvega SuperdeBoer kan je toch goed komen met de vrauto en tegenover is nog zo'n leuk parkeerterrein kan je ook met de vrauto goed komen!! En gratis parkeren in Wolvega.waar heb je dat nog......?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wolvega SuperdeBoer kan je toch goed komen met de vrauto en tegenover is nog zo'n leuk parkeerterrein kan je ook met de vrauto goed komen!! En gratis parkeren in Wolvega.waar heb je dat nog......?

Daar zal binnenkort toch wel Jumbo op de gevel staan??:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wolvega SuperdeBoer kan je toch goed komen met de vrauto en tegenover is nog zo'n leuk parkeerterrein kan je ook met de vrauto goed komen!! En gratis parkeren in Wolvega.waar heb je dat nog......?

Deze Jumbo is net als de Lidl en van de Broek nog netjes bereikbaar en waar je kunt parkeren is inderdaad nog gratis, maar er zijn wel plannen om de boel te veranderen en dan word het langzamerhand wel steeds moeilijker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ik snap nog steeds niet dat supermarkten niet op industrieterreinen(of in de buurt),mogen bouwen.

met nadruk op mogen,want sommige willen dat heel graag.

als ik in frankrijk langs een supermarche wil,neem ik gewoon het complete span mee..9van de 10keer plek zat,voor de camion.

dan kom ik terug in nederland,zaterdag met de vrouw boodschappen doen.

wat een drama!!!geen plek om te parkeren,en dat met de luxe auto.

ik neem mijn petje af voor de jongens die die winkels mogen bevooraden.

iedereen pleurt zijn auto maar weg,op stoepen,naast parkeervakken enz...

hoe vaak ik het wel niet hoor,dat ze omroepen om iemand auto te verplaatsen,omdat de vracht er niet op kan.

eenmaal op de parking(achteruit,anders gaat niet!!),schiet iedereen er nog langs,met auto,winkelwagen of fiets.

staat de chauffeur eindelijk voor de roldeur,staan de eerste zeikerds al weer klaar,omdat ze er niet uit kunnen..

nee echt,dat werk zou ik niet kunnen doen...zou binnen 10min al ruzie hebben.

nee...wat dat betreft,kunnen ze nog wat leren van de frambozen

Hier in liggen de gemeenten weer dwars ( b en w van de gemeenten ), die zijn dan bang dat alle winkels dan richting de industrieterreinnen trekken, wat weer leegstand veroorzaakt in de binnensteden.

Zou hier als voorbeeld de gemeente Kampen willen aanhalen, daar moeten de Aldi en de Jumbo van het industrieterrein af. Terwijl deze gelijk tegen een woonwijk aanzitten. Toch een beetje te zot voor woorden !!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden