Spring naar bijdragen

filmblup: LKW-Kontrolle


Gast routier

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Forumlid

Niet normaal die duitsers 45 spanbanden dat is idioot! Wij hebben ook standaard maar een stuk of 15 + hoekjes die dikke zwarte want die witte zijn niet goed genoeg + slipmatten! Inmiddels zijn de kisten die onder de trailer hangen te klein voor al die rotzooi!

Ik snap dat het spul vastgezet moet worden maar zoals het nu moet is niet haalbaar meer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja, als ze willen, vinden ze altijd wel wat, dat zie je wel weer:

Over dat op sokken rijden: staat dat in de wet eigenlijk, dat je verplicht bent schoenen aan te hebben als je een vrachtwagen rijd?

Klompen die achter open zijn (dus de hiel niet "omringen") mag ook niet heb ik ooit gehoord he. Want als je een epileptische aanval krijgt, kan die klomp achter het rempedaal vallen en kun je niet meer remmen tijdens je aanval, zoiets hebben ze ooit onderzocht in Duitsland dacht ik. Dan is op sokken rijden nog beter dan toch?

Kijk, als je in een hal staal aan het laden bent, ja dan snap ik dat wel dat je veiligheidsschoenen aan hebt. Maar in je cabine... Er zijn ook marathon lopers uit Afrika die de marathon op blote voeten lopen. Moet er niet aan denken, maar hun moeten er misschien niet aan denken om hem op schoenen te lopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gezien deze rechterlijke uitspraak mag je in Duitsland gewoon op sokken rijden.

Bron: http://www.barfusspark.info/fussgesund/auto_urteil.htm

Nou Dokus, ik heb het gekopieerd op de USB stick. Als ze er wat van zeggen (wat nog nooit gebeurd is, maar toch), zal ik het ze laten zien.

Ben alleen bang dat ze dan iets anders gaan zoeken en me daar mee naaien. Wat ik al schreef, ze kunnen altijd wel wat vinden he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden