[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Kaart update TomTom (officieel, geen kopie)


JWZ

Recommended Posts

  • Forumlid

Ik gebruik een TT720 Go met een officieel SD kaartje met trucknavigatie. Dus geen kopie oid. Indertijd erbij gekocht.

Mijn vraag:

Als ik via TTHome nu een kaartupdate zou doen- opnieuw officieel, dus betaald - blijft dan de truckspecifieke navigatie intact? Of verlies ik dan die data.

Wie weet hier meer over??

Wil graag me kaart updaten, vandaar.

-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Volgens mij kun je nog steeds geen TRUCK kaart kopen via TTH. Dan zul je een nieuwe sd kaart moeten kopen oor bijna 200 euro weer.

Ikzelf heb dat een paar weken geleden ook geprobeerd voor een eerlijke collega. Maar er worden alleen normale kaarten ter download aangeboden bij TTH.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Kortom: lekker k.... weer!!!

Wat is dat toch met TT????

Alleen via een abo op webfleet en zo'n link kastje kan je op je TT truck live services krijgen.

Daar heb ik als chauffeur/eigen rijder toch geen enkele behoefte aan.

Zitten er op die nwe apparaten TMC (die 71.. en 91..)??

Of hebben ze dat er inmiddels uitgesloopt om je te dwingen een allerlei dure diensten in te kopen.

Grrrrr.

-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
mijn tt 720 heeft gewoon tmc via een externe ontvanger.

en werkt in heel europa.

Ja, de mijne ook. Maar hebben die nwe apparaten het óók.

Dus die pro 7100,9100 etc.

Gebruik de TMC nu ook al. Wellicht past die ontvanger ook op die nwe apparaten.

-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik gebruik een TT720 Go met een officieel SD kaartje met trucknavigatie. Dus geen kopie oid. Indertijd erbij gekocht.

Mijn vraag:

Als ik via TTHome nu een kaartupdate zou doen- opnieuw officieel, dus betaald - blijft dan de truckspecifieke navigatie intact? Of verlies ik dan die data.

Wie weet hier meer over??

Wil graag me kaart updaten, vandaar.

-

Maak een TomTom acount aan en stel de vraag aan hun,

Heb dat een paar weken terug ook gedaan voor een kaart van een land buiten Europe, en kreeg netjes een link om te downloaden en betalen via ideal.

Binnen 10 minuten was het gepiept, een stond mijn nieuwe kaart erop

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Kortom: lekker k.... weer!!!

Wat is dat toch met TT????

Alleen via een abo op webfleet en zo'n link kastje kan je op je TT truck live services krijgen.

Daar heb ik als chauffeur/eigen rijder toch geen enkele behoefte aan.

Zitten er op die nwe apparaten TMC (die 71.. en 91..)??

Of hebben ze dat er inmiddels uitgesloopt om je te dwingen een allerlei dure diensten in te kopen.

Grrrrr.

-

Ik heb bij mijn 7150 TRUCK een TMC ontvanger. Maar echt te spreken ben ik daar niet over. in Frankrijk bijna nooit een zender die info doorgeeft. In Duitsland wel maar bagger info vergeleken met mijn 940 LIVE die naast die 7150 mee draait.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Maak een TomTom acount aan en stel de vraag aan hun,

Heb dat een paar weken terug ook gedaan voor een kaart van een land buiten Europe, en kreeg netjes een link om te downloaden en betalen via ideal.

Binnen 10 minuten was het gepiept, een stond mijn nieuwe kaart erop

Ja dan krijg je een gewone kaart.....Zeker niet de TRUCK kaart want die word nog niet via een download verkocht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik heb bij mijn 7150 TRUCK een TMC ontvanger. Maar echt te spreken ben ik daar niet over. in Frankrijk bijna nooit een zender die info doorgeeft. In Duitsland wel maar bagger info vergeleken met mijn 940 LIVE die naast die 7150 mee draait.

TMC is vergeleken met HD altijd klote.

Maar TT frustreert de zaak behoorlijk door alleen HD aan te bieden aan gewone gebruikers via dat hele webfleet shit verhaal.

Je zou uit nijd gewoon geen TT meer kopen.

Wat er nu ook dik inzit trouwens......

-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7 months later...
  • Forumlid

Kon gisterenavond - tijdens het updaten van mijn tt720 via Home - ineens online zomaar nwe kaarten kopen voor TT truck europe. Met een jaar updates erbij.

Heb nooit eerder gezien dat dat via home kan. Zeker nieuw.

Ik heb het in ieder geval gedaan. Blijft mijn tommie voorlopig in dienst.

-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden