[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Theorie binnen.


Daniel78

Vraag

  • Forumlid

Gisteren op geweest bij het CBR voor het theorie examen. Om 08:00 uur gelijk beginnen met V3C. (Admin. cases), om 10:30 uur RV1 (verk.+ techn) en om 14:00 uur V2C (adm).

Waar ik wel blij om was, was het feit dat je niet lang hoefde te wachten op de uitslag na elk onderdeel. Het examen was goed te doen en ben voor alles in 1x geslaagd. Ik was even bang dat ik voor techniek zou zakken, maar dat viel reuze mee. Nu nog de praktijk lessen. ;)

Groetsjes,

Daniel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

en nu kun je alles wat je hebt geleerd gelijk vergeten:D van techniek kun je tegenwoordig leren wat je wil, in de praktijk mag je nergens aan komen. En rijtijden?? wat zijn dat? Ik rij gewoon door totdat ik leeg ben. Wat overigens heel normaal is in de bloemen:D beetje jammer dat ze tegenwoordig niet meer leren klok terugdraaien, magneet gebruiken, dubbele passen bij je hebben:stom: dat is toch de praktijk:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

gefeliciteerd!!! in 1 keer! het enige belangrijke van het onderdeel techniek is dat jij een beetje kan noemen wat er kapot is. Bijvoorbeeld dat als je aandrijflijn op de grond ligt, je niet naar de garage belt met de mededeling "weet nie, maareh... hij doet t niet meer....." ook kan je herkennen of een storing/reparatie direct moet of kan wachten tot je terug bent in NL/standplaats....

Succes met de praktijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Gefeliciteerd!

Ik heb ook alles in 1x gehaald , ik moet alleen case 3 nog doen.

Ben ook al bezig met lessen en heb inmiddels ook al afgereden.

Helaas ben ik gezakt omdat ik het winkelgebied ( 30 km zone ) een fietser die rechts langs de wagen fietse de ruimte wilde geven om er voor bij te gaan omdat ik dit een onveilige situatie vond.

Ik stopte dus even en de instructeur gaf een brul omdat ik niet voldoende in de spiegels had gekeken en er een auto achterop had kunnen botsen! (mondelinge ingreep)

Dit voorval gebeurde in de laatste 20 minuten van het examen , daarvoor had ik prima gereden volgens hem..

Volgende week mag ik weer herkansen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Oei, dat is minder. Ik denk dat je beter een auto achterop dan een fietser eronder kan hebben. Maar alvast succes voor volgende week.

Ik heb vanavond mijn eerste rijles. Daarna gelijk even vragen hoelang hij denkt dat ik nodig zal hebben.

nou inderdaad...wat ik wel vind van het CBR, het gaat ook wel om het geld hoor, kreeg met mijn rij examens het idee dat ze je liever laten zakken dan slagen...

1 ding is zeker, als dr iemand bij jou achterin klapt, zat hij er te dicht op, dus heeft hij het gedaan...totaal geen punt van maken, in het echt ook niet...tenzij je adr bij je hebt, dan niet natuurlijk :p kan je milieu ramp veroorzaken als je t slecht treft, denk maar aan chemie pack in moerdijk pas ;P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden