[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Rechter geeft Fnv gelijk in zaak Nico Mooij


the duke

Recommended Posts

  • Forumlid
Geen idee. Ik weet wel dat ik die auto's nog volop zie rondrijden.

En dat terwijl Dhr. Mooy te kennen had gegeven met het transport te stoppen, omdat het dan niet meer uit kon.

Zou mij niet verbazen als de praktijken gewoon doorgaan.

De kans dat de Polen ergens hun beklag gaan doen, lijkt mij niet erg reeël.

Op de eerste plaats. De polen hebben er geen belang bij

Er zijn wat dingen verandert En nu gaat alles weer gewoon door

Het moeder bedrijf zit nu in Polen.En hij heeft het goed druk.

En dat is hij niet alleen.

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 266
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Forumlid
De bevrachtings kantoren over heel Nederland Of daar buiten Zelfs buiten Europa Doen er aan mee

Huub

Mooie boel. Maar wie het transport ook aanneemt, degene die het uitvoert is de transporteur en gehouden de CAO-regels na te komen. Als Mooij nog steeds een pand heeft in Nederland met planning, administratie en parkeerplaatsen dan verandert er volgens mij niets en kan Mooij wederom gerechtelijk worden aangepakt. Dat zou ik als FNV ook meteen doen om dit soort praktijken de kop in te drukken. Als Mooij dan blijkt het vonnis dat er ligt te hebben overtreden kunnen er hoge boetes komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Mooie boel. Maar wie het transport ook aanneemt, degene die het uitvoert is de transporteur en gehouden de CAO-regels na te komen. Als Mooij nog steeds een pand heeft in Nederland met planning, administratie en parkeerplaatsen dan verandert er volgens mij niets en kan Mooij wederom gerechtelijk worden aangepakt. Dat zou ik als FNV ook meteen doen om dit soort praktijken de kop in te drukken. Als Mooij dan blijkt het vonnis dat er ligt te hebben overtreden kunnen er hoge boetes komen.

Wie het transport ook aanneemt Als dat nu is een Duits transport bedrijf is. En daar gelden de Nederlandse

cao weer niet

Wat het F.N.V. doet is de bedrijven in Nederland weg jagen.Gewoon om een zak cement te vervoeren is een Nederlandse chauffeur te duur

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hoe gaat het nu met Mooij?

Zijn er nu Nederlanders aangenomen voor het werk?

Of krijgen de Polen nu Nederlands loon?

Gaan ze nog in hoger beroep?

Waarom vraag je dat Die polen zijn toch lid van de Bond

Of werkt de bond ook voort voor niet leden ????

Want de bond moet wel verkopen toe dat Mooy in het ongelijk is gestelt

Maar lees je het verslag van de rechtbank goed Heeft de bond geen gelijk.?? En Mooy niet??

Dus alles is weer bij af.

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
De vakbond houdt vol dat ze 'gewonnen' heeft.

Nico Mooij heeft aangekondigd niet in hoger beroep te gaan maar zet ondertussen wel vrolijk zijn bedrijf voort.

Wat speelt er nog dan volgens jou?

We weten niet wat er nu speelt. Misschien is er overleg geweest tussen FNV en Mooij. Misschien heeft Mooij tijd gekregen zich aan te passen. Misschien wacht FNV eerst op officieel bericht dat er geen hoger beroep komt (zwak van ze trouwens).

Maar ik kan me niet voorstellen dat er niets gebeurd.

Laten we over 6 maanden nogmaals kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • Forumlid

Ze hebben een en ander verandert. En gaan weer verder met chauffeurs uit het oostblok

En daar bij als een oostblok chauffeur in dienst is bij een Nederlands bedrijf Dan wat de oostblok te veel betaald aan belasting en ons sociaal systeem Woedt in zijn land verrekent omdat die daar woont

En dat maakt veel uit

Huub

bewerkt door Marotrans
Quote verwijderd, nutteloos zo...
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden