[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

vreemde lading


dutchieinquebec

Recommended Posts

  • Forumlid
van de week 1 pallet geladen wel 26 hele kilos in venlo voor kopenhagen en de trailer moest ook nog verzegelt worden

Dat kan je weet noit wat er achter zit

Dat jij net in de buurt was en leeg

Daar is jou baas blij mee

En 26 kg

Ik zeg maar niks

Heb een keer gehad ook een pallet naar albanie toe

Ook van venlo uit.

Daar staat een grote fabriek waar ze van die copeer machines maken

En nog wel voor de kerst Ben toen 22 december vertrokken

Toen in die tijd werd de terug vracht goed betaald

Daarom met de hele vrachtwagen er heen

huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Voor een groothandel in levensmiddelen moest ik een vrachtje fust wegbrengen naar een fust wasserij. Dus iets van 20 palletjes erin, komen ze aan: "hier hebben we nog 3 emmertjes kwark, die moeten naar een verzorgingshuis en jij komt er toch bijna langs".

Bij dat verzorginsghuis laat ik het spul aan de straat staan, doe de koeling uit en pak er de 3 emmertjes uit de oplegger. Heb nog nooit mensen zo verbaaasd zien kijken:D

En een keer moest een losse trekker naar de garage in Hoogeveen en 1 kratje brood moest nageleverd worden in Elim. Kijken ze wel gek op bij de winkel, als je met een losse trekker aankomt;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast schrootmalloot

Heb bij de Compaq in Gorinchem 1,5 dag voor het dock gestaan,voor welgeteld 2,5 pallet lossen Zaventem..Mn baas zei blijf maar staan je staat er voor urengeld..;)

En ooit bij Dhl geladen op schiphol voor ergens ri Caen,scan apparaten voor een ziekenhuis..Hadden ze de boel een beetje verkeerd gesplitst op schiphol..Dus ik had ook apparaten voor Oostenrijk in mn lading zitten...Ja kon dus weer retour schiphol..Mn baas gelijk weer terugvracht...:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat kan je weet noit wat er achter zit

Dat jij net in de buurt was en leeg

Daar is jou baas blij mee

En 26 kg

Ik zeg maar niks

Heb een keer gehad ook een pallet naar albanie toe

Ook van venlo uit.

Daar staat een grote fabriek waar ze van die copeer machines maken

En nog wel voor de kerst Ben toen 22 december vertrokken

Toen in die tijd werd de terug vracht goed betaald

Daarom met de hele vrachtwagen er heen

huub

ja het waren 2 doosjes op een pallet met print paier dat is teminste wat op de cmr stond

en moest er sochtens laden om half tien en ik wist het de dag er voor al

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

leeg afkomen van berlijn , telefoontje krijgen om dringend naar duisburg te rijden om kistje van 32kg te gaan halen om af te leveren in DUSSELDORF ,had ze gezegt van taxi te bellen was rapper en korterbij , niks van moest met lege combinatie naar ginder , ze stonden wel op beide plaatsen te wachten :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Uit mijn distributie tijd, ik reed op de havens Rotterdam, 'even' naar de andere kant van het water naar Westplein om een envelope te bezorgen, door de drukte van de Maastunnel (de orgasmusbrug was er nog niet) dat duurde al drie kwartier. Toen op Westplein aangekomen naar de postkamer van Kersen en Frunnik, envelope afgeven, en weer maken dat ik aan de andere kant van het water kwam, al met al 2 uur geduurd. Gevolg: 3 klant niet kunnen bedienen + 2 afhalers gemist.

Clou: Plak er voortaan een postzegel op baasje, dat kost je maar een gulden, dit geintje kost je veel meer. :stom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
De vreemdste lading die ik ooit vervoerd heb was een vracht bevroren "prairie oesters":D:D

Geladen bij een orgaan handelaar in Amsterdam en gelost bij een vrieshuisje in Parijs.

wel even handig om gewoon te zeggen dat het stieren of varkens kloten waren :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

spoedvrachtje dinosaurussen van Brussel naar Expo Sevilla :D (3 dagen gewacht om te lossen)

of 1 pallet in London van nog geen halve meter hoog medicijnen midden in de trailer, mocht niet tegen kopschot of zijkant geladen worden en werd nog verzegeld ook.

leeg rijden van Reims naar Huelva want ze zaten met spoed op me te wachten om aardbeien te laden.

In Napels ooit eens een vrachtje moeten laden (volgens CMR Lamsleer) woog nog geen 20kg, k mocht bij het laden niet aanwezig zijn en de trailer werd verzegeld door de klant, bij de eerste stop op de parking stonden gelijk 2 mannetjes met karabijn bij de trailer deuren...k heb altijd getwijfeld of het wel lamsleer was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Bij mijn vorige werkgever ook zat vreemde vrachten gehad dat je dacht word hier nog aan verdient ook.

Maar was allemaal goed betaald werd gezegd.

Bijvoorbeeld, leeg naar barcelona om 4 schroef bladen te laden voor stavanger en van daaruit leeg weer terug.

Of met 3 euro pallets naar napels en ook leeg weer terug.

En een keer met spoed wat gereedschap en las apparaten naar Lisabon gebracht, en je raad het al, leeg retour....

Ik vroeg hem wel eens waarom hij geen terug vrachten zocht.

Dan zei hij ach retour is ook betaald en ik ga voor die schijtprijzen op de vrachtbeurzen niet rijden, als je ze al betaald krijgt.

Ik heb je liever zo snel mogelijk weer terug zodat je werk kunt doen waar ik wat aan verdien.

Ik vond het altijd prachtig.

Die keer dat ik leeg uit lisabon kwam kreeg ik vlak voor parijs controle, en die vent snapte het ook maar niet dat ik leeg helemaal uit lisabon kwam.

Toen ben ik ook even binnenste buiten gekeerd maar uiteraard werd er niks gevonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 months later...
Gast bongo116

1 euro pallet met rolletje plastic in een bakwagen naar Frans & Belgische grens vanuit Apeldoorn.

terwijl er ook een bakwagen met laadklep zonder tacho beschikbaar was. LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Cortrans

Wat dacht je van een vrachtje van 2 dak geleiders (waar de schuifzeilen in hangen, van een toutliner) met een oplegger naar Passau en leeg weer terug. Toen ik weer in Venray stond, kon ik weer die kant op, nu met meerdere adressen, maar ook weer het zelfde adres, nu zaten de bijbehorende zeilen erbij :stom: (maar wel een leuk ritje, en goed voor het brandstof gemiddelde:angel:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden