[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Digitenne


bituum trapper

Vraag

19 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
Ik heb er 1 gehad,het werkte voor geen meter,maar dat kan aan mij gelegen hebben....:stom:

Maar als je een omvormer hebt en je kunt aan digitenne komen zou je het kunnen proberen,maar ik hoor meer chauffeurs dat het vooral in het buitenland niet je van het is.

Misschien via internet naar tv?

Ja, heb een omvormertje van 1500 watt erin liggen voor mijn magnetron en dvd speler. Heb al bij conrad gekeken voor zo'n FTA ontvanger, wordt alleen niet wijs uit die documentatie of er een scart aansluiting of tulp aansluiting op zit

Pieter, als je een laptop hebt, kun je een dvbt antenne kopen (met installatie cd natuurlijk) kosten ong, 20 euries kun je vrije zenders ontvangen (geen rtl sbs enz), en een tube doorligzalf, maar met die lange nachtrusten zal t binnenkort wel gebeurd zijn als het vakantieseizoen afgelopen is.

Hey, ook weer vrijgelaten vanuit Scandinavie:D. Ja Hans, ik heb een laptop. Heb ook zo'n USB geval gehad maar was niet succesvol. Mag wel hopen dat het wat drukker wordt, kilometers zijn om te huilen op het moment.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

ik mag morgen hier in duiven de oplegger weer ophalen bij icts en dan naar dinslaken walsen halen voor velsen, dan zie ik t wel weer.

hoe bevalt de nieuwe plannert? hij schijnt moeite te hebben met sms en want hij heeft het nog niet voor mekaar gekregen om me te sms en niet voor de vakantie en afgelopen vrijdag zei hij dat ie een smsje zou sturen, maar das ook weer niet gelukt zo te zien

ja we hebben het zweedse weer achter ons gelaten, nou weer het werkritme op gaan pakken:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Wat communicatie aangaat is het geen ster, je krijgt heel vaak geen respons op verstuurde sms'jes. Zo stond ik dus voor Jan met de korte achternaam in Nieuwegein vorige week.

Ik mag eerst verpakkings matriaal lossen in de BN hal en daarna in hal T en W 3 rollen laden voor Luik en in Sclessin weer binnenringen voor Velsen.

Om die walsen te lossen hebben ze het nu krap gemaakt, ze zijn in onderhoud daar. ik zou woensdag walsen laden voor Dinslaken. Sta ik daar na veel pieren, liggen ze niet klaar:hamer::hamer::hamer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
bedoel je pieren naar de fabriek in dinslaken of naar dat transportbedrijf?

Heb geen idee of het naar de fabriek moest of transportbedrijf, heb de CMR weer bij Alle ingeleverd. Heb laatst wel walsen geladen bij de fabriek in Dinslaken, lekker handig door een woonwijk:stom: of je moet een cabrio willen. Dan moet je het vanaf de andere kant proberen:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Ja Hans, ik heb een laptop. Heb ook zo'n USB geval gehad maar was niet succesvol. Mag wel hopen dat het wat drukker wordt, kilometers zijn om te huilen op het moment.

Toch zou ik dat maar eens goed gaan uitzoeken.

Via internet valt er genoeg TV tebekijken. Ook SBS en RTL, maar niet alles. Progamma's die hun gekocht hebben namelijk niet. (Niet gratis iig) Maar de eigen gemaakte progamma's wel.

Ook voor je werk kan het handig zijn. Inplaats van smsen, kan je gaan E-mailen met de planning.

En als je het handig doet, dan ga je via internet ook bellen. Met het thuisfront bv.

Je zou dan zelfs zonder GSM kunnen.

De kosten die je daarmee bespaart (Tel rekening + abo) kan je gebruiken voor een goede internet aansluiting.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Mogguh,

Wie heeft er ervaring met Digitenne in de vrachtwagen en met name dat ding van KPN in het buitenland. Ik ben onderhand wel eens door mijn voorraad DVD's heen en aangezien ik nachtrusten heb van heb ik jou daar:D.

Alvast bedankt, Pieter

Digitenne werkte bij mij perfect.

In NL heb je de gebruikelijke zenders.

Buiteland pakt hij de publieke zenders, Bv grens St Louis Basel pakt hij zo een 40 kanaalen

Duitsers Zwitsers en France.

Je moet wel iedere keer effe de zenders (automatich zoeken) maar als je dat een paar keer

gedaan hebt is dat ook zo gebeurt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
en een andere antenne als die er standaard bij zit wil ook wel eens helpen.

Denk dat met watvooreen antenne ook dat wanneer je vanavond ergens in

Groningen staat en morgenavond in Maastricht dat je je zendersweer opnieuw moet zoeken?

Maar dat duurt hooguit een minuut of 5.

Over Maasticht gesproken, Ik moest daar bij de douane een keertje fff wachten en

daar pakte hij zoo een 40 zenders ( NL de bekende en een hoop Duitse en Belgische

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Daar heb je geen digitenne voor nodig, dat kan met elk DVBT ontvanger.

yep, ik heb een dvd speler met ingebouwde tv, incl. dvbt antenne, werkt als een tierelier, in luxemburg en omstreken. zelfs alle rtl en sbs kanalen.

als je idd in groningen staat en de volgende dag ergens anders, dan wel even opnieuw zoeken.

of met een laptop, op een wifiplek en uitzending gemist kijken.

of programmatje downloaden om programma's van uitzending gemist te downloaden, en dan op de harde schijf van de laptop bekijken.

als dat niet lukt, een stukkie wandelen, of slapen, of een boek lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
nee, waarom zou digitenne een ontvanger geven aan een ziggo klant ;):D:D:D

maar mijn zoon zit in een tehuis vlakbij nieuw amsterdam, en die hebben niks ontvangen van digitenne en als sinds de val van de drentse paal geen ontvangst meer.

en ik weet dat ze op dat adres meer dan 15 digitenne abbo's hebben.

maar digitenne geeft niet thuis, geen ontvangst, geen alternatief.

kabel is ook geen optie daar, omdat die er niet ligt.

satteliet is geen optie want men wil geen 15 schotels aan de muur.

nee nou is het wel een noodgeval dat die mast omgedonderd is, maar na al die tijd die er vergaan is, is er nog geen oplossing.

ja een zendmast in assen, die emmen niet bereikt :hamer::hamer:

het is gewoon een schandaal :ja::ja::ja:

1 schotel is voldoende, als er maar een LNB voor 16 ontvanger aansluitingen op zit. Ik heb thuis ook een schotel en daar zitten 2 ontvangers op, er kunnen 4 op aangesloten worden. Dan kan iedereen onafhankelijk van elkaar naar een andere zender kijken. Die schotel plant je ergens midden op het platte dak dan valt niemand dat ding op. Zoek maar eens op GSO satelliet ontvangst, daar vind je veel info wat betreft voor Gedeeld Satelliet Ontvangst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
dat weet ik, en dat weet jij, en ook de directie van het tehuis weet dat.

maar dan moet je dus overal kabels naar toe trekken, iedereen moet zijn eigen ontvanger hebben.

je moet ook een oplossing hebben voor het dubbele lnb probleem, want de nl zenders zitten op 2 aparte sattelieten.

en ook moet iedereen zijn eigen canal digitaal smartcard hebben (tenzij je aan cardsharing doet via een netwerk dat dan ook nog aangelegd moet worden)

nee dan iedereen gewoon zijn eigen digitenne abbonement das veel goedkoper en simpeler.

de directeur en ik hebben samen ooit eens die hele bende uitgezocht en gekeken wat de beste oplossing was, en dat was digitenne.

komt nog bij dat je een enorm aantal meters coax moet hebben van redelijke kwaliteit.

ze hebben 8 woonunits en in elke unit zitten 4 mensen bij elkaar op hun eigen kamertje.

dat betekent dus alleen voor de woonunits al 32 aparte kabels, om nog maar te zwijgen over het hoofggebouw.

en ja internet hebben ze daar niet, ook geen adsl of wat dan ook, tenminste niet voor de jongens die er verblijven.

het is een tehuis wat we vroeger betitelden als heropvoedingsgesticht!

men probeert daar jonge mensen die door dingen uit hun verleden in de problemen zijn gekomen met justitie of anderzinds weer een plek in de maatschappij te geven.

en kleine ex criminelen moet je geen gelegenheid bieden om via internet weer in contact te komen met hun slechte vrienden van weleer.

ze hadden daar 4 computers staan met internet, maar die werden op een gegeven moment misbruikt voor allerlij criminele zaken, dus nu is daar het internet verboden.

Ah okeeeeeee, ik wist dus niet dat je het al had uitgezocht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Ik heb afgelopen week een digitale tv ontvanger gehaald en actieve antenne, beeld is goed en storingsvrij. Antenne staat onder de spoiler, dus valt mij mee dat ie storingsvrij is. Kan nu elke avond sesamstraat kijken:D

Ja en Kabouter Plop heb je ook al zitten kijken hoorde ik :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
dan maar even geen tv kijken als je lang moet wachten, je zult maar in slaap sukkelen en je laadtijd missen, sesamstraat is wel errgggg slaapverwekkend:D:D:D

Voor Pieter niet, hoor. ;););)

Hij zit trillend van spanning te kijken naar de belevenissen van die blauwe vogel. :ja::ja::ja::ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden