[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Truck interieur


Gast Bastiaan

Vraag

Gast Bastiaan

Dag mensen,

Mijn naam is Bastiaan en ik ben student industrieel ontwerpen aan de Technische Universiteit Eindhoven.

Mijn team en ik zijn op het moment bezig met een onderzoek voor onze studie over de toekomst van truck interieurs. Om een goed beeld te krijgen van het truckers vak en de indeling van bestaande truck cabines zijn wij op zoek naar truckers die hier een beetje zouden kunnen vertellen over hun eigen cabines. Zaken waar jullie je aan ergeren of juist niet zouden kunnen missen, eigen toevoegingen aan je dashboard, etc.

Wij waarderen elke hulp.

Met vriendelijke groet,

Bastiaan Ekeler

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0

geef mij maar een standaard cabine.. al die prullaria is voor mij overbodig, maar ik versta wel dat men als internationale chauffeur graag wat surpluskes heeft. Voor wie hele dagen en meer dan 400 a 500 km per dag meot rijden versta ik wel dat ze een beetje meer luxe willen, maar ik sta na maximum 1 uur rijden terug stil en kan er dus neit genoeg van genieten naar mijn mening. ook overnacht ik niet in mijn bolide.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

wat ik voornamelijk mis is een goeie locatie voor een koffie zetter en ruimte om je kleren op te bergen want de 3 kastje boven het raam zit eten enz in en onder het bed zit aan de ene kant de adr kist en in het grote vak de koeling dus houd je een ruimte over van een 40 cm bij 70 cm voor kleren maar dat mag wel wat beter bij de xf 105

gr john

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid