[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

VVD in de bocht.


edje

Recommended Posts

  • Reacties 167
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid
Geachte heer Bos,

Dank voor uw mail.

Er is een misverstand, ik wil de chauffeurs niet 70 laten rijden.

Het voorstel is een inhaalverbod in combinatie met een minimumsnelheid van 70 km voor de autosnelwegen. Zo is verzekerd dat de rechterbaan ook kan doorrijden, liefst met 80 maar in ieder geval met 70.

Over de vaak onredelijke manier waarop met de rij- en rusttijden wordt omgegaan, vaak ook in het buitenland, ben ik het met u eens.

De VVD wil dat een land alleen kan beboeten voor overtredingen in dat land en dat er ook een redelijke marge in moet zijn.

Met vriendelijke groet,

Charlie Aptroot

Lid VVD fractie

Tweede Kamer der Staten-Generaal

www.charlieaptroot.nl [/QUOTE]

Maar wel weer lopen zeiken op die vuile k*t chauffeur, als er doordat er een caravanrijder 70 rijd op de snelweg, de broodjes te laat bij de supermarkt komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geachte heer Bos,

Dank voor uw mail.

Er is een misverstand, ik wil de chauffeurs niet 70 laten rijden.

Het voorstel is een inhaalverbod in combinatie met een minimumsnelheid van 70 km voor de autosnelwegen. Zo is verzekerd dat de rechterbaan ook kan doorrijden, liefst met 80 maar in ieder geval met 70.

Over de vaak onredelijke manier waarop met de rij- en rusttijden wordt omgegaan, vaak ook in het buitenland, ben ik het met u eens.

De VVD wil dat een land alleen kan beboeten voor overtredingen in dat land en dat er ook een redelijke marge in moet zijn.

Met vriendelijke groet,

Charlie Aptroot

Lid VVD fractie

Tweede Kamer der Staten-Generaal

www.charlieaptroot.nl

Maar wel weer lopen zeiken op die vuile k*t chauffeur, als er doordat er een caravanrijder 70 rijd op de snelweg, de broodjes te laat bij de supermarkt komen.

heb um effe en mailtje gestuurd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
nou hij mag met mij ook meerijden ik heb mijn cruisecontrol op 84 staan

en ik word aangekeken alsof ik een crimineel ben .

ik haal nooit in waar het niet mag en ben nu 40 jaar chauffeur in de distibutie en rij alle jeugd nog snot voor dr ogen ben altijd nog een half uur eerder als de jeugd met die grote monden en alle regels aan hun laars lappen hebben iedere week een bekeuring dus niks verdiend alleen maar zenuwen meer niet regels zijn regels en dat inhaalverbod mag er van mij komen geen probleem. gr oldtimer.:smurf:

Ik weet echt niet meer wanneer ik mijn laatste bekeuring had:banaan:

Cruise control op 81 en bijna altijd vooraan in de rij zonder stress:D:D

Laat maar komen dat inhaalverbod

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Om het verkeer beter en veiliger te laten doorstromen, zou je ook de Amerikaanse ‘keep your lane’-regel kunnen invoeren. Dan mag je behalve links, ook rechts inhalen en omdat iedereen uiteindelijk op zijn eigen rijstrook blijft, wordt het verkeersbeeld veel rustiger.

Maar zoiets mag natuurlijk weer niet van Brussel. En probeer dat maar eens uit te leggen aan je ontevreden kiezers.

Bron ( << klik !! < )

Heb dat al een paar keer geschreven hier, en sta ook bijna nooit in een file.

Sommige steden mag je alle rijbanen gebruiken, als er dan 3 of 4 banen zijn, en je rijd de hele stad door op de meest linkse baan hoef je nooit langzamer te rijden. Want een vrachtwagen accelereert natuurlijk wat langzamer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Gelukkig hebben we de vakbond nog:banaan::banaan::banaan::banaan:

Shit net op gezegt:bey::bey:.

Maar goed we vertrekken nu weer naar Denemarken:ok:het land van de NIET file's(heb het dus niet over het land waar we doorheen moeten om er te komen:mad:.

Daar heb je ook stukken waar je niet mag inhalen en een groot bedrijf(arla)heeft hun wagens ook begrenst op 80-81(maar ze doen niet moeilijk als je er 1 inhaalt daar in een inhaalverbod....maar dan moet je niet 3-4wagens tegelijke tijd pakken:D:D(koste me 70euro)toen zei hij dus als je er 1tje pakt doen we niks:ok:hun snappen het geval van 80-81 en 90:ok::ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik heb het op de radio gehoord.

Helaas weer zo'n politieke stropdas die zich bij het gewone klootjesvolk populair wil maken.

Hij moet even laten weten dat hij zich toch echt wel inzet IN Politiek Nederland ... je zou bijna verwachten dat de verkiezingen weer voor de deur staan ... ;)

Ik was bijna doorgedrongen tot Radio 3FM ...maar ja ik was nog aan het rijden (wel handsfree bellen) in de tijd dat ze me terug zouden bellen ... dus dat is hem niet geworden.

Inhaalverboden zoals ze er nu zijn ... oké daar kan ik mee leven.

Maar deze VVD'er kletste echt uit zijn nek! (en dan zeg ik het netjes)

Mij was het volkomen duidelijk dat hij niet wist waarover hij het had!!!

Begrenzer === volgens hem op 82 83 ... en dat was de keuze van bedrijven zelf! Niet dus wettelijk opgelegd ... want daarover heb ik hem dus niet gehoord en max begrensd op 89 km/uur in NL!!!

Kijk ik vind dat zo'n lullo dan wel de echte feiten moet kennen!!!

En die kende hij voor zover bleek uit de paar interviews die ik gister en eergister op de radio heb gehoord dus echt NIET.

NL inderdaad max 80 km/uur ... dat klopt.

Duitsland max 80 maar + 10% WORDT als het ware Gedoogd!

België ook een klein land met betrekkelijk veel verkeersdrukte als in NL 90 km/uur

Frankrijk ... ook 90 km/uur

En dan over de remafstand ....................... die zou volgens hem veeeelllllllllllllllllllllll langer zijn dan een luxe.

oo oOo Oooo 90 km/uur in NL zou toch echt reuze gevaarlijk zijn!!!

Oren voor linten van vrachtwagens die verplicht op de rechterbaan moeten blijven had deze man niet ... hiervoor hield hij zich doofstom!

Je zou voor een invoegende vrachtwagen ... of ander verkeer OOK als het kan en er is ruim baan dus geen baantje meer mogen opschuiven!!!!! Als dat niet tot files zal leiden ....

Want wat ik nu zie is dat er veel files zonder 'enige werkelijke oorzaak' zijn bij- op & afritten!

Veel van die files waarbij je je afvraagt ... 'WAAROM?' komen dus m.i. door verkeerd/onzorgvuldig in- of uitvoegen!

En dan hebben we nog de 3baans ... 4 baans ... en 5 baans wegen !!!

Volgens jojo van de VVD zou het inhaalverbod voor vrachtwagens daar ook moeten gaan gelden ... pfffff.....

Nee, de inhaalverboden waarmee we nu te maken hebben zijn in veel gevallen logisch en begrijpelijk.

Daarom worden ze ook door de meerderheid van de vrachtwagenchauffeurs gerespecteerd!

En om nog maar te zwijgen over die 70km/uur .... waar heeft die gast het over?

Hoe gezond zijn zijn grijze cellen?

Van de week nog een vrachtwagen met 71 km/uur op de A13 richting Rotterdam ... nog ver voor het 80km/uur-gebied!

Echt niemand voor hem die hem ophield .... nee meneer zat gewoon te sufk*****

Stel je voor dat je zo'n halve zool niet mag inhalen???

Ben er dus langsgeschoten met 89 ..... en meneer zat zatzapig voor zicht uit te staren ..... niks aan de hand dus gewoon kennelijk geen zin om naar de Delta te rijden of zo????

* o ja ... heb een filmpje gemaakt met m'n nieuwe Contour+ ;)

Zal ik later nog even op youtube zetten ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast trekvogel 1
maar weet je, als de vvd hun zin krijgt, dan roep ik bij deze elke vrachtwagenchauffeur op tot een simpele actie.

we rijden met de personenwagen niet harder dan 100km/u.

kijken of het verbod dan stand houd :p:p:p:D

DE chauffeurs hebben het toch gedaan. Maar een klein gedeelte verpest het . Zal een klein voorbeeld geven maandag kwamen wij vanuit assen richtig het westen ,rijden 86 mijn maat voorop .

worden ingehaald door een vrachtwagen die rijd ±2 KM HARDER rijd ongeveer 8 km op de linker baan ik rij met een tussen afstand van ±400 meter laat mij gas maar even los maar hij blijft het gewoon doorgaan een hele file er achter laat mijn maat ook maar het gas los komt mijneer er achter dat hij eraf moet boven op de rem het hele zooitje op de rem ging net goed allemaal .

maar zolang er van die zich chauffeur noemende truckers rondrijden verpesten ze het voor de rest .over die praten ze .de rest word er ook op aangekeken .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ja trekvogel zulke idioten heb je altijd.

daarom vind ik de tomtom ook zo een mooi hulpmiddel.

voorbeeld, je rijd gewoon 89 en je voorganger rijd 83, je weet dat je vlakbij de afslag bent waar je eraf moet.

dan kijk ik ff op de tomtom en ja hoor in 4km eraf.

kijk das info waar je wat aan hebt, ik blijf er dan ook mooi achter heeft toch geen nut om in te halen.

want als je er voorbij bent moet je er ook al af.

Ik begrijp heel goed dat transport Nederland er tegen is Maar begrijp ook is Als er een vrachtwagen in gaat halen Dat de kleine auto er 5 of meer km er achter zit.En dat het vaak voor op stoping zorgt

Dat is de andere kant van het verhaal

Het heeft zijn voor en nadelen.

huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik begrijp heel goed dat transport Nederland er tegen is Maar begrijp ook is Als er een vrachtwagen in gaat halen Dat de kleine auto er 5 of meer km er achter zit.En dat het vaak voor op stoping zorgt

Dat is de andere kant van het verhaal

Het heeft zijn voor en nadelen.

huub

Daarom moet je als vrachtwagen chauffeur ook zorgen dat je iets van een gaatje hebt op het moment dat je begint met inhalen. Dan wordt de wachtrij niet te lang.

Ik heb persoonlijk een hekel aan vrachtwagen chauffeurs die links knipperen zo van: laat me d'r ff tussen. Automobilist aarzelt, chauffeur drukt em naar links:stom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

In NL maakt het toch allemaal niet uit, of je nu wacht tot je er bent met 89, 85, 80, of 70, het verschil is enkele minuten, meer niet.

( Ja wachten,auto op "snelheid" brengen en wachten tot je er bent)

Dus inhalen......wat heb het voor zin, is meer een gevoels kwestie dan dat men ergens eerder is.

80 is niet hard en 90 is ook niet hard.

Alleen s,nachts kan het op een rit van 2,5 uur 10 tot 15 minuten schelen

Op lange ritten naar het buitenland kan het veel schelen, in NL niet.

Punt waar we hier over vallen is dat het dwangbuissie weer wat strakker aangetrokken wordt, en dat wij weer meer geduld op moeten brengen opdat de ongeduldigen hun record woning/werk, weer met 2 minuten aan kunnen scherpen.

Qua verkeersveiligheid gaat men er niets mee bereiken denk ik, die ongevallen die gebeuren tijdens baan wisselingen, zullen omgezet worden in kop/staart botsingen, er zullen altijd zenuwenlijers blijven bestaan, die denken dat ze de boel op kunnen duwen naar 90 km/h;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Op flitsservice.nl wordt deze discussie ook gevoerd (forum->media->roep om inhaalverbod).

Daar is de algemene toon wat anders. Maar onze belangen worden netjes vertegenwoordigd door ene "scaniafan". En "18-wheeler" plaatst een treffend filmpje van automobilisten en motorrijders die hem komen snijden.

Belangrijkste dat mij opvalt: mensen zien het probleem van treintjes-vorming niet, en alle ongelukken die daardoor kunnen ontstaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik heb ook maar een poging gedaan. heeft ie in het weekend iets om te lezen.

Geachte mijnheer Aptroot.

Heb afgelopen week met verbazing geluisterd naar U verhaal om een totaal inhaalverbod in te voeren op snelwegen.

Blijkbaar heeft u zich lopen ergeren aan een inhaalmanouvre van een vrachtwagen.

Ik vind het prima hoor. maar U maakt een hoop fouten in uw verhaal.

Ten eerste vertelt U dat vrachtwagens zijn begrenst op 80-83 km per uur.

dit is niet correct, alle vrachtwagens zijn begrenst op 90 (europees besloten).

Verder verteld U dat er file's ontstaan door inhalende vrachtwagens, maar hoe kan het dan dat er op zondagmiddag file's staan?

Terwijl er geen vrachtverkeer op de weg is of een ongeval is gebeurd?

de gevolgen voor een totaal inhaalverbod zijn groter dan u denkt.

door dat we dan allemaal in een treintje rijden, rijdt de voorste 80, en de laatste een paar honderd meter daarachter 60 of minder.

Dat komt door invoegend verkeer, zelfs al laten de chauffeurs er een gat van 100 meter op de voorligger tussen. (dagelijkse praktijk bij inhaalverboden die er nu al zijn).

U vindt het vervelend om achter een vrachtwagen te rijden, die U niet voorbij kunt, omdat ie op de linkerbaan zit.

Wat denkt U van de chauffeurs die al dagelijks acter elkaar aan rijden momenteel.

Vanaf Tilburg tot aan Staphorst is momenteel in de spits al een inhaalverbod.

Als daar iemand 78 rijdt, dan is dat dodelijk vermoeiend om er achter te rijden.

Dan hebben we het nog niet eens over de extra uren die een chauffeur onderweg is, dan mag deze regering wel heel snel besluiten om er extra parkeerplaatsen bij te bouwen langs de snelwegen, want dan kunnen de meeste chauffeurs hun dagritten niet meer halen binnen de rijtijdenwet.

al rijden we 1 minuut te veel op een dag, dan kunnen we er 27 dagen later nog voor bekeurd worden.

En dan kan ik aan de franse gendarmerie wel uitleggen dat ik in een treintje reed maar niet mocht inhalen om zodoende toch 2 minuten eerder thuis te zijn, maar daar hebben ze geen boodschap aan, dan kan ik gewoon 1200 euro aftikken, dus ik denk dat inhalen en 300 euro boete dan goedkoper is. (ja soms moet je keuzes maken in het leven)

En onlangs is de snelheid op bepaalde stukken verhoogd naar 130 km per uur, 130 of 80, dat is wel een heel groot verschil vind u niet, u moet maar eens meerijden in een vrachtwagen, dan kunt u zelf voelen wat het met de truck doet als er een auto van 130 voorbij raast.

Iedereen is tegenwoordig vol van het milieu, waarom 130 rijden vraag ik mij dan af, is dit zieltjes winnen?

de beroepsgroep van chauffeurs is ongeveer 140.000 personen groot, ik denk niet dat u zich zeer geliefd maakt bij deze 140.000 mensen.

140.000 mensen die niet op de vvd stemmen zijn toch 2 zetels.

Dus of u zich nu zo geliefd maakt bij de chauffeursgroep, ik betwijfel het.

Waar u zich wel geliefd maakt is bij het volk, dat op het allerlaatste moment zich nog even voor de vrachtwagen de afrit af wil wurmen.

of middelvingers, omdat we niet zo snel zijn, nee gek he, als je totaal 40 ton weegt, goh je zal het maar over je heen gedenderd krijgen omdat je op het laatst toch nog perse er tussen wil bij een op of afrit.

Sommige automobilisten zijn dagelijks bezig met zelfmoordmissies op de snelweg.

en dit gebeurt dagelijks, niet 1 maar meerdere keren per dag.

U zei, uit oogpunt van veiligheid, nou meneer Aptroot, ik zie het dagelijks vanuit mijn cabine.

laptops op schoot onder het rijden, bellen, de krant lezen, sms-jes versturen, u zegt veiligheid, doe daar eerst maar eens wat aan.

of is dit weer een stunt om maar weer eens een week lang in het nieuws te zijn op tv of radio.

Gaat u zich maar eens echt inzetten voor de chauffeurs, en dan hebben we het over uitbuiting, te lage lonen (1400,- euro netto), frauduleuze praktijken van bedrijven, enz.

Ik nodig u van harte uit om maar eens een rit of een halve dag mee te gaan, u ogen zullen er van verbazing uitvallen (figuurlijk dan)hoe asociaal medeweggebruikers zich gedragen.

Met vriendelijke groet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

vind het argument van sommige dat het geen tijdwinst oplevert gelul. kom wel eens van de trein af uit engeland en dan naar almere. als je king of the road bent haal je het in 4.30uur. maar als je op de 27 al 80 moet rijden moet je je 45min gaan maken om vervolgens 10 min verder op je adres aan te komen. kan toch 20 min schelen 80 of 90. en wat te denken van bedrijven die de auto op 80 zetten. met versleten banden rijden ze maar 78

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
vind het argument van sommige dat het geen tijdwinst oplevert gelul. kom wel eens van de trein af uit engeland en dan naar almere. als je king of the road bent haal je het in 4.30uur. maar als je op de 27 al 80 moet rijden moet je je 45min gaan maken om vervolgens 10 min verder op je adres aan te komen. kan toch 20 min schelen 80 of 90. en wat te denken van bedrijven die de auto op 80 zetten. met versleten banden rijden ze maar 78

Even advocaat van de duivel spelen: tijdens het lossen bij de klant mag je toch de tacho niet op pauze zetten:angel:

Dus of je dan net voor of net na de klant 45 minuten pauzeert maakt voor de totale diensttijd weinig uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Even advocaat van de duivel spelen: tijdens het lossen bij de klant mag je toch de tacho niet op pauze zetten:angel:

Dus of je dan net voor of net na de klant 45 minuten pauzeert maakt voor de totale diensttijd weinig uit.

Dan zegt deze duivel: 45 minuten pauze en je staat om 12.01 uur bij de klant die pauzeert van 12.00 uur tot 13.00 uur. Ben je een uur en 3 kwartier kwijt. Terwijl je er om 11.16 uur had kunnen staan. Half uurtje lossen en 3 kwartier pauze want de tacho zetten we netjes op werken natuurlijk :angel: scheelt je een half uur :ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dan zegt deze duivel: 45 minuten pauze en je staat om 12.01 uur bij de klant die pauzeert van 12.00 uur tot 13.00 uur. Ben je een uur en 3 kwartier kwijt. Terwijl je er om 11.16 uur had kunnen staan. Half uurtje lossen en 3 kwartier pauze want de tacho zetten we netjes op werken natuurlijk :angel: scheelt je een half uur :ja:

Zoals Freddie al aangaf: dan wordt het hoog tijd dat de planner een bijscholingscursus gaat volgen:D

Of die luie figuren op het losadres in 2 ploegen gaan pauzeren, maar dat terzijde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om op de laatste postings te reageren...... Ik zou zeggen de begrenzer op 100, en de max snelheid omhoog naar 95.

Wat een hoop herseloze opmerkinen zeg.

Maar misschien heb ik nu een biertje teveel op hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar goed we vertrekken nu weer naar Denemarken:ok:het land van de NIET file's(heb het dus niet over het land waar we doorheen moeten om er te komen:mad:.

Daar heb je ook stukken waar je niet mag inhalen en een groot bedrijf(arla)heeft hun wagens ook begrenst op 80-81(maar ze doen niet moeilijk als je er 1 inhaalt daar in een inhaalverbod....maar dan moet je niet 3-4wagens tegelijke tijd pakken:D:D(koste me 70euro)toen zei hij dus als je er 1tje pakt doen we niks:ok:hun snappen het geval van 80-81 en 90:ok::ok:

HUH!!!!!

Je bedoelt het land met het langste inhaalverbod van europa?

Geen file's???? ooit wel eens in Denemarken geweest?

Ohja Arla.... Fijn bedrijf hé? Ooit wel eens geweest daar? of voor gereden? Vast niet.

Denen het grootste bagger volk van Europa. ohoh de Heren Chauffeurs. Heer en Meester voelen ze der eigen. Maar zodra ze in der eigen land zijn........ Bagger volk.

@Jij mag je eigen heel gelukkig prijzen met je "bekeuringje" Ik kan je hele andere verhalen vertellen. En niet zomaar eentje.

Als Nederlander kom je uit een tolerant land. Denk vooral niet dat dat overal zo is. Scandinavië lijkt mooi, maar komt hier nooit "vast" tezitten, want dat kan nog wel eens lelijk zeer gaan doen, en dat bedoel ik letterlijk.

Ik wil je bij deze alleen waarschuwen, Denemarken is een heel "gevaarlijk" land. Daar wil jij niet goed "fout zitten.

Geloof me, of ondervind het je zelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik zeg een paar dagen niet harder dan 60 km per uur.

Maar dan wel iedereen !!!!!

Ik hoop op jullie medewerking samen met transport Nederland stuuren mail met ik ga mee doen.

Naar mark@marknu.nl

En laat zien dat wat in Frankrijk kan, kan ook hier in Nederland kan. !!!

Dan ga ik me in zetten om wat te doen.

Wat wil je hier mee bereiken dan:confused:

Het topic onderwerp is nog maar een voorstel van een populistische minister.

Als het serieus een wet wordt, dan nog....wat wil je hiermee bereiken, heb net zoveel effect als 3x toeteren....niets dus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Denemarken.......

O ja. Dat stukje Duitsland boven Flensburg (van die punten).

Dat land waar je tussen 15.00u en 17.00u wel 4x zolang doet om die bult bij Veijle te passeren.....

Waar je rond Kobenhavn al helemaal niet fatsoendelijk over ring zoveel kan rijden ivm te smalle rijbanen, wegwerkzaamheden of domweg te veel Denen op de weg......

Chauffeurs die enkel op witte sokken in de wagen (liefst S***** V*) over 300 km land meer dan 4 uur nodig hebben.....

Die door een andere scandinavier amper verstaan worden door die aardappel in hun strot......

Die als een van de eerste begonnen zijn met "uitvlaggen" en zeker als eerste hard begonnen te schreeuwen....

Die meer geld uitgeven aan gordijntjes en ander spul in de cabine dan dat die oude V* gekost heeft.....

Die hard schreeuwen dat er enkel een scandinavisch sprekende chauffeur bij hun mag komen lossen ( rockwool), (maar wanneer ze het product echt hard nodig hebben zelfs mij binnen lieten met mijn Iveco).....

Waar ze overigens Heeeeeerlijke ristet hotdogs verkopen.... dat dan weer wel....

Nee laat maar, ik heb er geen zin meer in. Kan niet wachten tot er weer een boot gaat varen tussen Bergen en Eemshaven....

(sorry Willem, wat wagens betreft zitten we zeker niet op 1 lijn, maar onze ideen over die dannenmannen......)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het probleem is dat niet iedereen constant rijdt,let maar eens op als je achter een ouder type MAN rijd,die gaan van 82 naar bijv 85 terwijl ze gewoon op cruise control rijden.

Je kunt gewoon geen afstand houden en op de cruise control rijden.

en als je een gaatje van 100 meter aanhoud komt er weer een collega tussen.

Probleem is niet op te lossen met een inhaalverbod.

Laat mensen dichter bij hun woonplaats werken en maak openbaar vervoer gratis,niet de problemen afwentelen op een kleine groep aan regels gebonden groep chauffeurs.

Het is toch te gek dat er mensen in bijv. Den Bosch wonen en in Amsterdam werken en elke dag op en neer rijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden