[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Nout Transport failliet


Recommended Posts

  • Forumlid

PUTTEN - G. Nout Transport B.V., aan de Handelsweg 6-8 in Putten is dinsdag 23 augustus door de rechtbank van Zutphen failliet verklaard.

Het gesneuvelde heeft zijn oorsprong na de tweede wereldoorlog. Maar is in zijn laatste vorm in 2004 bij de Kamer van Koophandel ingeschreven.

Na de tweede wereldoorlog had familie Nout een transportbedrijf dat voornamelijk bodediensten verrichtte. Uit dit familiebedrijf zijn het huidige G. Nout Transport B.V. en Nout Verhuizing B.V. ontstaan.

Voor 1998 waren de transport en verhuisafdeling binnen een bedrijf samengevoegd.

Curator is mr. Anneke Foppen uit Harderwijk. "Ik heb dinsdag meteen na het uitspreken van het faillissement

contact gezocht met de directeur, maar kon hem niet bereiken", laat ze woensdag aan Transport Online weten.

En vervolgt: "Ook op een door mij verstuurder brief heb ik nog niets gehoord."

Ze kan daarom niet vertellen wat de reden van het faillissement is en hoeveel chauffeurs hun baan verliezen.

Sentra Transport Ameide ook failliet

Ook is dinsdag het doek gevallen voor Sentra Transport Ameide B.V., aan de Zouwendijk 10-12 in Ameide.

De rechtbank van Dordrecht heeft het faillissement uitgesproken.

Curator mr. G. Boogaard uit Leerdam was woensdagnamiddag niet in de gelegenheid om tekst en uitleg te geven over dit faillissement. Het is daarom onduidelijk of er een doorstart in de maak is.

Seneca Transport Ameide B.V. is een transportbedrijf dat al meer dan 100 jaar actief is.

En verzorgde wegtransport van diverse goederen tussen Nederland, Duitsland, België, Luxemburg, Oostenrijk, Zwitserland, Engeland en Ierland.

Hiervoor beschikte Seneca Transport over een wagenpark van circa 36 moderne vrachtwagens en 110 opleggers.

Rechtbank maakt eveneens einde aan Pintus Transport / Robiba B.V Winschoten

En tenslotte is eveneens Pintus Transport, bij de Kamer van Koophandel ingeschreven als Robiba B.V. failliet verklaard.

De rechtbank van Rotterdam heefteen eind gemaakt aan het transportbedrijf aan de Vossenkamp 213 in Winschoten.

Curator is mr. P. Fousert uit Groningen. Vanwege vakantie kan die nog niet reageren. Een collega doet dat mogelijk later.

Later meer...

©Transport Online / Marcel van der Voort

[TABLE]

[/TD]

[/TABLE]

[TABLE]

[TD]

[/TABLE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Alweer?

Precies mijn gedachte.......

Maar was er nog wat over van Nout Putten dan? Ik los elke week recht tegenover Nout maar er was al weken geen teken van leven meer en ook de huizen/kantoren zagen er nog al verlaten uit. Stuiptrekking om na de overname van de laatste verplichtingen af te komen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Vanaf het begin van het jaar was N.out transport al niet meer... groot gedeelte is naar h.uisman/vd s.cheur gegaan en de (meeste/alle) chauffeurs ben elders ondergebracht!!(oa n.abuurs, b.akker, b.ussing ed) ... maar das dus nie van de laatste maand maar al vanaf januari zo'n beetje... verhuizingen was al geruime tijd weg.. wel een beetje jammer want was wel een mooi bedrijf... maar ja helaas....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
:confused:..........:D

medewerkers van bepaalde firma's zoeken in de zoekfunctie naar hun firmanaam.

Dat maakt het zoeken makkelijker.

Met een . er tussen wordt dat iets moeilijker;)

Denkt ik.

S.entra was toch gewoon het failliete en doorgestarte vdH.am/S.eneca?

In januari vorig jaar failliet gegaan.

Chauffeurs mochten terug komen voor minder g.eld. Of zoiets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

medewerkers van bepaalde firma's zoeken in de zoekfunctie naar hun firmanaam.

Dat maakt het zoeken makkelijker.

Met een . er tussen wordt dat iets moeilijker;)

Denkt ik.

S.entra was toch gewoon het failliete en doorgestarte vdH.am/S.eneca?

In januari vorig jaar failliet gegaan.

Chauffeurs mochten terug komen voor minder g.eld. Of zoiets.

Inderdaad! Kwam afgelopen week nog auto van Seneca tegen. Dus het rijdt nog gewoon.

En weet ook zo goed als zeker dat nu wederom de BV failliet is waar de auto's niet in zaten.

Dus het blijft weer gewoon verder rijden, wederom een berg schuld achterlatende.

Hoelang kan dit nog doorgaan? Is toch van de zotte?

Vorig jaar konden chauffeurs blijven bij de "doorstarter" voor D-0.

Wat krijg je nu als de bij de nieuwe doorstarter verder gaat? C-0 en een Scania uit 2002?

Ik snap niet dat dit kan he. Kan me hier zo kwaad over maken.

Wat moet zo'n curator nu niet denken? Failliet, auto's in andere BV, doorstart. Weer failliet, auto's wederom in andere BV, doorstart.

En wederom failliet, auto's waarschijnlijk weer in andere BV (moet dat nog checken) en waarschijnlijk weer een doorstart.

Hoe krom is het rechtssysteem?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Inderdaad! Kwam afgelopen week nog auto van Seneca tegen. Dus het rijdt nog gewoon.

En weet ook zo goed als zeker dat nu wederom de BV failliet is waar de auto's niet in zaten.

Dus het blijft weer gewoon verder rijden, wederom een berg schuld achterlatende.

Hoelang kan dit nog doorgaan? Is toch van de zotte?

Vorig jaar konden chauffeurs blijven bij de "doorstarter" voor D-0.

Wat krijg je nu als de bij de nieuwe doorstarter verder gaat? C-0 en een Scania uit 2002?

Ik snap niet dat dit kan he. Kan me hier zo kwaad over maken.

Wat moet zo'n curator nu niet denken? Failliet, auto's in andere BV, doorstart. Weer failliet, auto's wederom in andere BV, doorstart.

En wederom failliet, auto's waarschijnlijk weer in andere BV (moet dat nog checken) en waarschijnlijk weer een doorstart.

Hoe krom is het rechtssysteem?

Mischien had dit failliesement beter in een apart topic gekund.

Klik:

http://www.chauffeursforum.nl/showthread.php?24562-Internationaal-Transportbedrijf-Van-der-Ham-failliet-Vijfenveertig-ontslagen

Klik:

http://www.chauffeursforum.nl/showthread.php?29275-Seneca-Transport-Ameide-B.V.

Let op de data van posting.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ach ja, ik word er niet warm of koud van, bedrijfen komen bedrijfen gaan , is nog nooit anders geweest, niemand heeft het eeuwig leven, en als chauffeurs of werknemers voor minder door willen werken moeten ze dat zelf weten

Maar 2x failliet in anderhalf jaar tijd is wel wat veel. Toch?

Met dezelfde chauffeurs en dezelfde trucks/trailers en dezelfde klanten. Denkt ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden