Forumlid Vico Geplaatst 27 augustus 2011 Forumlid Share Geplaatst 27 augustus 2011 Ik rij op een Iveco Stralis 420 euro 5 van Frijns Industrial Group automaat Hoofdzakelijk staal vervoer in alle soorten breedte,s en lengte,s Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Don Melvino Geplaatst 3 september 2011 Share Geplaatst 3 september 2011 zo dat doe je dan maar ff mooi werk zo te zien! gr melvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Vico Geplaatst 5 september 2011 Auteur Forumlid Share Geplaatst 5 september 2011 :rolleyes:Volgt van alleen ogen dicht en bocht om Hier was ik in Bunde met 30100 mm geladen ging net net is net genoeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Administrators Marotrans Geplaatst 5 september 2011 Administrators Share Geplaatst 5 september 2011 Frijns uit Valkenburg zo te zien? Maarten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Vico Geplaatst 5 september 2011 Auteur Forumlid Share Geplaatst 5 september 2011 Ja dat klopt Bekend bij jou dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Vico Geplaatst 5 september 2011 Auteur Forumlid Share Geplaatst 5 september 2011 Buisje,s voor een klant in Genk en een balkje van 19,5 ton zwaar bij de spuiter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Administrators Marotrans Geplaatst 5 september 2011 Administrators Share Geplaatst 5 september 2011 Ja dat kloptBekend bij jou dan? Zat al naar dat logo te kijken, en ineens ging m'n lampje aan! Kom geregeld bij de bouwmarkt naast jullie lossen; weet nu meteen wat voor soort bedrijf het is;) Houdt je scherp zo te zien, al die buitenmaatse handel! Maarten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Don Melvino Geplaatst 5 september 2011 Share Geplaatst 5 september 2011 dat kan je wel stellen lijkt me toch wel elke dag avontuur , en je ziet eens wat. mooi hoor! en inderdaad maar net gr melvino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Vico Geplaatst 5 september 2011 Auteur Forumlid Share Geplaatst 5 september 2011 Hier heb ik 2 race wagens geladen, opgehaald in Hamburg kwamen terug van Bahrein. Viper en porsche Nog met mijn oude ponny en LAG uitschuiver (deze trailer staat nu in Qatar bij FME) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Vico Geplaatst 5 september 2011 Auteur Forumlid Share Geplaatst 5 september 2011 Als de Moderators het goed vinden kan ik hier nog wel een hoop foto,s plaatsen van onze Firma Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Administrators Marotrans Geplaatst 5 september 2011 Administrators Share Geplaatst 5 september 2011 Dit topic gaat over die firma, duss... Maarten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Vico Geplaatst 11 september 2011 Auteur Forumlid Share Geplaatst 11 september 2011 Geladen met 24 meter lange kraanbaan ligger bij Frijns maastricht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Vico Geplaatst 11 september 2011 Auteur Forumlid Share Geplaatst 11 september 2011 Spanten van 25 meter lang voor Venlo stalen frame van 4,2 meter breed voor Maastricht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Vico Geplaatst 11 september 2011 Auteur Forumlid Share Geplaatst 11 september 2011 Ik heb ook een jaar in Qatar gewerkt voor Frijns heb daar op een Renault Premium 410 gehobbeldt en op een manitou MRT 2145 roterende verreiker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid KevinV8 Geplaatst 11 september 2011 Forumlid Share Geplaatst 11 september 2011 Rij je die lengtes allemaal zonder begeleiding? Wel knap dat werk, al ik zo al die krappe straatjes zie waar je komt. zou ik niet aan durven beginnen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Vico Geplaatst 12 september 2011 Auteur Forumlid Share Geplaatst 12 september 2011 Rij je die lengtes allemaal zonder begeleiding? Wel knap dat werk, al ik zo al die krappe straatjes zie waar je komt. zou ik niet aan durven beginnen... Tot 27 meter totale lengte en 3,5 meter breed heb ik een doorlopende vergunning. daarboven moet ik gebruik maken van begeleiding Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Vico Geplaatst 12 september 2011 Auteur Forumlid Share Geplaatst 12 september 2011 Dat rijden met lengte,s en breedte,s dat went wel volgt van alleen Deze onderstaande foto,s lag een frame bij van 9 meter lang en 5,2 meter breed Alleen je hebt iets meer ruimte nodig:ja: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Vico Geplaatst 12 september 2011 Auteur Forumlid Share Geplaatst 12 september 2011 Hier heb ik een luifel geladen bij het AZM maastricht was nog met oude ponny 5,6 meter breed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid corydon Geplaatst 12 september 2011 Forumlid Share Geplaatst 12 september 2011 Interesant vico. Dat jaar in Quatar, was dat financieel gezien een goede beslissing? Zat heel toevallig gisteren op Google Earth naar Saudi Arabie te kijken, grappig, ze hebben daar heel nette wegen, en mooie klaverbladen in het midden van de woestijn waar geen hond woont en zag ook totaal geen verkeer. Ook aan de westkust, een mooie 6 baans weg, maar die stopt gewoon ergens.... Was eigenlijk aan het kijken waar Kenya was, volgens een andere chauffeur was dat naast SA, maar wist dat dat niet zo is. Zeer interesant, vooral als je dan even naar Somalie gaat..... Denk dat ze 4 autoos en 8 vrachtwagens hebben in dat hele land, en 0 komma 0 verharde wegen. Ook de steden zagen er, om het eens zwak uit te drukken, levens gevaarlijk uit. Werkenlijk geen mens op straat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Vico Geplaatst 13 september 2011 Auteur Forumlid Share Geplaatst 13 september 2011 Dan maar een paar foto,s van mijn tyd in qatar Frijns industrial group heeeft in een joint venture met de Kok staalbouw ongeveer 11000 ton staal gemonteerd alles gemaakt in Valkenburg of Heerde in 1 jaar tyd waren een paar loodjes Kijk en Huiver:ja: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Vico Geplaatst 16 september 2011 Auteur Forumlid Share Geplaatst 16 september 2011 Vandaag een paar stalen schalen opgehaald in Wanssum. Oplegger is geleend van KCS Ulestraten. Woog 23 ton 10 schalen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast shompie Geplaatst 17 september 2011 Share Geplaatst 17 september 2011 Een vraagje, waarom is de trailer uitgeschoven..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Vico Geplaatst 17 september 2011 Auteur Forumlid Share Geplaatst 17 september 2011 Een vraagje, waarom is de trailer uitgeschoven..... Als je goed kijkt loopt de trailer achter schuin af naar beneden, het steunpunt van de bok kwam net op het ageschuinde gedeelte. dus om de bok te sparen en geen zin om deze schalen op de autoweg op te rapen werdt ie uitgeschoven. Kijk alles gebeurdt er met een rede Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid marco555 Geplaatst 17 september 2011 Forumlid Share Geplaatst 17 september 2011 Krijg je daar geen gezeur mee? Je mag toch alleen uitschuiven bij ondeelbare lading dacht ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Vico Geplaatst 17 september 2011 Auteur Forumlid Share Geplaatst 17 september 2011 Krijg je daar geen gezeur mee?Je mag toch alleen uitschuiven bij ondeelbare lading dacht ik. Lading moet veilig getransporteerdt worden , en als je dat uilegt tydens een contole waarom je dat zo gedaan hebt ,dan zal niemand daar een verbaal voor geven, Mits de rest in orde is ,ladingzekering ,Taco. Moet wel geloofwaardig overkomen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts