Spring naar bijdragen

Frijns Industrial Group

Vico
 Share

Recommended Posts

• Forumlid
Lading moet veilig getransporteerdt worden ,

en als je dat uilegt tydens een contole waarom je dat zo gedaan hebt ,dan zal niemand daar een verbaal voor geven,

Mits de rest in orde is ,ladingzekering ,Taco.

Moet wel geloofwaardig overkomen

De meeste agenten agenten zullen dit zien als deelbare lading en zullen dus wel een verbaal geven. Er wordt dan gewoon gezegd "dan moet je maar twee keer rijden"

enne ze hebben dan nog gelijk ook:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
De meeste agenten agenten zullen dit zien als deelbare lading en zullen dus wel een verbaal geven. Er wordt dan gewoon gezegd "dan moet je maar twee keer rijden"

enne ze hebben dan nog gelijk ook:ja:

Bij Verspui zijn ze heilig, die halen nooit gekke dingen uit houden zich keurig aan de regels.

:angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
of de bok dusdanig aanpassen dat hij op de zwanehals rust?

zit wel wat ruimte tussen de zwanehals en de lading zelf dacht ik zo.

ook zou je de achterste bok aan kunnen passen aan het schuine gedeelte.

een balk er onder doet al wonderen:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weeks later...
  • Forumlid
Nee is de afvoerbuis wat naar de nieuwe schoorsteen gaat,

deze word 4800mm breed onder en op 80 meter hoogte 4400mm

deze wordt in 5 stukken vervoerdt .

Dan kan je wel een leuk fikkie stoken, met zo'n kachelpijp. :D:D:D

Misschien kunnen jullie hier ook nog even een buisje voor maken?

Slechts 200 meter hoog en maar 2.5 meter in doorsnede?

[ATTACH=CONFIG]29815[/ATTACH]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Dan kan je wel een leuk fikkie stoken, met zo'n kachelpijp. :D:D:D

Misschien kunnen jullie hier ook nog even een buisje voor maken?

Slechts 200 meter hoog en maar 2.5 meter in doorsnede?

[ATTACH=CONFIG]29815[/ATTACH]

Een vraag Jan.

Die drentse paal is natuurlijk je kompas, of Tom Tom, naar huis, hoever, of niet ver, ga je nu?:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 4 weeks later...
  • Forumlid
Leuke directeurs heb jij trouwens, wedstrijden rijden met dikke porsches. En dan moet jij met een stralis op pad:bey:

Tja ,

ik krijg wel elke maand mijn salaris.

en al 21 jaar op tyd .

En de Iveco gaat zeer goed tot nu nog weinig problemen mee gehad , en hij wordt niet gespaart toch bijna dagelijks rond die 50 ton aan het slepen

en de andere frijns rijdt in de Renault 2.0 l en dit jaar kampioen geworden Hoofdsponser juist ja:rolleyes:

post-12650-1394784517,629_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Tja ,

ik krijg wel elke maand mijn salaris.

en al 21 jaar op tyd .

En de Iveco gaat zeer goed tot nu nog weinig problemen mee gehad , en hij wordt niet gespaart toch bijna dagelijks rond die 50 ton aan het slepen

en de andere frijns rijdt in de Renault 2.0 l en dit jaar kampioen geworden Hoofdsponser juist ja:rolleyes:

Ik bedoel er verder niets mee hoor, wat die mannen prive doen is hun zaak. En welke auto ze inzetten voor het bedrijf is ook aan hun, het is immers hun geld. Ik denk alleen dat een stralis niet echt de ideale auto is voor exeptioneel vervoer, maar ik kan het mis hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Ik bedoel er verder niets mee hoor, wat die mannen prive doen is hun zaak. En welke auto ze inzetten voor het bedrijf is ook aan hun, het is immers hun geld. Ik denk alleen dat een stralis niet echt de ideale auto is voor exeptioneel vervoer, maar ik kan het mis hebben.

Ik denk dat je het mis hebt over Iveco .

ik zou persoonlijk geen scania of volvo willlen hebben, qua trekkracht .

ben er tevreden over de nieuwe wordt ook een iveco stralis een 6x2 .

in Italie zie je niets anders dan iveco,s in speciaal transport

maar ieder zijn merk:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Het is geen aanval hoor, maar ik denk dat je het toch goed mis hebt. Iveco is zeker geen slechte wagen meer. Vroeger hadden ze nogal wat problemen maar ze worden steeds beter. En bij mijn weten zijn Iveco's juist motorisch heel sterk, alleen wil de elektronica soms problemen geven.

Het is vooral de "naam" waar ze nu mee kampen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

U bent al 2x aangehaald zie ik.

Maar ik ben eigenlijk heel erg benieuwd naar uw reactie.

Ik denk alleen dat een stralis niet echt de ideale auto is voor exeptioneel vervoer, maar ik kan het mis hebben.

Waarom denkt u dat nu eigenlijk .....? Ik ben echt heel benieuwd waarop u dat nu baseert, of dat u er enige uitleg bij kunt geven ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Ik kan alleen zeggen dat je een oordeel kunt geven over een bepaald auto als je er mee gewerkt hebt.

ik heb met veel merken mogen rijden,

qua trekkracht geef mij maar iveco wel gelijkwaardige auto,s met elkaar vergelijken (pk,s)

ben niet zo,n brulaap fan (Scania) Liever 6 klappen dan 8 plofjes:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Ik kan alleen zeggen dat je een oordeel kunt geven over een bepaald auto als je er mee gewerkt hebt.ik heb met veel merken mogen rijden,qua trekkracht geef mij maar iveco wel gelijkwaardige auto,s met elkaar vergelijken (pk,s)ben niet zo,n brulaap fan (Scania) Liever 6 klappen dan 8 plofjes:D
Heb ik eerder gehoord en ook al eens eerder geplaatst hier. Chauffeur, scaniaman, krijgt van zijn werkgever iveco heeft er hele tijd mee gereden en wou hem niet meer kwijt, monsterauto.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
U bent al 2x aangehaald zie ik.

Maar ik ben eigenlijk heel erg benieuwd naar uw reactie.

Waarom denkt u dat nu eigenlijk .....? Ik ben echt heel benieuwd waarop u dat nu baseert, of dat u er enige uitleg bij kunt geven ..

Qua motoren zijn ze erg sterk, dat klopt. Maar wat ik heb gehoord (let op!) is dat ze vooral qua overbrenging, aandrijflijn en versnellingsbak nog wat te wensen over laten. Daarbij komt dat de cabine nogal verouderd en kaal is. Maargoed je ziet ze steeds vaker en het is zeker een concurrerende auto. slechte vrachtauto's worden immers niet meer gemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites