Spring naar bijdragen

Frijns Industrial Group

Vico
 Share

Recommended Posts

• 4 months later...
  • Forumlid
Ik denk alleen dat een stralis niet echt de ideale auto is voor exeptioneel vervoer, maar ik kan het mis hebben.
Qua motoren zijn ze erg sterk, dat klopt. Maar wat ik heb gehoord (let op!) is dat ze vooral qua overbrenging, aandrijflijn en versnellingsbak nog wat te wensen over laten. Daarbij komt dat de cabine nogal verouderd en kaal is. Maargoed je ziet ze steeds vaker en het is zeker een concurrerende auto. slechte vrachtauto's worden immers niet meer gemaakt.

LOL. Aandrijflijn niet goed? Ik heb nog nooit een IVECO chauffeur steekassen zien vervangen, versnellingsbak is gewoon ZF (zoals Daf/Man) dus ook niets mis mee. Dan blijft over dat je met een verouderde en kale cabine geen exceptioneel transport kan doen. Daar heb je helemaal gelijk in LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
LOL. Aandrijflijn niet goed? Ik heb nog nooit een IVECO chauffeur steekassen zien vervangen, versnellingsbak is gewoon ZF (zoals Daf/Man) dus ook niets mis mee. Dan blijft over dat je met een verouderde en kale cabine geen exceptioneel transport kan doen. Daar heb je helemaal gelijk in LOL

Tja trekken doet ie ,heb er geen problemen mee 420 ponny,s hobbelen lekker en de ezel stuurt,

van mij mag de nieuwe pizzapower komen:ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1 month later...
  • 1 month later...
  • Forumlid
Verbaas me wel een beetje over dat er geen hoekstukken onder de spanbanden zijn aangebracht om risico van scheuren/rafelen te voorkomen als er stalen constructiedelen mee vastgezet worden.

en wat dacht je dan dat de lading naar voren kan schuiven ,moet je eigenlijk schotje maken;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 3 months later...