Forumlid Vico Geplaatst 9 juli 2012 Auteur Forumlid Share Geplaatst 9 juli 2012 Geladen met hoed liggers langste 24 meter lang voor project in Heeze Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Jordie Bouwens Geplaatst 9 juli 2012 Forumlid Share Geplaatst 9 juli 2012 Geladen met hoed liggers langste 24 meter lang voor project in Heeze Morgen ook weer naar Valkenburg-Heerlen? Of van Valkenburg-Heerlen ergens anders heen? Zo ja. Mail of whatsapp me even. Whatsapp nummer staat bij voorstellen van me, anders hier nog even: 0629542891 Vg Jordie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Chevy Marvin Geplaatst 10 juli 2012 Forumlid Share Geplaatst 10 juli 2012 Zet ook even je BSN rekeningnummer en pincode online Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid BAS TGX Geplaatst 10 juli 2012 Forumlid Share Geplaatst 10 juli 2012 Ja goed idee, dan kunnen we geld overmaken voor de foto als je ons gespot hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Jordie Bouwens Geplaatst 10 juli 2012 Forumlid Share Geplaatst 10 juli 2012 Pincode: 1234 ik zit bij NewFoundBank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Vico Geplaatst 8 december 2012 Auteur Forumlid Share Geplaatst 8 december 2012 In maastricht met raatliggers van 27 meter lengte totale combi 30 meter lang:eek: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid KevinV8 Geplaatst 10 december 2012 Forumlid Share Geplaatst 10 december 2012 Robin Freijns is toch de zoon van de directeur/familie? heeft nu een contract getekend bij Sauber als testcoureur. goed bezig die jongen:ok: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Flaptop Geplaatst 10 december 2012 Forumlid Share Geplaatst 10 december 2012 Ik denk alleen dat een stralis niet echt de ideale auto is voor exeptioneel vervoer, maar ik kan het mis hebben. Qua motoren zijn ze erg sterk, dat klopt. Maar wat ik heb gehoord (let op!) is dat ze vooral qua overbrenging, aandrijflijn en versnellingsbak nog wat te wensen over laten. Daarbij komt dat de cabine nogal verouderd en kaal is. Maargoed je ziet ze steeds vaker en het is zeker een concurrerende auto. slechte vrachtauto's worden immers niet meer gemaakt. . Aandrijflijn niet goed? Ik heb nog nooit een IVECO chauffeur steekassen zien vervangen, versnellingsbak is gewoon ZF (zoals Daf/Man) dus ook niets mis mee. Dan blijft over dat je met een verouderde en kale cabine geen exceptioneel transport kan doen. Daar heb je helemaal gelijk in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Vico Geplaatst 10 december 2012 Auteur Forumlid Share Geplaatst 10 december 2012 Robin Freijns is toch de zoon van de directeur/familie? heeft nu een contract getekend bij Sauber als testcoureur. goed bezig die jongen:ok: Is de jongste zoon van B Frijns 1 van de 2 Directeuren (Familie bedrijf) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Vico Geplaatst 10 december 2012 Auteur Forumlid Share Geplaatst 10 december 2012 . Aandrijflijn niet goed? Ik heb nog nooit een IVECO chauffeur steekassen zien vervangen, versnellingsbak is gewoon ZF (zoals Daf/Man) dus ook niets mis mee. Dan blijft over dat je met een verouderde en kale cabine geen exceptioneel transport kan doen. Daar heb je helemaal gelijk in Tja trekken doet ie ,heb er geen problemen mee 420 ponny,s hobbelen lekker en de ezel stuurt, van mij mag de nieuwe pizzapower komen:ok: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid gyydo Geplaatst 10 december 2012 Forumlid Share Geplaatst 10 december 2012 Kom je ook wel eens het land uit of is het enkel binnenland werk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Vico Geplaatst 10 december 2012 Auteur Forumlid Share Geplaatst 10 december 2012 Kom je ook wel eens het land uit of is het enkel binnenland werk? Engeland,Zwitserland,Duitsland,Belgie,Frankrijk en ja ook de bergen in ( volle vrachten) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Vico Geplaatst 10 december 2012 Auteur Forumlid Share Geplaatst 10 december 2012 Geladen met raatliggers 27800 mm lengte, voor een klant in Maarheze Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Vico Geplaatst 10 december 2012 Auteur Forumlid Share Geplaatst 10 december 2012 Met 3900 mm breed van Lummen naar Zavetem airport, route binnendoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 december 2012 Share Geplaatst 10 december 2012 Over posting #89. Kan je die trailer niet wat verder inschuiven, zodat je lading meer oversteekt, en daardoor gaat tegenhangen, waardoor de trailer niet zo doorbuigt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Vico Geplaatst 10 december 2012 Auteur Forumlid Share Geplaatst 10 december 2012 Stak nu al 3 meter uit achter de trailer , en nog meer wordt alleen maar linker op de weg je bent meer dan 30 meter totale lengte maar met dit soort balken hou je doorbuiging niet tegen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid de viking Geplaatst 10 december 2012 Forumlid Share Geplaatst 10 december 2012 Een een beetje te zwaar op de trekas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Vico Geplaatst 11 januari 2013 Auteur Forumlid Share Geplaatst 11 januari 2013 Vanmorgen met Kraanbaantje op stap geweest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Vico Geplaatst 2 maart 2013 Auteur Forumlid Share Geplaatst 2 maart 2013 Evenaar van 11,8 ton zwaar , hijsvermogen 200 ton!!! en vrachtje balkje,s in Delft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Vico Geplaatst 2 maart 2013 Auteur Forumlid Share Geplaatst 2 maart 2013 Balkje van 23 meter voor Heerlen en vrachtje voor Friesland Harkema. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Dokus Geplaatst 2 maart 2013 Forumlid Share Geplaatst 2 maart 2013 Duitser geworden Gé ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid andremast Geplaatst 2 maart 2013 Forumlid Share Geplaatst 2 maart 2013 Verbaas me wel een beetje over dat er geen hoekstukken onder de spanbanden zijn aangebracht om risico van scheuren/rafelen te voorkomen als er stalen constructiedelen mee vastgezet worden. en wat dacht je dan dat de lading naar voren kan schuiven ,moet je eigenlijk schotje maken;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Dokus Geplaatst 2 maart 2013 Forumlid Share Geplaatst 2 maart 2013 De beste stuurlui................................................. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid andremast Geplaatst 4 maart 2013 Forumlid Share Geplaatst 4 maart 2013 zitten achter de laptop;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Jordie Bouwens Geplaatst 29 juni 2013 Forumlid Share Geplaatst 29 juni 2013 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts