[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Politie schiet bij grote vechtpartij na aanrijding


easyrider

Recommended Posts

  • Forumlid

Apeldoorn - Een aanrijding op het Korianderplein in Apeldoorn tussen een auto en een vrachtauto heeft maandagavond tot een grote vechtpartij geleid.

Toen één van de betrokkenen een ander met een riek te lijf wilde gaan, heeft de politie een waarschuwingsschot gelost. Dit werkte de-escalerend en er zijn drie aanhoudingen verricht. De politie stelt een verder onderzoek in.

De politie kreeg omstreeks 21.25 uur een melding dat een aanrijding op het Korianderplein uit de hand was gelopen. Een groot aantal mensen bemoeide zich met ongeval en diverse onder hen waren met elkaar op de vuist gegaan.

De gearriveerde agenten probeerden de vechtenden te scheiden. Op een gegeven moment probeerde iemand een ander met een riek te steken. De man reageerde niet op aanroepen van de politie, waarop een agent een waarschuwingsschot loste. Dit werkte de-escalerend en er werden drie aanhoudingen verricht. De politie onderzoekt het gebeurde.

Bron: http://www.blikopnieuws.nl/bericht/133721/Politie_schiet_bij_grote_vechtpartij_na_aanrijding.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Van mij mag de politie meer en gerichter schieten, want respect is er niet meer. Meestal zijn het niet werkende tokkie's die op rellen uit zijn, dus geen gemis voor de maatschappij. Iemand die met een riek rondloopt spoort zo wie zo niet.

Alleen jammer dat wanneer deze gasten in de pens zijn geschoten, deze op kosten van de gemeenschap nog worden opgelapt en daarna op onze kosten in een gevangenis in leven worden gehouden.

Helaas mag dit hier in dit klote land, er is meer aandacht voor dader dan slachtoffer.

Hier zal wel een hoop commentaar op mijn mening komen, maar een groot deel van Nederland denkt zo, alleen durft men dit niet te zeggen, nou ik wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Van mij mag de politie meer en gerichter schieten, want respect is er niet meer. Meestal zijn het niet werkende tokkie's die op rellen uit zijn, dus geen gemis voor de maatschappij. Iemand die met een riek rondloopt spoort zo wie zo niet.

Alleen jammer dat wanneer deze gasten in de pens zijn geschoten, deze op kosten van de gemeenschap nog worden opgelapt en daarna op onze kosten in een gevangenis in leven worden gehouden.

Helaas mag dit hier in dit klote land, er is meer aandacht voor dader dan slachtoffer.

Hier zal wel een hoop commentaar op mijn mening komen, maar een groot deel van Nederland denkt zo, alleen durft men dit niet te zeggen, nou ik wel.

Nee, het waarschuwingsschot was terecht .... ook de politie mag niet zomaar gericht op iemand schieten!

En dan nog hoe goed kunnen ze omgaan met hun pistool om iemand gericht in het been te schieten?????

Zo vaak oefenen ze nu ook weer niet op de schietbaan.

Gericht schieten als je niet wordt aangevallen is m.i. uit den boze!

En het waarschuwingsschot heeft kennelijk gewerkt ...

Dat de politie 'zomaar' op mensen mag gaan schieten moeten we echt niet willen ... dan krijg je Amerikaanse toestanden!

Daar lopen ze ook met Teasers rond en zo ... die gebruiken ze en stellen hun vragen pas daarna (Denver cops)

.....

Mensen die zeggen dat de Politie gericht had moeten schieten zoals de quote vallen zeer waarschijnlijk zelf in de Tokkie-categorie ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dit is bij C1000 de Mheen. Er staat een filmpje op Youtube, maar daarin zie ik alleen 3 personenauto's met schade.

In de verste verte geen C1000 vrachtwagen te bekennen.

Zie je 1 meer dan mij maar ik zie ook geen vrachtauto alleen die 2 met de neus tegen elkaar.

Tekst zal wel weer niet volledig zijn misschien ook wel een gedeelte uit het duimpje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zie je 1 meer dan mij maar ik zie ook geen vrachtauto alleen die 2 met de neus tegen elkaar.

Tekst zal wel weer niet volledig zijn misschien ook wel een gedeelte uit het duimpje.

Excuus ik dacht dat de auto op het eind een andere was dan de Renault en de Fiat uit het begin.

Maar het is dus de Fiat gezien van een andere hoek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Nee, het waarschuwingsschot was terecht .... ook de politie mag niet zomaar gericht op iemand schieten!

En dan nog hoe goed kunnen ze omgaan met hun pistool om iemand gericht in het been te schieten?????

Zo vaak oefenen ze nu ook weer niet op de schietbaan.

Gericht schieten als je niet wordt aangevallen is m.i. uit den boze!

En het waarschuwingsschot heeft kennelijk gewerkt ...

Dat de politie 'zomaar' op mensen mag gaan schieten moeten we echt niet willen ... dan krijg je Amerikaanse toestanden!

Daar lopen ze ook met Teasers rond en zo ... die gebruiken ze en stellen hun vragen pas daarna (Denver cops)

.....

Mensen die zeggen dat de Politie gericht had moeten schieten zoals de quote vallen zeer waarschijnlijk zelf in de Tokkie-categorie ...

In militaire dienst moest ik weleens wacht lopen,daar werd altijd (informeel;)) gezegd in gevaarlijke situatie's eerst gericht schieten en dan een waarschuwingsschot afvuren .:D;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Tsja, wit petje en zwart haar. Die zal vast geen Gijsje hebben geheten... Heb ooit eens iets dergelijks meegemaakt, zonder ongeluk dan. Toen ik nog met een bakwagen stadsdistributie reed moest ik altijd bij een aantal bejaardetehuizen voedselkarren halen en brengen. Er was 1 adres waar je tegen de richting (eenrichtingsweg) in moest rijden want van de andere kant kwam je er wel in maar kon je voor de inrit de draai niet maken i.v.m. bomen en auto's. Vanaf tegengestelde richting redde je het net door flink de stoep en een opritje aan de overkant op te rijden en dan strak naast 2 van die ondergrondse vuilcontainers achteruit. leuk hoor binnenstad Den Haag.. Maar goed ik had gelost en reed weer weg, weer de stoep op en achteruit draaien de straat op en tegen de richting de straat uit. Ik deed/doe mij gevarenlichten altijd aan bij laden/lossen/stilstaan en liet ze aanstaan als ik door dat straatje reed. De meeste mensen wisten waar je van was en gingen netjes de stoep op of even achteruit achter een geparkeerde auto staan, soms met een boos gezicht maar het ging... Totdat op een zondag ik daar reed en een golfje keihard kwam aanrijden, hem vlak voor mijn bumper neerzetten en keihard ging toeteren. Ik zag dat het geen hollandse jongen was en uit reactie deed ik gelijk de deuren op slot. Meneer kwam er gelijk uit met een hoop handgebaren en veel geschreeuw. Nou je kent de woorden wel.. k**ker chauffeur teringhond ik steek je dood alles kwam er aan te pas. Maargoed daar zit je dan als ventje van 20... je kan niks. Op een gegeven moment kwamen er wat auto's achter hem staan en ik voelde me steeds slechter, er kwamen steeds meer mensen op af en iedereen kijkt, maar niemand doet wat. op zo'n moment voel je je echt eenzaam zeg. Op het moment dat ik het bijna niet meer zag zitten en met de autotelefoon in de hand zat om te politie te bellen sprak de bestuurder van de auto achter hem de agressieveling toe en plots reed hij agressief zijn auto weg waardoor ik erdoor kon. Zo, wat was ik blij dat ik daar weg was zeg. Ik heb de volgende dag gelijk het bedrijf gebeld en verteld dat ik er op die manier geen zin meer in had (er waren ook wat andere dingen gebeurd) en ik mocht er na 2 weken pas mee stoppen. die twee weekenden echt met lood in de schoenen in de auto gezeten maar het was gelukkig allemaal goed gegaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden